کد خبر 1393003
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای کامپیوتر و موبایل را منتشر کرد.

بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای کامپیوتر و موبایل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 5
    فقط آنتی ویروس خود ویندوز 10 . عالیه .
    • DE ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 1
      روزی دوبار کامپیوتر و موبایل را ضد عفونی کنید با الکل تمام ویروس هاش کشته میشن دستهاتون هم روزی دو سه بار بشورین یا میتونین به موبایل و کامپیوترتان واکسن ضد ویروس بزنین.
  • RO ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 3
    برای ویندوز 10 و 11 خود ویندوز برنامه Windows Defender رو به صورت پیشفرض قرار داده که خیلی هم خوبه و برای کاربر معمولی کاملا کفایت می کنه. باقی ضدویروس ها RAM و قدرت پردازندگی از دستگاه میگیرن که کاملا بی دلیل هست. در ضمن برای استفاده کامل از این ضدویروس ها باید اشتراک سالیانه تهیه کنیم که خوب! همه ما میدونیم که در ایران فقط نسخه رایگانش برای ما قابل استفاده است و اگر هم از نسخه کرک شده استفاده می کنید 100 درصد نقض غرض هست و همون بهتر که استفاده نکنید... مخلص کلام اینکه برای کاربر معمولی (بیش از 90 درصد کاربرها) همون Windows Defender کفایت می کنه. در مورد Android قاعده کلی (در مورد تمام سیستم عامل های Linux پایه ) اینه که تا موقعی که از Google Play استفاده می کنید هیچ دلیلی نداره از هیچ ضدویروسی استفاده کنید... خود این ضدویروس ها شما را Track و فعالیتتون رو ثبت و ظبط میکنند. حتی اگر از مارکت های دیگه مثل مارکت های ایرانی هم استفاده می کنید باز هم ضد ویروس موضوعیت چندانی نداره و فقط رو سرعت گوشی و استفاده از باتری تاثیر منفی می ذاره... در نتیجه در مورد هردو سیستم عامل میشه گفت اگر کار غیر معمول و امنیتی نمی کنید دلیلی نداره از نرم افزار یا اپلیکیشن ضد ویروس استفاده کنید. هرو دو سیستم عامل به خوبی از پس امنیت خودشون برمیان... اگر به دنبال امنیت واقعی و مطلق هستید اصلا نباید از Windows و Android استفاده کنید و برید سراغ Linux که اون هم در حد زیادی پیچیده است.
    • قریشی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      4 1
      وقتی اطلاعات ندارید درافشانی نفرمائید ... همیشه فایروال ویندوز ضعیف ترین راه مقابله با بدافزارهاست و بایستی حتما فایروال ویندوز غیرفعال و یک آنتی ویروس قوی و اورجینال نصب و به روزرسانی شود .
    • US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      0 3
      آفرین، بالاخره یک ادم باسواد هم تو کامنتا دیدیم، تمام حرفات کاملا درسته
  • سید IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 1
    آگه نگاری !!!!!!!!!!!!!
  • SMAH1 IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    12 0
    من چند سال است از آنتی ویرویس وطنیه «پادویش» استفاده می کنم ۰روی کامپیوتر) و بسیار راضی هستم.
  • هبوط آدم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    3 4
    تبیان که با بودجه بیت المال ارائه میشه چرا اصلا اشاره ای به محصولات قدرتمند داخلی مثل پادویش نکرده؟
  • DE ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 1
    تمام سازندگان آنتی ویروس‌ها به نحوی باید اطلاعات کاربران را با سازمان‌های امنیتی کشورشان به اشتراک بگذارند نورتون تمام اطلاعات را به سی آی ای و کاسپرسکی به امنیت روسیه تحویل می‌دهد و یا باید تحویل دهد. یک کلام اگر نمی‌خواهید اطلاعات شما به طرف غربی برسد از کاسپرسکی استفاده کنید و اگر نمیخواهید داده های شما به سازمان‌های روسیه برسد از نورتون. اگر هم نمی‌خواهید اطلاعات شما به دست هیچکس بیافتد از کومودور 64 یا اسپکتروم 128 استفاده کنید. به جای ماشین حساب در موبایل هم از چرتکه.
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      1 0
      یکی از مواردی که فرمودید برای اسرائیل هست و به طور کلی به جز یک فایروال که آلمانی هست بقیه فایروال های معروف توسط اسرائیل خریداری شدند مثل زوم الارن و کومودو و... اگر اطلاعات رجیستر دامین یا کمپانی اصلی(تاکید میکنم اصلی نه ظاهری) ارائه دهنده این فایروال ها را نگاه کنید به یکی از شهرهای اسرائیل ختم میشود. بیت دیفندر هم که من نصب داشتم حدودا 2 تا 3 ماه پیش خدماتش را به ایران قطع کرد و اگر هم نسخه رایگانش را نصب کنید آپدیت نمیشود. اوست هم که به ما خدمات نمیدهد. توتال360 که مدتی داشتم جالب نیست. ناد32هم کلا در شناسایی تعریفی ندارد. از نظر شناسایی تروجان ها بین کسپراسکی و بیت دیفندر که شماره یک های رده بندی جهانی هستند بیت دیفندر عمل کرده بهتری داشته و همیشه دریک سیستم با بیت دیفندر چک میکنم و بعد به سیستم دیگر که کاسپراسکی دارد فایل را منتقل میکنم در مورد فایروال حتما از غیر ویندوز استفاده کنید چون هر سیستمی از اندروید تا ویندوز چون خودش سازنده هست برخی فایل ها بدون اطلاع شما به اینترنت متصل و فایل هایی را ارسال میکنند. ای ویرا ( آلمانی هست ) هم عالی بود ولی از 2020 که اعتبارش برای بنده منقضی شد دیگر نتوانستم تهیه کنم هم فایروال خوبی داشت هم توانایی شناسایی بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس