افزایش دو برابری حمل نفت و فرآورده های نفتی طی ۴ ماه گذشته

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه حمل نفت و فراورده های نفتی به ظرفیت‌ مازاد بر ظرفیت موجود احتیاج داریم و در بالاترین سطح نظام تصمیم بر افزایش ظرفیت شرکت ملی نفتکش گرفته شده است.

به گزارش مشرق، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از کشتی های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در بندرعباس با بیان اینکه یکی از وعده‌هایی که ما در ایام رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم سالم سازی مدیریتی مجموعه های اقتصادی بود گفت:ما امروز شاهد هستیم که در نتیجه سالم سازی مدیریتی در شرکت ملی نفتکش ایران میزان حمل نفت وفراورده های نفتی در طول ۴ تا ۵ ماه تقریبا دو برابر شده است.

وی افزود: امروز با افتخار می توانیم اعلام کنیم که صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با وجود شرکت ملی نفتکش دیگر هیچ مشکلی برای حمل نفت خام و فراورده‌های نفتی صادراتی وهمچنین ارسال نفت خام به پالایشگاه‌ها وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:این افتخار بسیار بزرگی است و همکاران ما در این شرکت پر افتخار ثابت کردند و نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عبدالملکی بیان کرد:شرکت ملی نفتکش این ظرفیت را دارد که ماموریت‌های بزرگ بین‌المللی را در تعاملات با کشورهای دیگر که آنها هم بعضا درگیر تحریم هستند انجام دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:همکاران بسیار پرتلاش و مجاهدی که ما در مجموعه این ناوگان واقعا بزرگ و ارزشمند داریم انشالله می توانند منافع جمهوری اسلامی ایران را در بخش حمل نفت و فراورده‌های نفتی در سطح جهان کاملا برآورده و تامین کند.

عبدالملکی سپس به نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه توسعه ونوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش هم مدیریت جدید این شرکت برنامه های خوبی را تهیه و تدوین کرده که من نیز معتقدم این اتفاق(نوسازی ناوگان) باید بیفتد.

وی با بیان اینکه ما در حوزه حمل نفت و همچنین فراورده های نفتی به یک ظرفیت‌ مازاد بر ظرفیت موجود احتیاج داریم افزود:بهترین مجموعه ای که می تواند این ماموریت ملی را انجام دهد شرکت ملی نفتکش ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد :در بالاترین سطح نظام هم تصمیم گیری بر این است که این ماموریت بر عهده شرکت ملی نفتکش قرار داده شود.

عبدالملکی گفت: سهامداران این شرکت که صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هستند نیز آمادگی دارند کمک کنند مخصوصا با برنامه های تحولی که توسط مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۱ در حال پیگیری است و با سودآوری بالاتری هم که حاصل می‌شود تامین منابع مالی برای توسعه ناوگان نیز سهل تر اتفاق می افتد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران افزود: من به عنوان کارگزار بسیار کوچک در دولت از همین جا از عزیزان دریانورد مخصوصا خانواده های آنها که رنج دوری سرپرست وپدر خانواده را تحمل می کنند تشکر می کنم.

وزیر کار با بیان اینکه دریانوردان ما بخش عمده ای از سال را کنار خانواده نیستند و این جهادی است که ادامه دارد، افزود: همکاران شرکت ملی نفتکش، مدیران این شرکت و شخص مدیرعامل برنامه‌های رفاهی را برای این عزیزان در نظر گرفته اند که ما هم حمایت و بر آنها تاکید می کنیم.

وی گفت : در این سفر درخواست هایی در خصوص برخورداری از مزایای شغلی، امور مربوط به سختی کار دریانوردان و موارد دیگر به من ارایه شده که با نظر مثبت و بصورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    (( وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:این افتخار بسیار بزرگی است و همکاران ما در این شرکت پر افتخار ثابت کردند و نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.)) البته با قدرت نظامی و صلابت سپاه در توقیف نفتکش های انگلیسی و ... در خلیج فارس امنیت نفتکش های ایرانی در سرتاسر جهان تضمین شد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس