کد خبر 1393254
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
قیمت مرغ ۹ هزار تومان کاهش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حالی که قیمت مرغ در روزهای گذشته تا ۶۴ هزار تومان افزایش یافته بود دوباره کاهش یافت و اکنون در بازار به ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش مشرق، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی  اظهار داشت: قیمت هرکیلوگرم مرغ در روزهای گذشته با افزایش قیمت به نرخ مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان خود رسید اما اکنون دوباره قیمت آن کاهش یافته و حدود ۵۵ هزار تومان به فروش می رسد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ در برخی واحدهای صنفی حتی تا ۶۴ هزار تومان نیز افزایش یافت که به دلیل گران فروشی و گران خرید مرغ است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: مرغداران برای اینکه بتوانند مرغ را بالاتر بفروشند در برخی از روزها از عرضه مرغ خود به بازار می کاهند تا قیمت این محصول افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در صورتی که مرغداران به حال خود رها شوند هر کیلوگرم مرغ را به ۱۰۰ هزار تومان نیز می‌رسانند اما با توجه به کشش فعلی بازار امکان فروش بالاتر ندارند.

وی اظهار داشت: بر واحدی‌های صنفی سطح شهر برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت می‌شود اما بر خود واحدهای صنفی نظارتی نمی‌شود و به همین منظور مرغ در مقاطعی این محصول را به قیمت بالاتری به دست واحد های صنفی برای فروش می رسانند که در نتیجه این محصول با قیمت بالاتری نیز به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

یوسف خانی گفت: به جای جریمه واحدهای صنفی در زمان افزایش قیمت مرغ باید مرغداری‌ها را  جریمه کنند زیرا مرغ فروشی ها نقشی در افزایش قیمت ها ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 3
    باید برای تنبیه مرغداری ها مدتی مرغ ارزانتر از ترکیه وارد شود تا قدر عافیت را بدانند .
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      0 0
      از ترکیه باید بوقلمون وارد کرد چون تو تخصص اقای عردوقانه
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    3 0
    چیه الکی برده بودند بالا حالا مردم بیشتر از قبل نخریدن مجبور شدن بیارن پایین / نکنه آقایون انتظار دارند بابت این خبر جشن بگیریم یا ازشون تشکر کنیم !؟ فقط به اون اصلاح طلبهایی که پشت این گرونیها هستند و هر زمان رقم می‌زنند که صدای اعتراض مردم رو در بیارن و بعد مثل حالا یه مقدار میارن پایین و مثلا دلار و کالاها رو ارزون میکنند که وانمود کنند که این کاهش قیمت ها حاصل مذاکرات احیای برجامی است !! به اینها میگیم که ما مردم هیچ ارزشی و خاصیتی برای برجام قائل نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود / سختی مقاومت می ارزه و شرف داره به صد تا گردن کج کردن و باج دادن به اون اروپایی ها و آمریکاییها / به دولت محترم هم عرض میکنیم حالا که بالاجبار دست به چاقو بردی و اقتصاد رو داری جراحی میکنی نگذار یه عده که دنبال منافع سیاسی حزبی شون هستند بهبود پیدا کردن این مریض (اقتصاد) رو به پای توافق با اجنبی های تروریست های آمریکایی - اروپایی بنویسند و بگذارند و مارو ببرند زیر منت یه مشت اجنبی که جز دشمنی کاری برای ایران نکردند و حالا که خودشون محتاج شدن اومدن. می‌خوان تحریم ها رو مثلا بردارند که نیاز انرژی شون رو از ایران تامین کنند و در واقع دلشون برای ایران نسوخته / توصیه های رهبری معظم (خطوط قرمز رهبری معظم و شروط ۹ گانه و..در مورد برجام که متأسفانه مورد بی توجهی دولتمردان دولت قبل قرار گرفت و این بی توجهی موجب خسارت محض شد ، اون توصیه ها میتونن هنوز هم راهنمای خوبی برای یک توافق از موضع قدرت و عزت باشد / حل مشکلات کشور با کمک کشورهای مستقل شرقی دنیا بهتر و عزت مندانه در از رو زدن به کشورهای غربی - اروپایی است که جز دشمنی و کینه توزی و ایجاد مشکلات برای مردم ایران آورده ای نداشتند
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      0 1
      پاسخ به 00:05 آقای محترم شما با این نظراتت نماینده اقلیت هم نیستی . از طرف مردم حرف نزن.
    • از ما گفتن ... IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
      1 0
      در جواب آقا یا خانم ۱۰:۵۸ عرض میکنیم که اولا ما هم جزو مردم هستیم ازطرف کسی هم نظر ندادیم حتی شما یک نفر هم جزو مردم حساب میشی عزیز؛ شنونده ..... باشه / از اون گذشته نکنه شما از گلابی های خیالی برجام بی‌فرجام و مرگ مغزی شده، بهره مند شدی !؟ ؛)) / بیمار مرگ مغزی شده (برجام) و درواقع مرده قابل احیاء نیست اعضای بدنش هم تا مدتی کار میکرد و اون فرصت طلایی پیوند اون اعضا به بدن دیگر رو هم دولت قبل با فرصت سوزی هایی که داشت و به وقت تلف کردن اروپایی ها کمک کرد از دست رفته / این چیزی که اسمش رو گذاشتن احیاء !!برجام مثل دیه گرفتن از کسانی که باعث مرگ برجام شدند هست و بعدش هم فروختن بدن مرده (برجام) برای سالن تشریح در دانشگاه هاست که فقط میشه ازش چیزی یاد گرفت (عبرت گرفت) / اونی (آمریکا) هم که اومده حاضر شده دیه اش رو بده بخاطر نیاز خودش و دوستانش (اروپایی ها) به شما (نیاز غرب و اروپا به تامین انرژی بعد از بحران خودساخته شون) بوده و‌هست / بدتر از همه اینه که قاتل برجام (آمریکا) برای پرداخت دیه اش هم شرط و شروط می‌گذاره / مذاکرات بالصطلاح احیای برجام درست مثل مراسم ختمی است که همدستهای قاتل برجام (یعنی اروپایی ها ) از طرف قاتل (آمریکا) درش حضور داشته باشند و بخوان برای خانواده مقتول (ایران) با گستاخی شرط و شروط بگذارن و قیافه بگیرن و بابت پرداخت دیه (رفع موقتی تحریم نفتی و..)تعهدبرجامی ایران هم اجرا بشه !!/ خوب یه عده غربگرا هم در داخل با ایجاد گرونی ها به مردم و بعد به دولت فشار بیارن که به گرفتن دیه رضایت بده این ارزونی های موقتی در دلار و...هم پیش پرداخت اون دیه است / یه مقتول (برجام ) وجود داره با چند قاتل که در قتل و مرگ برجام شریک بودن / خوب حالا عرض ما اینه که حتی شده تفاضل دیه این چند قاتل گستاخ (آمریکا و اروپایی ها) رو هم بپردازید ، بپردازید اما زمستون بفرستینشون بالای دار / طناب دار رو بند ازین گردنشون چهارپایه رو هم از زیر پاشون بکشید یه کم که طعم احساس خفه شدن و نزدیک به مرگ بودن (زمستان سرد بدون انرژی ) رو که چشیدن رضایت بدین و از گل دار بیاریدشون پایین اونوقت مثل بچه آدم حاضر میشن چند برابر دیه رو بپردازند که یه بار دیگه طعم طناب دار و نزدیک به خفگی رو نچشند / قاتلی رو که احساس پشیمانی نمیکنه که هیچ، گستاخی هم می‌کنه رو زود ببخشید فردا طلبکار میشه
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    برگشت حوردن؟ کاش منطقی رفتار می کردن و واردات تمام اقلامی که قیمتشون آزاد شده رو آزاد اعلام می کردند حداقل جنس با کیفیت استفاده می کردیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس