کد خبر 1367895
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
آماده شدن مردم غزه برای روز قدس/حضور هزاران فلسطینی در مسجدالاقصی

به مناسبت روز جهانی قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، خیابان‌های غزه با بنر و بیلبوردهای بزرگی  از قدس و  تعدادی از شهدای فلسطینی و شهدای محور مقاومت اسلامی تزیین شده است.

به گزارش مشرق، العهد گزارش داد: به مناسبت روز جهانی قدس که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، خیابان‌های غزه با بنر و بیلبوردهای بزرگی از قدس و تعدادی از شهدای فلسطینی و شهدای محور مقاومت اسلامی تزیین شده است.

آماده شدن مردم غزه برای روز قدس/حضور هزاران فلسطینی در مسجدالاقصی

بر اساس این گزارش، در غزه تصاویری از شهید «جهاد مغنیه» فرزند عماد مغنیه از فرماندهان اصلی حزب‌الله و «حسان اللقیس» یکی از رهبران حزب‌الله در کنار تصاویری از شهدای غزه و کرانه باختری و همچنین بیانات امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در خصوص قدس برافراشته شد.

از بیش از ۴۰ سال پیش تاکنون بارقه امیدی در نزد ملت مظلوم فلسطین بوجود آمده است. بارقه امیدی تحت عنوان «روز جهانی قدس»؛ روزی که حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندیِ آن را برای اعلام حمایت مسلمانان و آزادگان عالَم از ملت مظلوم فلسطین، نامگذاری کردند. در این روز، سیل خروشان ملت‌های آزاده برای اعلام همبستگی خود با مردم فلسطین و همچنین اعلام انزجار از اقدامات خصمانه اشغالگران علیه آنها، به خیابان‌ها سرازیر می‌شود.

از سوی دیگر خبرنگارالمیادین اعلام کرد که هزاران فلسطینی از کرانه باختری رهسپار قدس شده اند تا مراسم شب قدر را در مسجدالاقصی برگزار کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس