کد خبر 1357294
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تظاهرات در ایتالیا علیه صادرات سلاح برای دولت مستعفی یمن

معترضان ایتالیایی در با تجمع در بندر شهر جنوا، مانع از بارگیری تسلیحات جهت ارسال برای دولت مستعفی یمن شدند.

به گزارش مشرق، شهروندان شهر جنوا در ایتالیا بامداد روز جمعه علیه ارسال تسلیحات برای دولت مستعفی یمن تظاهرات برگزار کردند.

به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، شهروندان شهر جنوا از جمله دانشجویان و اعضای اتحادیه‌های تجاری با در دست داشتن پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهای ضد جنگ به سمت بندر این شهر حرکت کردند.

این معترضان با تجمع در مقابل کشتی تجاری «بحری»، به بارگیری تسلیحات برای ارسال برای دولت مستعفی یمن اعتراض کردند.

راشا تودی نوشت، در نهایت با فشار معترضان و ایجاد اخلال در روند بارگیری این تسلیحات، روند ارسال آن‌ها به یمن به تعویق افتاده است.

علی‌رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات‌های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد تعداد تجاوزات جدید نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه‌های جنوب حدیده طی یک روز گذشته ۱۰۳ مورد بوده است.

تجاوزهای ائتلاف سعودی در حالی تداوم می‌یابد که روز چهارشنبه فرماندهی مشترک نیروهای این ائتلاف متجاوز طی بیانیه‌ای مدعی توقف عملیات نظامی داخل یمن، با هدف موفقیت رایزنی‌های سیاسی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    احتمال دارد بر اساس این گزارش سعودی ها با امادگی بیشتر از گذشته بخواهد عملیات جدیدی راشروع کند که نیروهای یمنی باید با امادگی کامل فریب سعودی ها را نخورند واگر حسن نیت نشان دادند که اهلش نیستند مگر از روی ناچاری به خاطر ضربات مهلک گذشته شرایط برای برقراری صلح به صورتیکه یمنی ها کلاه سرشان نرود که بهتر خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس