کد خبر 1393154
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
حسینی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با استیضاح وزیر صنعت گفت: لازم است از نمایندگان مجلس تشکر کنم در کمیسیون صنایع این بحث مطرح شد، بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح را پس گرفتند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران، طرح وزارت تجارت و خدمات بازرگانی در مجلس را مطرح کرد و اظهار داشت: این طرح قبل از این دولت در مجلس مطرح و تصویب شد و همچنین به شورای نگهبان نیز فرستاده شده بود که به آن اشکالاتی گرفته شد. این طرح در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس است و اکنون نظر دولت در این طرح خواسته شده که ما آن را در دولت بررسی کردیم و این توافق انجام شد.

بیشتر بخوانید:

قول رئیس جمهور برای معرفی دو وزیر جدید

وی عنوان کرد: در بحث روز گذشته مجلس این موضوع مطرح شد که اگر دولت لایحه بدهد، مجلس آن را در اولویت قرار می‌دهد. با بررسی‌های صورت گرفته و با التهابات و نوسانات موجود در ماه‌های گذشته این یک ضرورت قلمداد می‌شود و نیاز است که این کار انجام شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با استیضاح وزیر صنعت در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است از نمایندگان مجلس تشکر کنم که در بحث استیضاح وزیر صنعت همکاری خوبی داشتند و در کمیسیون صنایع که این بحث مطرح شد، بسیاری از استیضاح کنندگان قانع شدند و استیضاح را پس گرفتند.

حسینی افزود: روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دیدار دارند و مباحث مختلفی در آن دیدار مطرح خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    برای انجام اصلاحات اقتصادی نیاز به همکاری ثبات وصبر داریم امیدوارم وزیر صمت در جایگاه سوم بمانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس