کد خبر 1399026
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
گوشی جدید ویوو 10 برابر سریع‌تر از آیفون شارژ می‌شود

در حال حاضر گوشی iQOO ۷ رکورددار سرعت شارژ است: شارژ از ۰ تا ۱۰۰% در تنها ۱۸ دقیقه. اما به زودی استاندارد ۱۲۰ وات هم جای خود را به عددی بالاتر خواهد داد.

به گزارش مشرق، در حوزه سرعت شارژ بالا هیچ کشوری بالاتر از چین نیست. در حال حاضر، اسمارتفون‌های که سریعترین شارژ را دارند همه توسط برندهای اسمارتفون چینی ساخت می‌شوند. این گوشی‌ها شامل شیائومی ۱۱تی پرو و سری ویوو iQOO ۹ می‌شوند، که هر دوی آنها از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر گوشی iQOO ۷ رکورددار سرعت شارژ است: شارژ از ۰ تا ۱۰۰% در تنها ۱۸ دقیقه. اما به زودی استاندارد ۱۲۰ وات هم جای خود را به عددی بالاتر خواهد داد.

شرکت ویوو در بیانیه‌ای رسمی خبر از عرضه اسمارتفون جدیدی داده است که از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید بخشی از سری iQOO ۱۰ خواهد بود و احتمالاً Vivo iQOO ۱۰ Pro نام خواهد داشت که در کنار iQOO ۱۰ (که شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد داشت) در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲، برای بازار چین، رونمایی می‌شوند.

آنچه از iQOO ۱۰ Pro می‌دانیم

 سری iQOO ۱۰ جانشین iQOO ۹ Pro پارسال خواهد شد. آنگونه که از اطلاعات آژانس رگولاتوری ۳C چین پیداست، به نظر می‌رسد که iQOO ۱۰ Pro دارای یک شارژر ۲۰۰ وات (۲۰V/۱۰A) در جعبه‌اش خواهد بود. هر دو دستگاه این سری مجهز به یک باتری ۴۵۵۰mAh خواهند بود، و می‌تواند از شارژ سریع ۶۵ وات هم پشتیبانی کند، که از این نظر شارژ سریع بیسیم این گوشی سریعتر از بیشتر فست شارژهای موجود در دستگاه‌های فعلی ساخت سامسونگ و اپل خواهد بود.    

گوشی ویوو۱۰ به‌دنبال رکورد شارژ سریع +عکس

همچنین مشخص شده است که iQOO ۱۰ Pro مجهز به یک نمایشگر ۶.۸۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که مجهز به اندروید ۱۲ با پوسته‌های فراوان باشد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای یک حسگر اثرانگشت فراصوتی خواهد بود. سایر مشخصات احتمالی شامل برخورداری این دستگاه از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل، و یک دوربین تله‌فوتوی ۱۴.۶ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است و رم تا ۱۶ گیگبایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچون همیشه، چنین گوشی‌هایی به بازارهای غربی نخواهد، رسید و عرضه آن به بازارهای منتخب چین، هند و ویتنام محدود خواهد بود.

منبع:ایتنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس