image.png

در این درگیری مأمور برای کنترل فضا طبق پروتکل استفاده از سلاح پس از شلیک تیر هوایی به دلیل حمله مجدد فرد مذکور، مجبور می‌شود به سمت پای او شلیک کرده و او را منفعل کند.

سرویس سیاست مشرق- پارک پردیسان حیاط خانه تهرانی‌ها است، معمولاً در همه‌روزهای هفته تعداد قابل‌توجهی از شهروندان به این مجموعه تفریحی رفته و از امکانات رایگان آن استفاده می‌کنند. وجود گونه‌های گیاهی و جانوری مختلف و نیز باغ و موزه باعث شده است مجموعه پردیسان از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در تهران به‌حساب آید. اما این پارک آرام و بدون حاشیه این روزها در صدر اخبار رسانه‌های مختلف قرارگرفته است، انتشار جزئیاتی از حادثه تیراندازی در این پارک باعث شده است تا توجه شهروندانی تهرانی به این مجموعه تفریحی و خانوادگی جلب شود.

از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال گزارش‌های مختلف و متعدد مردمی از بدحجابی، کشف حجاب و سگ گردانی برخی افراد خاص در این پارک باعث شد یگانی در جهت حفظ امنیت اجتماعی در اطراف پارک پردیسان مستقرشده تا شهروندان با خاطرجمع بتوانند از امکانات این پارک استفاده کنند. دریکی از همین روزها ناگهان صدای شلیک گلوله در پارک پیچیده و مشخص می‌شود؛ فردی پس از ایجاد درگیری فیزیکی مضروب شده است. پلیس پس از دستگیری متهم با کمک نیروهای امدادی او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی رسانده تا مراحل مداوا انجام شود. حالا یک ماه پس از حادثه تیراندازی در پردیسان؛ روزنامه اصلاح‌طلب شرق در گزارشی عجیب به حاشیه‌های پیش‌آمده در پارک پرداخته است. این روزنامه نوشته است، زن و مردی که در روز هشتم اردیبهشت با یکی از واحدهای گشت ارشاد درگیر شده‌اند به دفتر آن روزنامه مراجعه و روایتی جدید از ماجرا را مطرح کرده‌اند.

این روزنامه نوشته است که ساعت ۶ عصر واحد گشت امنیت اجتماعی روبروی مرد و زنی توقف کرده و از یکی از این دو نفر کارت شناسایی خواسته است. در ادامه این گزارش آمده است که این دو فرد ورزشکار بوده و یکی از آن‌ها در رشته بوکس چند عنوان نیز داشته است. در خبر منتشر شده در روزنامه شرق آمده است که پس از تذکر گشت ارشاد به همسر بوکسور سابق او با مأموران نیروی انتظامی درگیر شده و یکی از پرسنل نیروی انتظامی چند گلوله به سمت فرد مهاجم شلیک کرده است!

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

در این گزارش سینمایی مرد مهاجم گفته است:

قبل از آنکه تیر بخورم با مأموران گلاویز شدم و او به صورتم اسپری فلفل پاشید... من صدای تیر اول را که شنیدم همان اطراف بودم، ولی جایی را نمی‌دیدم. صدای تیر اول را که شنیدم برگشتم به سمت صدا که تیر دوم را از پشت به من زد... وقتی تیر خوردم و جایی را نمی‌دیدم در شوک بودم که بازهم شلیک کرد و یک تیر دیگر هم به پایم خورد...

 در بخشی دیگر از رپورتاژ روزنامه شرق  از زبان همسر فرد مهاجم آمده است:

 باهم درگیر بودیم، اصلاً کسی جرئت نکرد نزدیک رضا شود. خب به‌هرحال مردم می‌ترسند دیگر، تیر است، می‌کشد. بعد که تمام شد و رضا روی زمین نشسته بود، همه دور رضا حلقه‌زده بودند و می‌گفتند زنگ بزنید آمبولانس و بعد مثلاً می‌گفتند آب نخور. بعد دیدم از شکمش هم‌خون می‌رود که اینجا دیگر واقعاً ترسیده بودم تیر به‌جای خطرناکی خورده باشد. همین لحظه ضارب که کمی مردم را متفرق کرده بود، دوباره سمت ما برگشت. ناگهان دستبند را آورد که دست رضا را ببندد؛ اما همان آقایی که وساطت می‌کرد، گفت دیگر دستبند نزن. مردم هو کردند که می‌خواهی دستبند بزنی؟ رضا می‌گفت می‌خواهی به من دستبند بزنی؟ دستش را که این‌طوری کرد و یک دستش را با دستبند بست و دومی را نگذاشتیم ببندد و همین‌جوری معلق بود. در تمامی این لحظات رضا تمام تلاشش را می‌کرد که بی‌هوش نشود...

فرد مهاجم در ادامه مصاحبه با «شرق» گفته است که پس از مراجعه به بیمارستان بازرسی نیروی انتظامی به محل آمده و رفتار بسیار محترمانه‌ای با او و همسرش انجام‌شده و پس از بهبودی نیز بارها از سوی مراجع ذی‌ربط با آن‌ها تماس گرفته‌شده تا روند درمان پیگیری شود. نکته قابل‌توجه آنکه روزنامه شرق در اقدامی غیرحرفه‌ای به‌صورت یک‌طرفه روایت خانوادگی فرد مهاجم را منتشر کرده و از نیروی انتظامی هیچ استعلامی درباره حادثه تیراندازی در پارک پردیسان را نگرفته است!

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

در پارک پردیسان چه اتفاقی افتاد؟

آنچه در روزنامه شرق و رسانه‌های ضدانقلاب منتشرشده است همه داستان تیراندازی در پارک پردیسان نیست و فرد مهاجم یک ماه پس‌ازآن حادثه با مظلوم‌نمایی و ایجاد انحراف در ماجرا سعی در بهره‌برداری خاص از آن دارد. روایت افراد حاضر درصحنه آن است که در جریان مواجهه مأمور گشت ارشاد با یک خانم، همسر وی وارد صحنه شده و با پرخاشگری و فحاشی سعی در به هم ریختن فضا و ملتهب نمودن پارک و جمع‌کردن مردم‌به‌دور خود شده است. در این زمان افسر نیروی انتظامی برای کنترل فرد مهاجم وارد صحنه شده و او را از محوطه دور می‌کند اما او با مأمور نیز درگیر شده و مأمور را مورد ضرب و شتم قرار داده و برای لحظاتی وی را خلع سلاح می‌کند و حتی در حین این کشمکش، گلوله‌ای به مأمور اصابت می‌کند!

در این درگیری مأمور برای کنترل فضا طبق پروتکل استفاده از سلاح پس از شلیک تیر هوایی به دلیل حمله مجدد فرد مذکور، مجبور می‌شود به سمت پای او شلیک کرده و او را منفعل کند. در این پرونده پس از بررسی دقیق صحنه و جزئیات وقایع رخ‌داده و اظهارات شاهدان، حق مأمور در استفاده از سلاح اثبات می‌شود.

گزارش روزنامه اصلاح‌طلب در همان نخستین ساعت پس از انتشار با سرعت عجیبی در میان رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب و نیز کانال‌های تلگرامی بازنشر شده است. عملیات رسانه‌ای روی این پروژه به حدی غلظت پیدا کرد که حتی برخی اکانت‌های فیک منتسب به ارتش سایبری عبری و عربی در با ماجرا پردازی خیالی به آن آب‌وتاب داده و از پاشیدن اسپری فلفل به‌صورت همسر و فرزند فرد مهاجم خبر داده‌اند.

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟
روزنامه شرق برای گزارش یکطرفه و مخدوش خود از تصویر یک حادثه تصادف در پارک پردیسان استفاده کرده است که اساسا ارتباطی با اتفاق موضوع گزارش ندارد!

خبرسازی‌های یک جانبه و دروغین از حادثه پارک پردیسان باعث شد خبر تیراندازی در این پارک تبدیل به «پروژه پردیسان» شود. جالب‌توجه آن‌که خبرنگار شرق نیز برای تبدیل «خبر» به «عملیات روانی-رسانه‌ای» وارد گود شده و دریکی از شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: در روزهای نمایش فم تریپ، خانواده سه نفره‌ای از مواجهه تلخ خود با گشت ارشاد پرده برداشتند. استفاده از کلیدواژه «فم تریپ» توسط این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب قابل‌توجه است.   در روزهای گذشته ضدانقلاب با استفاده از این کلیدواژه به‌صورت هدفمند به دنبال آن است که با سیاه نمایی از داخل به‌گونه‌ای وانمود کنند که ایران ناامن است و نباید گردشگری به سمت کشورمان عازم شود! پروژه «فم تریپ» در ابتدا توسط آمریکایی‌ها باهدف نفوذ به ایران طراحی‌شده بود؛ این روزها و پس از شکست این پروژه ضدانقلاب سعی دارد با استفاده از بقایای آن فاز دوم عملیات ضد امنیتی را پیش ببرد.

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

اما چرا عملیات رسانه‌ای روی تیراندازی در پارک پردیسان تبدیل به یک پروژه ضد ایرانی در داخل کشور شد؟

۱- رصد اخبار و گزارش‌های منتشرشده توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب و نیز شبکه‌های خبری فارسی‌زبان مرتبط با ضدانقلاب در خارج از کشور نشان می‌دهد که هدف اصلی از بازنشر یک‌طرفه حادثه روی‌داده در پارکی در غرب تهران نه یک اطلاع‌رسانی ساده، بلکه باهدف عادی‌سازی «خلع سلاح پلیس» پیش رفته است. هدف این پروژه آن است که چنان تنش روانی روی پرسنل فراجا بالا برود که آن‌ها در برخورد با قانون‌شکنان دچار تضاد درعمل شوند! این اقدام دست اراذل‌واوباش خیابانی را برای «ناامن سازی اجتماعی» بازخواهد کرد.

۲-  حادثه غم‌انگیز شهادت مأمور نیروی انتظامی شهید رنجبر در شیراز نشان داد که ضدانقلاب به دنبال آن است تا دست نیروی انتظامی را در برخوردهای قانونی با متخلفان ببندد. به عبارت ساده‌تر هدف آن است که پلیس در برخورد با قانون‌شکنان، عوامل ناامنی، اوباش و لات‌های خیابانی مقتدر نباشد. اقدام سریع مجلس در اصلاج قانون استفاده از سلاح پاسخی مناسب به تحرکات اخیر است.

۳- ماجرای روی‌داده در پارک پردیسان توسط بازرسی نیروی انتظامی و دادستانی تهران به‌صورت کامل رصد شده و گزارش آن برای مراجع ذی‌ربط ارسال‌شده است، حتی فرد مهاجم نیز در حال حاضر پرونده‌ای باز در دادسرای ارشاد دارد؛ به‌طور طبیعی دادگاه به‌تمامی ابعاد حادثه رسیدگی کرده و عدالت اجرا خواهد شد؛ اما نکته قابل‌تأمل آن است که کسانی امروز در شبکه‌های اجتماعی خط «خلع سلاح پلیس» را پیش می‌برند که همین چند ماه قبل هشتک «اعدام نکنید» را برای تعدادی داعشی و عوامل مسلح و جنایتکار می‌زدند. در عملیات «پارک پردیسان» برخی از کاربران نیز از سر احساسات و ناآگاهی با این پروژه ضد ایرانی همراه شده‌اند. طراحان این پروژه انگیزه روشنی دارند: پلیس کاری نکند و تماشاچی باشید تا گروهکی‌ها و داعش و نیز جانیان سازمان منافقین بتوانند خط را بشکنند!

۴- یک سال بعد از کنفرانس برلین (همایش براندازی اصلاح‌طلبان در آلمان) دانشگاه استنفورد همایشی برگزار کرد که دریکی از پنل‌های آن گیل لاپیدوس متخصص جنگ روانی در آن سخنرانی کرد. این افسر اطلاعاتی آمریکایی در بخشی از نطق خود گفته بود که برای ایجاد فروپاشی در ایران نه از بیرون، بلکه باید با شبکه‌سازی روانی از درون عمل کرد. لاپیدوس در آن نشست گفته بود که ایران را باید مثل شوروی خلع سلاح کرد.

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

عملیات «شبکه بدامن» در پارک پردیسان/ پشت پرده ماجرای خلع سلاح پلیس در تهران چه بود؟

نمونه‌ای از عملیات مشترک شبکه بدامن در ایران

رهبر معظم انقلاب اردیبهشت ۷۹ از داستانی غم‌انگیز سخن گفته‌اند؛ اینکه دشمن برای تشویش افکار عمومی و ایجاد اختلاف و بدبینی مردم نسبت به ‌نظام، پایگاه مطبوعاتی (رسانه‌ای) زده و این طیف مشغول شارلاتانیسم مطبوعاتی هستند. دو سال پیش از آن مهاجرانی وزیر ارشاد وقت درباره روزنامه‌های جامعه و توس تصریح کرده بود «آن‌ها با به خدمت گرفتن برخی روزنامه‌نگاران رژیم شاه، دنبال تشنج‌آفرینی هستند و خاتمی را گورباچف و خود را یلتسین تلقی می‌کنند. آن‌ها سخنگوی نهضت آزادی هستند اما خود را طرفدار دوم خرداد جلوه می‌دهند. آن‌ها باکسانی همکاری می‌کنند که با نفس دین مسئله‌دارند و گروه‌هایی که در سال ۶۰ به هم پیوستند و مقابل انقلاب ایستادند، مانند جبهه ملی، نهضت آزادی و حتی گروه‌های مارکسیست! بعدها شمس‌الواعظین سردبیر بسیاری از روزنامه‌های اصلاح‌طلب در شرح آن روزها گفت که روزنامه‌های زنجیره‌ای باهدف براندازی ترمز بریده بودند و برخی از کارمندان آن حالا در بی‌بی‌سی فارسی و تلویزیون سعودی مشغول کارند!

انتشار یک‌طرفه تیراندازی در پارک پردیسان و عدم درج نظر و گزارش مقامات انتظامی علاوه بر اقدامی غیرحرفه‌ای از سوی یک روزنامه اصلاح‌طلب سویه‌های دیگری نیز داشته و یادآور عملیات «شبکه بدامن» در ایران است. شبکه بدامن (BEDAMN) اسم رمز عملیاتی از سوی سیا و سرویس مخفی اطلاعات انگلیس است که در آن اخبار نادرست و دروغین را به‌صورت گسترده برای اثرگذاری بر مخاطبان ایرانی منتشر می‌کرد، هدف آن بود تا دروغ آن‌قدر تکرار شود تا میان مردم جا بازکرده و تبدیل به واقعیت شود.

انتشار روایت پارک پردیسان از سوی اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب بی‌شباهت به روش کارگزاران بدامن در ایران نیست. این عملیات ترکیبی یک ماه پس وقوع حادثه ابعاد دیگری نیز دارد که لازم است مقام قضایی با ورود به پرونده و بررسی لایه‌های آن در یک روزنامه رو به ورشکستگی آن را بررسی کند. خلع سلاح پلیس یک ماجرای ساده و اتفاقی نیست؛ پشت عملیات بدامن حتما دشمن کمین کرده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 133
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • عطا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مقصر اصلی دولت است که با افرادی همچون روزنامه شرق و امثالهم برخورد قاطع نمیکند و اجازه هر نوع فعالیت به اینان داده میشود‌
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      56 13
      موافقم
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      42 9
      حالا این خانم لات بود ؟ یا شوهرش؟!!!
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      26 6
      مسلح شوند !!!!!!!!!!!!!!دوستان داعشی شان در قالب صد ها هزار نفر با پشتیبانی امریکا و سعودی و اسراییل و ترکیه مسلح شدند و تا پشت خانه اسد رفتند حاج قاسم همه شان را امشی کرد کافیست ده درصد مردم تشیع کننده حاج قاسم مسلح شوند تا از کشته اینها در ایران پشته بسازند
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      9 2
      اگر مامور را خلع سلاح کرده قاتل می خواستن دستگیر کنند؟
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      44 35
      این همه سال گشت ارشاد کجا توانست حجاب را بهتر کند ؟ این راه با حجاب کردن افراد نیست
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      35 11
      پاشنه آشیل دولت مردمی جناب رییسی دو چیز است ضعف شدید رسانه ایی ، استفاده از مدیران باقی مانده از دولت روحانی که دستورات رییسی و وزرایش را بعد از استحاله کردن به نفع تفکر خودشان اجرا می کنند
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      34 6
      اگر دولت و ارشاد و نیروی انتظامی کوتاه بیایند و از حقوق و امنیت و آسایش مردم دفاع و حمایت نکنند……چند وقت دیگر باید شاهد باشیم پایگاه ها و بلندگوهای دشمن (زردنامه شرق و امثالهم)مطالبات اراذل و اوباش و قداره کش ها و منافقین و مفسدین و … را از نظام مقدس اسلامی درخواست نمایند. تا چه وقت مماشات و مداهنه ……!؟؟
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      26 4
      هر دو لات بودن
    • من من IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      32 5
      شرم و حیا هم خوبه! مگه نمیگی به پلیس حمله کرده؟ پس چرا اصلا بازداشت نشده و دادگاهی نشده این ادم؟
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      23 2
      نه دولت باید یارانه کاغد بهش نده و اینکه اصلش قوه قضاییه هست که باید با این لج پراکنی و دروغ و تزویر شدیدا مقابله کنه. دادستان تهران کم کار هست
    • به ۲۰:۵۵ IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      30 3
      تا وقتی که حداکثر دستگیر می کنند و یک ساعت دیگر ولشان می کنند البته هیچ اثری ندارد. اگر مثل کمیته های دهه شصت برخورد می کردند البته اثر داشت.
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      2 2
      مقصر دلار رییسیه
    • گندم IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      0 0
      دوست گرامی که گفتی حالا این خانم لات بود یا شوهرش کجای دنیا دیدی پلیس به یه نفر مشکوک شه و اون انقدر پررو بازی دراره ؟
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    33 18
    روزنامه های این کشور صاحب نداره ؟! روزنامه های حرفه ای کشورهای دیگه اول از تمام طرفهای درگیر درخواست اظهارنظر میکنن بعد گزارش منتشر میکنند وزیر ارشاد هیچ اقدام قاطعی تابحال نداشته و در این مدت پشت سر هم دردسر برای کشور درست شده
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      24 5
      تاج زاده الدنگ 20 سال قبل دانشگاه ها را مولوک الطوایفی کرد و حالا میخواهد پارک پردیسان را مولوک الطوایفی کند
    • علی مشهدی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      16 2
      اگر دولت و ارشاد و نیروی انتظامی کوتاه بیایند و از حقوق و امنیت و آسایش مردم دفاع و حمایت نکنند……چند وقت دیگر باید شاهد باشیم پایگاه ها و بلندگوهای دشمن (زردنامه شرق و امثالهم)مطالبات اراذل و اوباش و قداره کش ها و منافقین و مفسدین و … را از نظام مقدس اسلامی درخواست نمایند. تا چه وقت مماشات و مداهنه ……!؟؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    50 17
    فعلا مردان ما کارشان از بی غیرتی به ضد غیرتی کشیده است. یعنی دیگر نه تنها نسبت به بی حجابی زنان خود بی تفاوت نیستند بلکه خودشان اصرار می کنند زنانشان را به نمایش بگذارند و اگر کسی بخواهد مانع این فرآیند نمایش همسر شود، عصبانی می شوند و به پلیس حمله می کنند. صد البته نتیجه حذف کمیته ها و ژستهای حقوق بشری مقامات مسوول چیزی جز این نیست.
    • CA ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      9 7
      به همچین افرادی میگن ....تو اسلام، زمان پیامبر ص هم بود، الان هم هست، بعدش هم بازم هس.
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      5 12
      خاطرات رو اینجا نذار
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    36 13
    تقصیر خودتونه است که اینقدر منفعل عمل می کنید
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    37 14
    کسانی که می گویند حجاب یا هر امر دینی علنی وقتی ارزش دارد که اختیاری باشد، چرا همین حرف را برای صدها قانون اجباری ساخته بشر نمی گویند؟ جرا نمی گویند وجود پلیس ارزش ندارد و خود مردم باید بخواهند که به قانون عمل کنند؟ بدیهی است که هر غاقلی می فهمد رعایت قوانین اجتماعی برای نفع کلی جامعه است و نه نفع صرف شخص. پس مبادا با اینکارا اصل حاکمیت خدا و ربوبیت او را زیر سوال ببرید. کسانی که اجرای احکام دین را دلبخواهی می دانند، به این معنی است که برای خدا شان قانون گذاری قایل نیستند. و کفری از این واضح تر وجود ندارد. اگر کسی نخواهد رانندگی کند آزاد است اما اطاعت از قوانین رانندگی بر رانندگان اجباری است. به همین صورت کسی که نمی خواهد قانون اسلام را بپذیرد آزاد است که به حکومت سکولار برود. این است معنی لااکراه فی الدین. اما کسی حق ندارد در جامعه اسلامی بماند و قانون شکنی به حاکمیت دین اعلان جنگ بدهد. تکلیف این یاغی در اسلام مشخص است.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    19 6
    منظور از اصلاحات چیزی جز اصلاحات دینی و پرتستانتیزم اسلامی نیست. یعنی اخراج دین در عرصه اجتماع و حذف تمامی آیات قرآن که دلالت بر اداره حاکمیت و نظم اجتماعی دارند. اصلاح طلب از اساس ربوبیت خدا را قبول ندارد و خدا را اگر قبول داشته باشد صرفا خالقی می داند که دنیا را خلق کرده و باید برود پی کارش و دیگر برای بشر تعیین تکلیف نکند و انسانها برای قانون گذاری رای اکثریت را ملاک قرار دهند نه حکم الهی را. لهذا می بینید که در تمام دنیا هر جا اسم قوانین بشری باشد با سختگیری و شدت عمل آن را اجرا می کنند اما وقتی اسم احکام الهی می آید یا از اساس آن را انکار می کنند و یا رذیلانه و خبیثانه حرف از کار فرهنگی به جای برخورد قانونی می زنند!
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    20 12
    اگر دروغه چرا ازش بخاطر نشر اکاذیب شکایت نمی کنند؟ اگر با نشر اکاذیب سفت و سخت برخورد کنید دیگه دوزاری هرکس میافته که نمی تونه بدون هزینه هر اراجیفی رو بخورد مردم بده.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      14 12
      مسیله اینجاست که دروغ نیست و عین حقیقته. مشرق دروغ میگه.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      3 1
      گشت ارشاد نباید اینگونه با مردم رفتار کند بخدا همه ما ایرانی هستیم دشمن بیرون از مرزها است ! التماس دعا مشرق جان نشر بده
  • ایرانی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    10 0
    بععله ...................!!!!!
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    18 10
    چیه چرا تعجب کردید. از ...های غربزده وطن فروش اصلاح طلب انتظاری بجز این دارید. این شیاطین دنبال بوی خون و فتنه میگردند همانطور که میگویند اصلاحات خون میخواهد حالا هر خونی حتی خون دماغ! کلآ شبشون بدون فتنه صبح نمیشه
  • سید IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    18 10
    ظاهراً خبرنگار روزی نامه شرق دارد زمینه سازی پناهندگی برای خود و این به ظاهر زن و شوهر را رقم می زند! یک خبرسازی جعلی و ایجاد هاله امنیتی برای آن بهترین دستاویز برای تبدیل شدن به امثال معصومه علینژاد است!!!
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      10 8
      تو خوبی. ماله چند؟! الان که دلار شده ۳۳ هزار تومن نرخ ماله چجوریه؟!
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    12 9
    هدف اصلی کسانی که تحریک به مسلح شدن مردم عادی می کنند کاملا مشخصه تبدیل کوچکترین اعتراض و حرکتی به آشوب مسلحانه و دمیدن در آتش آن برای تولید جنگ داخلی. یک کلام تبدیل ایران به سوریه. با کسانی که تبلیغ مسلح شدن می کنند باید با شدت تمام برخورد شود.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    13 10
    از بی شرفی این حضرات آن است که در وسط یک جنگل پر آشوب به نام دنیا دائم فریاد می زنند که باید هسته ای و موشکی را بدهیم تا از ما راضی شوند و بعد تبلیغ مسلح شدن مردم عادی را می کنند. خباثت به شکل آشکار و گل درشت.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    17 14
    وقتی اسپری فلفل میزنه یا شوکرمیزنه چه نیازی به شلیک به پا هست!؟
    • IQ ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      10 11
      این یارو بوکسر بوده اسپرو شوکر بهش اثر نداشته مثل اسب رم کرده مجبور شدن بزنن ش
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    49 11
    برنامه قاطع اصلاح طلبان نبرد بی امان تا حذف تمام آثار اسلام و کلا خداپرستی از کشور است. یعنی همان برنامه جهانی رفورمیستهای گلوبالیست. آنها به کمتر از بی دینی راضی نخواهند شد. مبادا کوتاه بیایید.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    19 8
    اصرار شما اصلاح طلبان خییث بر بی حجابی است که سالانه به اندازه دهها اختلاس بزرگ با آمار وحشتناک طلاق و مسائل فرزندان طلاق و سقوط جنین و قتلهای عشقی و ناموسی و پرونده های بی پایان آنها است که به کشور ضربه می زند. بگویید دشمن حجاب هستید چون حکم خدا است. والا برای همان قوانین بشری و اختراعی در بقیه دنیا که پلیس موظف است با وحشیانه ترین روشها آنها را اجرا کند. چرا نمی گویید پلیس واقعی وجدان خود آدمها است؟ چرا اجازه نمی دهید مردم به میل خود رانندگی کنند، به میل خود بیمه بدهد و یا نمای ساختمان درست نکنند؟ آری. جرم ما این است که نمی خواهیم و نمی گذاریم ایران هم به بقیه دنیای تحت سلطه ابلیس بپیوندد. این هدف را هم با تقدیم خون صدها هزار شهید به دست آورده ایم و به شما نخواهیم داد.
  • برزو IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    13 7
    تجربه نشون داده چنین اتفاقاتی از طرف مافیاها برای زمین زدن اقتدار پلیس در ایرانه. یا رسیدن به خواسته های دیگه شون. افرادی که برای پول اجیر بشن و هرکاری کنن هم کم نیستن
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      10 2
      اگر دولت و ارشاد و نیروی انتظامی کوتاه بیایند و از حقوق و امنیت و آسایش مردم دفاع و حمایت نکنند……چند وقت دیگر باید شاهد باشیم پایگاه ها و بلندگوهای دشمن (زردنامه شرق و امثالهم)مطالبات اراذل و اوباش و قداره کش ها و منافقین و مفسدین و … را از نظام مقدس اسلامی درخواست نمایند. تا چه وقت مماشات و مداهنه ……!؟؟
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 5
    به جای این حرف ها به فکر توسعه کشور باشین همون وعده های رییسی.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    15 5
    امروز اقتصاد شده بهانه رها کردن جامعه. فقر شده توجیه همه مفاسد. در حالی که اتفاقا همان اقشار دزد و حرامخواری که با غارت مردم ثروتمند شده و برجهای شمال تهران و ویلاهای کیش و شمال را بالا بردند همانها هستند که فاسدترین و بی دین ترین اقشار مردم هستند. اقتصاد صرفا بمب دود زا است برای دیده نشدن فاجعه در حال تکوین تبدیل شدن بی غیرتی و بی حیایی به فرهنگ عمومی. افتخار به بی حیایی و نمایش. اینها چیزی نیست که با همه دلارهای دنیا هم بشود جبرانش کرد. نسل آینده قرار است طبق این طرح مادرانی با دامن آلوده داشته باشد.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    7 5
    امان از گرین کارت
  • سهراب US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    13 5
    اصلاح طالبان غربگدا وکدخدا پرست... مزدوران بی جیره ومواجب
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    14 9
    بله احتمال اینکه آن فرد مضروب در پارک که خود را ورزشکار هم معرفی کرده با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی این کار را کرده باشد زیاد است . چون بعید به نظر می رسد که یک فرد عادی صرفا به خاطر تذکر رعایت حجاب به همسرش تا این حد پیش رود که با پلیس گلاویز شده و حتی لحظاتی پلیس را خلع سلاح کند و با وجود شلیک هوایی پلیس همچنان با پلیس درگیر شود تا جایی که پلیس ناچارا با ضرب گلوله آنرا متوقف کند . حتی مجرم سابقه دار هم ترجیح میدهد در مواقع غیر ضرور با پلیس درگیر نشود مگر اینکه حین ارتکاب جرمی سنگین قصد فرار از دست پلیس را داشته باشد که با پلیس گلاویز شود .
  • بختیاری IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    8 5
    شرق اگر شرافت داشت در مورد امضای کری تضمین است و اینک بدون تحریم و... وبقیه دروغ های کثیف خودش توضیح میداد.این ها در اخر راه ذلت بار خودشون هستند وهرکاری میکنند که دور انداخته نشوند.اما اشتباه میکنند و مردم فریب وطن فروشان را نخواهند خورد.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    17 5
    اگر همان یک ماه قبل خبررسانی دقیق صورت می گرفت، ابتکار عمل از دست رسانه های دروغ پرداز داخلی و غربی خارج می شد.
  • حسین احمدی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    10 5
    سلام چرا بساط این روزنامه های به اصطلاح اصلاح طلب وابسته به رژیم صهیونیستی وسعودی وامریکایی راازسراین کشور کم نمی کنید
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    13 1
    یعنی طرف همینجوری تو پارک راه میرفته یهو به پلیس حمله کرده؟
    • شاپرک IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      6 6
      خیر همینجوری توی پارک را میرفته گشت ارشاد بهش حمله کرده خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    24 18
    طرف بوکسور تیم ملی بوده با خانواده رفتن پارک. هار و اراذل که نبوده
    • محسن IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 5
      بله بالاخره باید یه وجهه نگاه‌جذب‌کن هم داشته باشه، همینطوری نمیشه که
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 5
    نتیجه تبلیغ اسلام فردگرا و بی تفاوت به جامعه، اسلامی که از قرآن فقط لااکره فی الدین را شنیده و معنیش را هم نفهمیده، اسلامی که خود را مهربانتر از خدا و پیغمبرش می داند و نمی خواهد مبادا کاری کند که حضرات حقوق بشری اش را ناراحت کند، همین است.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 9
    رانندگی هم اجباری نیست اما اطاعت از قوانین آن برای کسی که می خواهد رانندگی کند اجباری است. راه باز است. می توانی بروی. اما حق زندگی در جامعه اسلامی و اصرار علنی بر گناه را نداری. این اعلان جنگ با حکومت اسلامی است.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 12
    بیجا کرده! اونی که به مامور نیرو انتظامی حمله میکنه باید با تیر بزننش.اگه یه لحظه اسلحه رو از دست پلیس بگیره معلوم نیست باااش چیکار میکنه.تو کل دنیا همینه منطق هم همینو میگه. اگه بخواد با این پلیس برخوردی از طرف فرماندهی صورت بگیره احمقانه ترین کار ممکنه و کشور از اینی که هست بلبشوتر میشه
  • IQ ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 13
    طرف پارک رو با رینگ بوکس اشتباه گرفته احتمالا زنش جیغ داد میکرده اونم فکر کرده داره تشویقش میکنه جو گرفتش شروع کرده به زدن مامورها هم که چلاق نیستن اونام زدن نفلش کردن آقای مربی رو کلا زنها فتنه هستند
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 10
    تقصیر از خود ناجا هم هست اگر محکم پشت شکایت و بازخواست از رسانه های ضد امنیت کشور نایستد بداند که برای این ماجرا حالا حالا باید سواری بدهد و زبان و دستش هم بسته باشد
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 9
    آن فرد مضروب هم اگر اندکی به نیم رخ چهره اش توی عکس نگاهی بیاندازید و دقت کنید همه چیز دستگیرتان می شود‌
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 3
      گل گفتی!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 8
    اقتدار پلیس برخورد با هتاکان و بیحجابان برخورد با روزنامه ها(تریبون منافقین)
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    16 1
    نیاز به توضیح نیست اقاجان ماموران رو به دوربین مجهز کنید اون وقت کسی چه مضروب وچه ضارب نمیتونن انکار کنن دیگه اینقدر فضاسازی هم هر دقیقه علیه نیروی انتظامی ارشاد حجاب هم ایجاد نمیشه واقعا اگه نگرانید این کار رو انجام بدید ایا هزینه اش بیش از هزینه ابرویی که از نظام واسلام میبرند هستش بابا برا یک بار هم که شده اقدام فوری رو انجام بدید دیگه نیاز به توضیح نیست
  • FR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 5
    فعلا که ماموران پلیس کارمند وزارت دفاع نیروی متخصص هوا فضای سپاه و دانشمند هسته ای توسط مزدوران و اراذل پروژه بگیر ترور می‌شوند آنهم در شهرها و خیابان‌های ایران این روزنامه ها و اصلاح‌طلبان وطن فروش حرفی ندارند بزنند ؟!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    9 10
    بوکسوری برای خودت و زنت بوکسوری. اینو داشته باش تا دفعه بعد حرف پلیس را گوش بدهی
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 9
    وقتی با این خبرنگاران در اصل پیاده نظام دشمن هستند هیچ برخوردی نمیشه اینا کمترین چیزی که ازشون میبینیم
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    7 9
    فرقی ندارد زن بی حجاب باشی یا درویش قمه کش و یا قاچاقچی اسلحه و مواد مخدر یا زورگیر و تجزیه طلب و... . کافیست با نیروهای جمهوری اسلامی درگیر بشوی تا بشوی قهرمان مدنی اصلاح طلبان. اصلاح طلبی غده ای سرطانی در دل نظام است و هیچ توجیهی برای مماشات با آن پذیرفتنی نیست.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 15
    دست پلیس و می‌بوسم و امیدوارم همیشه همینطور مقتدرانه با همه اراذل و اوباش و ضد انقلاب محکم و جدی برخورد کنه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 5
    آج زاده خاک.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 8
    پلیس باید تقویت شود
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      4 1
      زنگ میزدن یگان ویژه تا بدون تیراندازی به پا دستگیرش بکنند . وقتی ماموری توان دستگیری شخص غیر مسلح را نداره اصلا چرا پلیس شده ؟
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    8 11
    این حق نیروی انتظامی است که در اجرایی کردن قانون از ابزارهای مناسب استفاده کند، و مطمئناً تضعیف نیروی انتظامی به صلاح هیچ کس نیست. مگر قانون‌گریزان
    • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      7 0
      فقط اگر این حق توی آمریکا اتفاق بیوفته میشه چنایت پلیس.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 14
    بی حجابی درست بشو نیست !؟این بی غیرتی که در بعضی از اقایون پیدا شده با تذکر مخصوصا پلیس اصلا ،کنترل نمی شود ،فرماندهان پلیس می بایست ،نیرو را از کاری که فایده ندارد !والبته صدمه دارد کنار بکشند.
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      7 4
      اولا معنی حرف شما رها کردن بی حجابی است. ثانیا در سایر موارد هم همین صدمات هست. از زورگیر تا قاچاقچی پلیس را می زنند. پس بهتر نیست کلا پلیس را منحل کنیم و کشور را تقدیم همین بی حجابها و قاچاقچی ها و زورگیرها کنیم؟
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 7
    اگر سریع اینگونه ماجراها. برای مردم شفاف شود. ضد انقلاب که نه. ضد اسلام هم دروغ هایش افشا میشود
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 13
    ما از پلیس حمایت می کنیم شما نگران نباشید اگر واقعا مسئله اینطور بوده رفتار مامور درست است
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 1
    3 تا موضوع اینجا باید روشن شه ۱-چرا هم روز اول خبر رسانه ای نشده که حالا یه مشت لاشخور روی خبر دارن موج سواری می کنند ! ۲-دو نفر مامور چطور نتونستن با اسپره فلفل و شوکر طرف رو دستگیر کنند ؟ ۳- اگر مامور خلع سلاح شده تیر خورده چرا طرف تو بیمارستان ازاد شده و حالا بعد یک ماه اومده مثلا دادخواهی ؟ اینجا مقصر خود نیروی انتظامی هست که با سکوت خبری خوراک خبری یه مشت لاشخور رو فراهم می کنه اقا بیا هم روز اول توضیح بده طرف به مامور. حمله کرده مامور هم برای دفاع از خودش اول اسپره اخر کار ناچار شده دست به اسلحه بشه
  • سید فروزان CH ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 3
    این مردک تاجزاده متخصص پیرهن عثمان سازی شده در مملکت
  • DE ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 1
    یه گزارش مسخره
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 4
    درقانون پلیس نیست که بخاطربی حجابی شلیک کند
  • CA ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 8
    تو قبله آمالتون کسی که به پلیس حمله نمیبره رو میکشن، وای با حال روزی که کسی به پلیس حمله کنه! حالا اینجا یه تیر زدن به پاش؛ واق واق کردن نداره که
  • ناشناس IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 4
    بهتره بجای برخورد قهری،فرهنگ سازی بشه،متاسفانه وضعیت حجاب و عفاف اصلا خوب نیست،فضای ولنگار مجازی هم شده قوز بالا قوز..
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 3
    چرا آبروی انتظامی شکایت نکرده؟ چرا انفعال نشون میدید؟ باید از این فرد و خانمش به دلیل گزارش کذب و جهت دار شکایت میشد نه اینکه ازشون عیادت کنند؟ این کار نیروی انتظامی ظلم به بقیه مردمه. غلط کردند دست رو پلیس بلند کردند. گ ه می خوره کسی به پلیس بی احترامی کنه. هنوز هم دیر نشده، باید شکایت کنه هم از این دو نفر هم از روزنامه شرق به دلیل گزارش خبیثانه ش. اینا خوبی نیست، اینا انفعاله. مگه اعتماد بنفس خودشو از دست داده پلیس؟!
  • روشن IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    اصلاح طلبان جدید همان منافقین دهه ۶۰ بدانید که اگر بخواهید فتنه انگیزی جدیدی را آغاز کنند مثل اسلاف منافقشان ضرب شصت امت انقلابی را با قاطعیت خواهند چشاند و باید جایی در آندورا برای خود بیابند. رجوع کنید به اعزام مهاجرین بدبختی که به امید خوشبختی به انگلیس خبیث رفته بودند و با کشتی فرستادند شون آندروا!
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 1
    دو تا مشکل وجود داره:1- افترا، دروغ و تهمت در روزنامه ها یا فضای مجازی عادی شده و برای آن هیچ بهایی نمی‌پردازند، تازه سود هم میبرن چون ببیندگانشون بیشتر میشن. 2-در کنار قدرت نظامی باید ارتش رسانه ای راه اندازی کنید تا ضمن رصد سایر رسانه ها، در فضای مجازی روشنگری کند،
  • GB ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 2
    برید خجالت بکشید که مردم از دست اوباش حتی نمی توانند در پارک هم قدم بزنند! شبکهٔ بدامن و این اراجیف را از کجا درمیارید؟
  • DE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    5 2
    خفه شو مشرق
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 2
    اقدام غیر حرفهذای نیست. رسما این روزنامه صدای امریکا و منافقین است.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    متاسفم
  • US ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بیشتر مواقع
  • محمد.قم IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 1
    دیگه حالم داره از این روزنامه های جیره خوار زنجیره ای اصلاح طلب به هم میخوره.بخدا هیچ کشوری اینقدر مخالفین خودشو تحمل نمیکنه که جمهوری اسلامی تحمل میکنه.برید به جهنم
  • ایرانی DE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    بازی بزودی تغییر خواهد کرد...
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    2 0
    سالهاست اصلاح طلبان جایمنافقین دهه یشصت را در داخل کشور در هراغتشاش و آشوب ضد ایرانی گرفته اند
  • عبداله IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    3 0
    ظلم رو توجیه میکنید
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    تحلیل عالی
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 7
    انقد دروغ نگید اخه ادمی ک تا حالا هیچ پرونده تخلفی نداشته و یک زندگی سالم و قانونمند داشته چطور یهو شد کسی ک به مامور حمله کنه و اسلحه مامور بگیره؟
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      9 1
      از همین جا تصمیم گرفته داداش
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    گشت ارشاد گشت گشت زد
  • رسول IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    #فرقه_ضاله_اصلاحات
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    6 1
    مشرق از خدا بترس هر چیزی رو نچسبون به ضد انقلاب
  • سعید IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 1
    فقط در ایران است که شما می بیند این قدر پلیس را بی اعتبار می کنند. غالب اصلاحاتی ها ماموران دشمن هستند بر شد این سرزمین.
  • htn IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    از روزنامه شرق به خاطر این دروغ ها و چرت و پرتی ها شکایت کرد
  • ايراني IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    از رسانه وابسته چيزي جز اين انتظار نميرفت هيچ كشوري با 6 ماه يك بچه رو مسلح نميكنه
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    چرا بااین روزنامه های دروغ پرداز که واقعیت راوارونه جلوه میدهند وخوراک برای دشمنان ایران فراهم می کنند برخوردی صورت نمیگیرد چراقانون استفاده پلیس ازاسلحه اصلاح نشده واقتدار به پلیس برگردانده نشده تا اوباش وضد انقلاب همچنان خیابانها وپارکهای جولانگاه عربده بازی خود قرار بدهند
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 7
    اون زنی که جیغ میزنه را پیگیری کنید به خیلی جاها می‌رسید. البته در کنار مشکوک بودن حادثه که احتمال بالایی دارد بخشی از پروژه جنگ روانی باشد(اینکه همواره در این موارد افراد سلبریتی و شعبه داخلی بی بی سی فارسی یعنی شرق دو ضلع ماجرا هستند!) اما یک درصد هم اگر تایید شد که پروژه نبوده، باید اون مامور شدیدا تنبیه شود تا کسی بیخود در این شرایط حساس باروت جنگ روانی تولید نکند. و البته درهرصورت روزنامه شرق و خبرآنلاین منبع تمام جاسوس های انگلیسی سعودی اند و تمام اعضا بی بی سی فارسی و عنترنشنال قبلا مزدبگیر شرق بوده اند و الان هم شرق و رفقاش ماموریت غیرت زدایی ملی و جنگ روانی علیه اقتدار و همبستگی ملی را در پیش دارند
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    درود بر پلیس که اجازه فرصت طلبی را از وطنفروشان و فتنه گران می گیرد، پشتیبان شما هستیم و با پادوهای غرب قطعا درگیر خواهیم شد و نابودشان می کنیم. آینده سیاهی در انتظار فتنه گران است. شوخی بی شوخی.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    4 0
    دست متجاوزین به امنیت اخلاقی را باید شکست مجلس هر چه سریعتر قانونی بر علیه سگ گردانی تصویب و به این بی اخلاقی در جامعه خاتمه دهد زنان مردان بی غیرت یا دختران مردان بی غیرت دارند به جای بازی با بچه هایشان سگ گردانی می کنند و توله سگشان را از بچه هایشان بیشتر دوست دارند
  • CA ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    اینقدر وضع مدیریت و اولویت ها آشفته است
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1 0
    بی حجابی نبوده فقط
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 4
    ظاهرا شما بزرگواران هم با یک بزرگواری در دولت قبل نشست و برخواستی داشتید که همه چیز و توجیح می کنید. کار غلط غلطه.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    بابا ناسلامتی گشت ارشاد
  • SE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    حتماً به حقیقت میرسیم!
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    مقصر خودمونیم که بانیان براندازبرخوردقاطع نمیکنیم این میشه نتیجه کارشون
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    روزی نامه شرق عجب حاشیه امنیتی دارد ،والله مماشت با این جماعت اشتباه است طرف ظرفیت نداره هر دروغی را نشر می دهد حداقل خبرنگار و سر دبیر و مدیر مسئول جرائم میلیاردی تعیین شود تا از اربابشون پول واگیرند !!؟؟
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    چرا اگر روزنامه نگاری خلاف واقع می نویسد مجازات نمی شود
  • DE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    درود بر پلیس
  • محمدی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 3
    پلیس کار خوبی کرده
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    تا وقتی اصلاح طلبان در کشور هستند این مملکت روی خوش نخواهد دید » باید ریشه تفکر اصلاح طلبان را خشکاند با قاطعیت
  • مروت IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    از روزنامه شرق باید بابت انتشار دروغ و سیاه نمایی علیه پلیس شکایت بشه
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    اینها میخوان پلیس رو فشل نشون بدن تا هرکاری که دلشون خواست انجام بدن!!؟ ضمنآ من دوبار رفتم پارک پردیسان اصلآ محیط مناسبی برای خانواده نیست به هیچ عنوان دوباره تاکید میکنم برای خانواده مناسب نیست اگه کسی بدونه خانواده به چی میگن !!!؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 2
    پارک پردیسان یکی از بی صاحب ترین پارکهای تهرانه !!؟ تقریبآ اکثر کسانیکه میرن اون پارک کمبود شخصیت و فوبیای خود تحقیری دارن !!!؟ باید برید ببینید زنها و مردها با چه قیافه هایی میان !!!؟ بعضی اوقات آدم حسرت میخوره به یه سری آدم میگن!!؟ ضمنآ این پروژه ضعیف کردن پلیسه
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      5 1
      شما نرو اونجا خوب نست
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    کمیته ها برقرار شود با بی حجابی ها مقابله کند با ولگردی قلیون ... مواد مخدر در خیابان ها پارک ها خودرو ها مقابله کند بعضی مردها خودشون زن و دختر شون مجبور به بی حجابی می‌کنند بخاطر ماهواره موبایل اینستاگرام تلگرام
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    چرا رسانه های سالم یا انقلابی از روز اول واقعیت و روایت نمی کنند تا عرصه بدست بقول شما مغرضان نیفتد
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 2
    به قول بعضی هاشون من یک بی غیرتم
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 2
    از امریکا دفاع می کنند از غرب دفاع می کنند از هرچه وهر کس علیه نظام جمهوری اسلامی است دفاع می کنند از اراذل واوباش دفاع می کنند چرا اگر روز نامه نگاری دروغ نوشت وتهمت زد آدرس به دشمن داد کوچه برای دشمن باز کرد مجازات ندارد آیا دولت واهمه ای دارد .
  • ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    2 1
    اول بگم طبق قانون مامور گشت ارشاد نمیتونه اسلحه در بیاره.هنوز قانون برای حمل اسلحه برای ضابطین ارشاد وضع نشده.
  • درود بر پلیس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 4
    حق با پلیسه. برید ببینید پلیس در غرب چه رفتاری میکنه. اونایی که غرب آمال و آرزوهاتونه
  • فریده IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 5
    کسی حق نداره با پلیس که نشان امنیته درگیر بشه
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 4
    بوکسورها و رزمی کاران و بارها در خیابان با ماموران پلیس درگیر شدا اند و می شوند و به قانون تمکین نمی کنند ‌. این مراد خانی با حمله به پلیس و تمرد انتظار داشت پلیس به او گل هدیه بکند .!
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 4
    این سناریوی از پیش تعیین شده مرادخانی و زن او بود که نگارش سناریو و بازیگری و کارگردانی آن را خودشان بر عهد داشتند تا مقدمات پذیرش پناهندگی در آلمان را کسب کنند .
  • احمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 4
    به نام خدا امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی بوده و برای همه واجب است و فقط وظیفه پلیس نیست، بلکه وظیفه همه ما مردم است، اگر یکی دو نفر از مردم حاضر در پارک هم به این افراد تذکر می دادند دیگر کار به درگیری نمی کشید
  • تقی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    1 0
    سلام نمیدانم چرا همه چیز را به اصلاح طلب ها ربط میدهد ، ق... مسئول سیاه نامه شرق داماد ع... ب... از عناصر باند رجوی است که اسناد بیت منتظری را به خارج میفرستاد. حضرت امام ره فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود ولی نمیدانم چرا سپاه در برخورد با این عناصر مزدور بیش از حد صبر و تحمل به خرج میدهد ... زیر ساخت بقیه ارگانهای دولتی و امنیتی را دولت کدخدامحور نابود کرده است تا اصلاح امور زمان میبرد
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    9 1
    گشت ارشاد جز تشدید حس ناامنی و ایجاد حس نفرت از حجاب هیچ دستاورد دیگری برای نظام نداشته است. آن را تعطیل کنید
  • سید IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    باید اشدا علی الکفار بود ولی نسبت به هموطن خود باید رحمأ بینهم باشیم وگرنه جواب عکس می دهد و دودش به چشم همه ما می رود
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    شنا خوبین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس