کد خبر 1366691
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
پرچم اسرائیل مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس به آتش کشیده شد

پرچم رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در لندن روبروی دفتر نخست‌ وزیری انگلیس به آتش کشیده شد.

به گزارش مشرق، این اقدام نمادین توسط خاخام‌های یهودی معترض به موجودیت رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا به گفته آن‌ها موضع آشکار خود را در اعتراض به جنایت های این رژیم به ویژه حوادث اخیر در مسجدالاقصی به نمایش بگذارند.

آن‌ها در ابتدای راهپیمایی امروز نیز، پرچم رژیم صهیونیستی را پاره کرده و به نشانه اعتراض روی آن پا کوبیدند.  

«الهنان بک» یکی از خاخام‌های یهودی شرکت کننده در این حرکت اعتراضی به ایرنا گفت که تنها راه حل مناقشه فلسطین و اسرائیل نابودی رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل و تشکیل دولت مستقل فلسطین است.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بعد از دو سال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا، با حضور صدها تن از مسلمانان روزه‌دار، روحانیون، فعالان مدنی، گروه‌های مدافع حقوق بشر و ضد جنگ و نیز فعالان یهودی و مسیحی مخالف رژیم صهیونیستی از مقابل وزارت کشور انگلیس آغاز شد.

تظاهرات کنندگان پس از عبور از خیابان‌های مرکزی شهر لندن، از مقابل پارلمان و وزارت امور خارجه انگلیس عبور کرده و سپس روبروی دفتر نخست وزیری تجمع کردند. آن‌ها با سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی خواستار پایان دادن به اشغال‌گری، خشونت و نظام آپارتاید در فلسطین اشغالی شدند.

همچنین شماری از سخنرانان و شخصیت‌های ضد اسرائیلی در انگلیس ضمن محکومیت جنایات صورت گرفته در فلسطین اشغالی خواستار جهانی‌سازی انتفاضه و  فشار جامعه جهانی برای توقف اقدامات غیرقانونی اشغال‌گران قدس شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    3 0
    رژیم صهیونیستی رفتنی است
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    اینا رو نشون ندید. چرا؟ چون مردم اولین چیزی که میبینن آزادی اعتراض کردن و دموکراسی هست.
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      توی کشور ما چهل ساله آزادیه اونم نه اینقدر عجیب که تیتر بشه
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس