کد خبر 1349091
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کودتا در منچستریونایتد علیه رانگنیک

خبرنگار مشهور انگلیسی از به هم خوردن اعتماد در رختکن منچستریونایتد پرده برداشت.

به گزارش مشرق، ساموئل لوکهارست، خبرنگار مشهور منچسترایونینگ نیوز گزارشی در خصوص بحران در رختکن منچستریونایتد منتشر کرد و مدعی شد که بازیکنان به شدت با رانگنیک به مشکل برخورده‌اند.

لوکهارست در خبر اختصاصی خود نوشت: برخی از بازیکنان منچستریونایتد رزومه رالف رنگنیک را به سخره گرفته‌اند و از روش‌ و تاکتیک‌های او ناراض‌اند. برخی از بازیکنان این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا باشگاه مربی‌ای را استخدام کرده که به عنوان مدیر ورزشی در روسیه کار می‌کرد. مربی که در آلمان آن چنان هم بک‌گراند و سابقه تاثیرگذاری ندارد.

کودتا در منچستریونایتد علیه رانگنیک

دیل میل و سان نیز در گزارش امروز خود نوشتند که کریستیانو رونالدو آن چنان هم مصدوم نبود و به دلیل اینکه متوجه شد از سوی رانگنیک قرار است روی نیمکت بنشیند، به پرتغال سفر کرد و حتی حاضر نشد در کنار تیم در هتل بماند.

شکست منچستریونایتد در دربی به شدت شرایط در تیم را بحرانی کرده و باید دید چه اتفاقاتی در آینده برای این تیم رخ خواهد داد. آنها شنبه میزبان تاتنهام هستند که اگر این بازی نیز با باخت به اتمام برسد، قطعا پیامدهای متفاوتی در این باشگاه رخ خواهد داد.

منچسترایونینگ نیوز نوشت البته برخی بازیکنان اذعان دارند که نمی‌توان همه تقصیرها و نتایج باشگاه را بر گردن رانگنیک انداخت زیرا او مدت زیادی نیست که مربی تیم شده است.

یکی از ناراضی‌ترین بازیکنان «مارکوس رشفورد» بوده که به شدت از کم‌بازی کردنش در ترکیب ناراحت است. به گفته رسانه‌ها او شرایط رختکن را به هم ریخته و کاملاً تصمیم دارد که شیاطین سرخ را ترک کند.

کودتا در منچستریونایتد علیه رانگنیک

فابریزیو رومانو نیز در خبر امروز خود تصریح کرد که باشگاه در حال مذاکره با رشفورد برای تمدید قرارداد است ولی این بازیکن هنوز پاسخی نداده است. این بازیکن می‌خواهد بداند که شرایط باشگاه در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و چه کسی هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

طبق گزارش روز گذشته رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌هاگ بالاتر از پوچتینو و آنچلوتی به گزینه اصلی شیاطین سرخ بدل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس