کد خبر 1400381
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
اولین خبرها از گوشی پرچمدار آینده شیائومی ۱۳

تراشه نسل جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قرار است یک ماه زودتر و در ماه نوامبر عرضه شود. طبق معمول شیائومی یکی از اولین برندهایی است که از این تراشه استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، اگرچه شیائومی ۱۲S به تازگی رونمایی شده است، اما به نظر می‌رسد پرچم‌دار نسل بعدی این شرکت یعنی شیائومی ۱۳ زودتر از موعد و همراه با تراشه پرچم‌دار کوالکام ارائه خواهد شد.

طبق برخی شایعات، تراشه نسل جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قرار است یک ماه زودتر و در ماه نوامبر عرضه شود. طبق معمول شیائومی یکی از اولین برندهایی است که از این تراشه استفاده می‌کند.

علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که سری شیائومی ۱۳ نیز یک ماه زودتر عرضه می‌شود. این بدان معناست که امسال تراشه اسنپدراگون نیز در همان ماه با سری گوشی‌های جدید شیائومی عرضه خواهد شد.

جهت یادآوری، شیائومی Mi ۱۱ و شیائومی ۱۲ به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ عرضه شدند. دو تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز همراه با این دو گوشی معرفی شدند. دیروز افشاگر معروف Weibo به نام @DCS اطلاعات جدیدی درخصوص شیائومی ۱۳ منتشر کرد. طبق این گزارش، شیائومی ۱۳ از یک تراشه اختصاصی و یک آی سی شارژ سریع برخوردار است. این دستگاه از این فناوری برای دستیابی به شارژ سریع ۱۰۰ واتی و باتری بزرگ در بدنه‌ای نازک و سبک استفاده می‌کند.

شیائومی ۱۳ علاوه بر شارژ سریع سیمی، از شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند این افشاگر به طور واضح به مدل خاصی اشاره نکرده است، اما به نظر می‌رسد با تراشه Surge P۱ روبرو شویم. باتری به کار رفته در این گوشی، در حال حاضر تنها باتری تک سلولی در صنعت است.

شارژ سریع ۱۲۰ واتی تک سلولی کمی کندتر از نسخه دو سلولی است. سری ۱۳ شیائومی علاوه بر شارژ سریع، به احتمال زیاد از دوربین لایکا با جلوه‌های ویژه تصویربرداری نیز استفاده می‌کند. پیش از این نیز گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سری ۱۳ شیائومی با صفحه نمایش بزرگ ۲K عرضه خواهد شد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس