ناوشکن‌های ارتش شناور‌های تجاری کشور را اسکورت می‌کنند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کشتی‌های تجاری کشور با اسکورت مستقیم و غیر مستقیم ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با گرامیداشت دریانوردان جان باخته سانحه سانچی اظهار داشت: این دریانوردان تا آخرین لحظه جان خود ایستادند گرچه می‌دانستند جان خود را فدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اسکورت مستقیم و غیرمستقیم کشتی‌های تجاری توسط ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش افزود: این در حالی است که نیروهای ما در اقیانوس هند مستقر هستند و امنیت را برقرار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: سربازان مردم در نیروی دریای ارتش با هرگونه کج خلقی با اقتدار مبارزه می‌کنند.

ایرانی با تاکید بر کمک رسانی سربازان نیروی دریایی ارتش به سایر شناورهایی که در دریا گرفتار می‌شوند گفت: گرچه شناورهای خودشان در همان حوالی هستند، ولی غیرت ندارند و ما به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سربازان نیروی دریایی ارتش در هر اقیانوسی که لازم باشد حاضر می‌شوند تصریح کرد: ایرانی‌ها فقط و فقط حافظ صلح هستند و خواهان جنگ نیستند مگر اینکه دشمنان ما بالاتر از قد و قواره خود حرف بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    3 0
    خداکنه آواکس به تعداد زیاد از روسیه خریداری بشه آواکسها بزرگترین خطر برای رژیم صهیون هستن که در کوتاهترین زمان از ایران به اسراییل میرسن واونجا رو شخم میزنن وبرمیگردن خرید بدون معطلی آواکس از واجبات آواکس آواکس آواکس
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    2 0
    بایبد خود کفا شویم درهمه زمینه ها جوانان ایرانی می توانند. ترکیه سالی دومیلیار درخت میوه دار غرس می کند وبازار دنیا را گرفته است ولی شهرداری های ما دنبال درخت سترون ونر اند تا یک دانه توت به کام بچه مسلمان نرسد این چه فرهنگ حرمله ای که برکشور چیره شده از یزد تا قم امدیم درگالزار شهدا وقبرستان های درخت میوه دار ندیدم این رون ایران راب ه جهنم می بردئ به شهرداریها بگویئید که درخت میوه دار بکارند ووقف کنند.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    3 0
    گویا در سفر سرلشکر باقری به روسیه قرارداد خرید چندین فروند آواکس به امضا رسیده ولی به علت جنگ اوکراین واستفاده روسیه از آواکسها برای بمباران شدید اوکراین هنوز از تحویل آواکسها به ایران خود داری شده احتمالا بعد از جنگ حتما شاهد پرواز آواکسها در آسمان ایران ویحتمل حمله به خاک دشمن فرضی اسراییل رو شاهد باشیم آواکس آواکس آواکس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس