کرونا

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مرگ ناشی از کرونا در کشور گزارش نشده است و بنابراین با تکرار مجدد روز بدون فوتی ناشی از این بیماری، مجموع جان باختگان آن در عدد ۱۴۱هزار و ۳۶۳ نفر ماند.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۶۳ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۰ هزار و ۴۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۲۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۸۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    ان شاالله برای همیشه صفر بماند. خدا را شکر و با سپاس از پرستاران و پزشکان ایران زمین.
  • بختیاری IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 1
    باتشکر وخداقوت به پزشکان و عزیزان خط مقدم مبارزه با بیماری ، به کوری چشم کدخدا و کدخداپرستان، چرا قشنگ کلامانی که امریکای تروریست وحشی را تبرئه میکنند و میگفتند نظرسنجی کنید وبپرسید ایا بادشمنی کردن با کدخدا ومرگ بر کدخدا گفتن موافق هستید؟؟ اما وجدان نداشتند وندارند که بگویند کدخدا با ملت ایران دشمن هست واز نظر انها یک ایرانی خوب ،ایرانی مرده هست! آیا کسی که زدن هواپیمای مسافربری ما توسط امریکای تروریست وحشی را توجیح کند وبگویید عمدی نبوده وبگویید فانتوم پشت هواپیما بوده اصلا ایرانی هست!! دقیقا دروغ آنها را تایید وتکرار میکنند. ننگ ولعنت بر خائنین وطن فروش
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 0
      درسترش اینه بپرسند ایا با کاپتولاسیون و گاو شیرده شدن موافق هستید یا نه ؟ چون هرگونه رابطه با امریکا برای کشوری مثل ایران یعنی همین مطلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس