کرونا نمایه

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق،‌ بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در مورد آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۷۰ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۷۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و یک هزار و ۸۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    1 0
    با وجود اینکه بیشتر هموطنامون واکسینه شدن بازهم مرگ و میر در اثر کرونا داریم یا واکسنهایی که وارد شدن جلوگیری نمیکنه از ویروس یا اینکه به وسیله کرونا دارن تعداد افراد جامعه کم میکنن و یه بازی سیاسی
  • US ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 1
    ببخشید ستاد کرونا چرا سفرهای نوروزی را کنسل نکرد. هرچه کرونایی و امیکرونی در تهران بود اومدن گیلان . من به ستادو سیاستش کاری ندارم. ایا ای برادر یا خواهری که می دانی بیماری تو چرا به سفر امدی. اومدی دیگه ولردی در خیابانها چرا؟ یکم انسان باشی. بفکر کسانی باشید که نمی تواننند هزینه نان خودرا تهیه کنند.انسان باش ای حیوان!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس