ماموریت رئیس‌جمهور به هلال احمر برای کمک به زلزله‌زدگان افغانستان

آیت‌الله رئیسی در پیام تسلیتی به ملت مسلمان افغانستان به مناسبت جان باختن شماری از مردم این کشور در واقعه زلزله آورده است: به جمعیت هلال احمر ماموریت داده‌ام با حداکثر توان ممکن در فرآیند کمک به زلزله‌زدگان و شما مردم عزیز فعال باشند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیتی به ملت مسلمان افغانستان به مناسبت جان باختن شماری از مردم این کشور در واقعه زلزله آورده است: به جمعیت هلال احمر ماموریت داده‌ام با حداکثر توان ممکن در فرایند کمک به زلزله‌زدگان و شما مردم عزیز فعال باشند. ملت و دولت ایران در کنار شماست و در این ابتلاء عظیم حق همسایگی را به جای خواهد آورد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ملت صبور و رنج کشیده افغانستان

خبر وقوع زلزله در شرق افغانستان و جان باختن شماری از مردم مسلمان و هم‌زبانان و همسایگان نجیب ملت ایران، جانکاه و غم‌انگیز بود. اینجانب بروز این حادثه مصیبت‌بار را به یکایک مردم افغانستان تسلیت می‌گویم و برای جانباختگان، رحمت و غفران الهی مسئلت می‌کنم. بسیار متاسفم که سال‌ها اشغالگری آمریکا مانع از توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی افغانستان عزیز شده و این مسئله امروز روند امداد به خسارت‌دیدگان و مجروحان زلزله را دشوار کرده است. به جمعیت هلال احمر ماموریت داده‌ام با حداکثر توان ممکن در فرایند کمک به زلزله‌زدگان و شما مردم عزیز فعال باشند. سایر ظرفیت‌های موجود در ایران نیز حتما برای کمک به همسایه شرقی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. ملت و دولت ایران در کنار شماست و در این ابتلاء عظیم حق همسایگی را به جای خواهد آورد.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    صندوق تامین اجتماعی آماده است.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 2
    خدا حفظتون کنه آقای رییس جمهور
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    2 1
    به داد ملت زباله گرد خودمون برس مرد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    همش خودنمایی کی به کارتن‌خواب‌ها کمک کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس