1

جان ساورز رئیس سازمان جاسوسی انگلیس MI۶ در شهریور سال ۱۳۹۴ گفته بود که در برخورد با جمهوری اسلامی ایران باید صبر استراتژیک داشت!

سرویس سیاست مشرق - من این فیلم را برای همه دنیا می‌فرستم! این جمله آغاز یک درگیری جنجالی در مرکز شهر تهران در یک اتوبوس است. صحنه‌های مربوط به این دعوای فیزیکی و لفظی میان یک زن بی‌حجاب و یک بانوی محجبه خیلی سریع در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب در خارج از کشور پخش می‌شود. در این فیلم  زنی با عربده‌کشی و فحاشی سعی دارد تا توجه افراد حاضر در اتوبوس BRT را به خود جلب کرده و با یارگیری، برخی افراد را برای برخورد فیزیکی با بانوی محجبه با خود همراه سازد.

اجرای این نقشه در اتوبوس جواب داده و  فردی هتاک، با زن دوربین به دست همراه شده و با رفتاری خلاف شان عمومی و در میان همهمه مردم معرکه‌گیری آغاز می‌شود، این عملیات خیابانی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که فرد همکار با عامل میدانی، خانم چادری را از اتوبوس بیرون می‌کند. در این لحظه دوربین قطع‌شده و فایل آن با یک توضیح کوتاه صوتی برای کارمند وزارت خارجه و دستگاه امنیتی آمریکا ارسال می‌شود. این فیلم توسط عوامل این شبکه ادیت شده و به‌صورت آبشاری در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

جالب آنکه حتی اگر فردی این فیلم خاص در اتوبوس را ندیده باشد، مشابه آن را حتماً دیده است! کلیپ‌های کوتاه و کم‌حجم که با مونتاژ خاص از درگیری خیابانی شدید میان افراد محجبه و ملتزم به قانون با تعدادی بی‌حجاب گرفته‌شده است. هر چه میزان خشونت و یا هتک حرمت در این فیلم‌ها بیشتر باشد، ضریب رسانه‌ای آن نیز بالاتر بوده و با شدت و سرعت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها پخش می‌شود.

 تمامی این ویدئو کلیپ‌ها چند فاکتور مشخص و مشابه باهم دارد؛ سوژه درگیری فردی متجاهر و کاملاً بدون حجاب است که در خیابان پرسه زده و با خودنمایی سعی دارد افراد را تحریک کند، این فرد با در دست گرفتن یک گوشی تمامی صحنه‌ها را ضبط کرده و از طریق شماره تلفن‌های مشخص محتوای تولیدشده را به سرپل‌های خارج از کشور ارسال می‌کند.

ویدئو/ همه آنچه در درگیری اتوبوس گذشت!

مردم علیه مردم، سوژه جنگ خیابانی

جان ساورز رئیس سازمان جاسوسی انگلیس MI۶ در شهریور سال ۱۳۹۴ گفته بود که در برخورد با جمهوری اسلامی ایران باید صبر استراتژیک داشت؛ به این معنا که باید بین ۱۰ تا ۱۵ سال به ایران فرصت بدهیم تا به کشوری عادی و نرمال تبدیل شود؛ افسر انگلیسی گفته بود که باید احتمال این تغییر را بالا ببریم.

دو هفته پس از اعلام نظر رئیس سرویس اطلاعاتی انگلیس، سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات در مقاله‌ای نوشت که پروژه دولت روحانی «نرمالیزاسیون» در ایران است. حجاریان گفته بود که می‌توان نام نرمال کردن را «هنجار سازی» یا به «سامان کردن» نیز گذاشت، زیرا هدف نهایی تغییر در عادت‌های عمومی است!

حجاریان نوشته بود:

روتین، قاعده است و شکستن روتین، استثنایی است برقاعده. استثنا، یک تبصره قسری و نادرالوجود بر قاعده است که به ندرت اتفاق می‌افتد. مثل‌اینکه در خیابان چمدانی پر از پول پیدا کنید که امری نادر است و به معجزه می‌ماند؛ اما وقوع امر نادر، می‌تواند نشان از پیدایش آشوب باشد. وقتی محتشم کاشانی می‌گوید «گویا طلوع می‌کند از مغرب آفتاب/کآشوب در تمامی ذرات عالم است» به این معناست که امری معجزه گونه اتفاق افتاده که همه‌چیز به حالت آشوبناک درآمده است.

در آن زمان تنها به‌ظاهر سیاسی یادداشت حجاریان توجه شده و به محتوای آن پرداخته نشد، بعدها حجاریان نرمالیزاسیون را مقدمه دموکراتیزه کردن خوانده و  از آن تحت عنوان «اصلاحات ساختاری» یادکرد! از نگاه این جریان مسائلی چون حجاب را باید مانند عادت فرض کرد و سعی کرد آن را تغییر داد.

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

هم افزایی MI۶ و اصلاح‌طلبان رادیکال در جهت قتل عام فرهنگی

در روانشناسی یکی از روش‌های ترک عادت، نمایش خلقیات جدید است. پروژه تظاهر خیابانی بر روی مسائلی چون حجاب را نیز باید از همین زاویه نگریست، بر اساس این طرح اگر افراد بی‌حجاب در جامعه هدف پخش‌شده و خرق عادت کنند؛ به‌تدریج امر موجود تغییر خواهد کرد. البته اجرای پروژه نرمالیزاسیون نیاز به نیروی میدانی تربیت‌شده و خلاق نیز داشت، ازاین‌رو برخی افراد مستعد از طریق پالایش در فضای مجازی جذب‌شده و با دریافت برخی مبالغ مورداستفاده قرار گرفتند.

از سال ۱۳۹۶ به این‌سو یک تبصره جدید به نرمالیزاسیون اجتماعی افزوده‌شده و بخش ارزیابی و جنگ شبکه‌ای در سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به این نتیجه رسید که روند نرمال‌سازی به دلیل شناسایی خط نفوذ در داخل با اشکالاتی روبه‌رو است؛ ازاین‌رو نسخه‌ای جدیدی تجویز شد.

بر اساس دستورالعمل جدید لازم بود که با افزایش کنش و واکنش‌های اجتماعی در داخل، آنتالپی فضا به‌تدریج بالا رفته و جامعه دوقطبی شود. در این شرایط یک بخش در دفاع ارزش‌های حاکم احساسی شده و درگیر می‌شود و بخش دیگر با عنوان دفاع از خود می‌تواند افکار عمومی را با خود همراه سازد. از این پروژه در ستاد جنگ روانی دشمن بانام «مردم علیه مردم» یادشده است.

اجرای پروژه مردم علیه مردم زدن یک تیر با دو هدف بود دفاع از ارزش‌های اجتماعی حاکم بر یک جامعه به‌صورت خودجوش ضریب هرج‌ومرج و عدم توجه به قانون را بالا می‌برد و از سویی توجه افکار عمومی را به این مسئله جلب می‌کرد که قوانین موجود ظرفیت لازم برای اعمال حاکمیت را ندارد؛ ازاین‌رو تغییر هنجار باهدف نرمال شدن بدون فشار خارجی و با کمترین سطح از هزینه با تمسک به قوانین موجود اجرایی می‌شود. این نکته همان مسئله مهمی است که رهبر انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان «جنگ ترکیبی» یادکرده‌اند.

ماجرای اتوبوس جنجالی را باید از همین زاویه بار دیگر تجزیه‌وتحلیل کرد:

عامل میدانی در این ماجرا با کشف حجاب و تجاهر عمدی به سراغ یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های عمومی در مرکز شهر رفته و باهدف درگیر شدن و دوقطبی سازی کاذب سوژه یابی کرده و سپس با ایجاد کنش و واکنش در میان بخش خاکستری سعی کرده است؛ افکار عمومی را به‌سوی خود جلب کند.

دکتر مجید تفرشی یکی از شاهدان  پروژه مردم در برابر مردم نوشته است:

در بازگشت از سفری به دبی، در تهران نزدیک گیشه پلیس ۲ خانم، یکی دوربین موبایلش را باز کرد و دیگری عمداً روسری‌اش را کاملاً از سرش برداشت. منتظر بودیم به‌محض مواجهه با مأمور دعوا شود. مأمور بی‌اعتنا به بی‌حجابی خانم، گذرنامه را مهر زد و تمام. برخلاف انتظار، قصه در جهتی که می‌خواستند پیش نرفت...

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

روایت مجید تفرشی از پروژه آمریکایی مردم در برابر مردم در فرودگاه!

نکته جالب‌توجه در این ماجرا اتوبوس BRT آن است که سر پل سازمان سیا در انتخاب مهره پیاده‌نظام خود از نهایت ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و از فردی استفاده شده است که به دلیل ضعف‌های شدید فرهنگی، خانوادگی و روانی امکان سرویس‌دهی بالا دارد! این فرد خود را بی‌خدا «آتئیست» خوانده، درگذشته تمایلات زیادی به چپ‌های ستادی در میان اصلاح‌طلبان داشته و در شبکه‌های اجتماعی نیز فعال بوده است. این متهم امنیتی پس از طی یک دوره کوتاه آموزشی (به‌صورت مجازی) با شیوه‌های مختلف عملیات خیابانی آشنا شده است. این فرد پس از اجرای آخرین مأموریت توسط سربازان گم نام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

یکی از افرادی که در ماجرای درگیری در اتوبوس به دلیل زدوخورد توسط مراجع قضایی دستگیرشده، گفته است که پس از ورود به صحنه متوجه شده است که فردی دیگر غائله را آغاز کرده و او به دلیل جو حاکم بر فضا با بانوی محجبه درگیری فیزیکی پیدا کرده است، عامل میدانی از فرصت استفاده کرده و با تهیه فیلم و عکس از او سوءاستفاده می‌کند. متشنج کردن جو، تحریک عناصر خاکستری موجود در واقعه، ایجاد درگیری میان سوژه‌ها و تدارکات میدانی بخشی از دستورالعمل این شبکه در پروژه «مردم علیه مردم» است.

پروژه مردم علیه مردم یکی از ترفندهای قدیمی سازمان منافقین محسوب می‌شود، این گروهک در دهه شصت با حضور در خیابان به منازل، مغازه‌ها و اماکن عمومی حمله کرده و پس از انجام عملیات با اقدامات رسانه‌ای آن را به گردن نیروهای حزب‌اللهی می‌انداخت تا بدبینی عمومی ایجاد کند؛ هم‌زمان با دست به سلاح بردن نیروهای انقلاب را هدف قرار می‌داد تا فشار سیاسی در کشور را بالا ببرد.

نزدیک به دو دهه بعد، برخی از عناصر گروهک منافقین که در فتنه سال ۸۸ فعال بودند؛ پس از دستگیری اعتراف کردند که به میان عوامل حاضر در اغتشاش نفوذ کرده و با اسلحه تیراندازی کور می‌کردند؛ و فیلم آن را برای پل شبکه نفاق ارسال می‌کردند؛ در ورژن جدید پروژه مردم علیه مردم این بار عامل میدانی با ایجاد درگیری‌های کور همین نقشه را پیاده کرده است.

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

پروژه مردم علیه مردم در فتنه ۸۸

طرح‌های شکست خورده وزارت خارجه آمریکا

پروژه ولوم (WLUML) یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که روز زنان مسلمان در کشورهای اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است. شبکه ولوم و نهادهای مرتبط با آن بنیان‌گذار مفهومی به نام «فمینیسم اسلامی» هستند که به‌منظور استحاله فرهنگی زنان مسلمان سعی دارد تأویل غربی از حقوق زن را بر ذهن زن مسلمان مسلط سازد و از این طریق ضمن سست کردن پایه‌های اعتقادی، زمینه را برای فشارهای سیاسی بر دولت‌ها - و پیگیری آن از طریق سازمان‌های حقوق بشری و حقوق زنان - جهت ایجاد تغییر در قوانین مربوطه، فراهم سازد.

ولوم بدین منظور شبکه‌ای پژوهشی-رسانه‌ای را همراه دارد که ترکیبی از برگزاری کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، کمپین‌ها را برای جذب زنان مسلمان تدارک می‌بینند. در حال حاضر تمرکز این جریان بر «بنیادگرایی و سیاست‌های هویتی»، «برقراری و حفظ برابری جنسیتی در قوانین به‌ویژه قانون خانواده» و «تسلط زنان بر بدن و جنسیت خود» قرارگرفته است.

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

کمپین مسلمان های بی حجاب بخشی از طرح ولوم در ایران است

شکست مطلق کمپین‌هایی چون ولوم، آزادی‌های یواشکی، چهارشنبه‌های سفید؛ دوربین ما اسلحه ما و حجاب بی‌حجاب بخشی از روایت دشمن در جنگ ترکیبی است که به دلیل بی‌اعتنایی مردم و وابستگی درونی به ارزش‌های اسلامی به محاق رفته است. به‌عنوان‌مثال باوجود هزینه سنگین ۲۵۰ هزار دلاری برای کمپین حجاب بی‌حجاب هر دو به بایگانی وزارت خارجه آمریکا منتقل‌شده است.

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

اهداف پروژه «مردم علیه مردم» چیست؟ / پشت پرده شبکه بی‌حجاب‌ها برای ایجاد درگیری خیابانی کور

فیش‌های حقوقی  لو رفته از مصی علی‌نژاد/ مسئول رده پایین پروژه مردم علیه مردم

نتایج یک پژوهش مهم پس از برگزاری جشن باشکوه غدیر و بررسی پوشش حاضران در مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری در خیابان ولی‌عصر (عج) تهران نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از خانم‌های حاضر در مراسم باحجاب کامل حضور نداشتند. بر اساس این خبر تقاطع برآورد چند مجموعه نظارتی حاضر در صحنه بیانگر این است که در راهپیمایی مذکور که بیش از ۲ میلیون نفر حضور یافته بودند، وضعیت حجاب حداقل نیمی از خانم‌های حاضر در مراسم در تیپ شخصیتی پوشش معمولی و مانتو بود. این پایش در اطراف میدان ونک نیز بدین‌صورت بود که جمعیت بالغ‌بر ۶۵ درصد خانم‌ها باحجاب و پوشش آزادتر حضور داشتند.

کارشناسان مسائل فرهنگی معتقدند حضور افرادی که ولو در نگاه عامه به‌عنوان بدحجاب شناخته می‌شوند در چنین مراسمانی نشان‌دهنده اشتراکات دینی و فرهنگی مردم ایران است که باید از آن به‌عنوان عامل همدلی و تشکیل جبهه منسجم انقلاب در مقابل دشمنان خارجی استفاده کرد و باید جریان انقلابی با برخی تندروی‌هایی که سبب طرد بخشی از جامعه می‌شود مقابله کنند.

همچنین دشمن باوجود سازمان‌دهی سنگین نیروهای میدانی خود در روز ۲۱ تیرماه نشان داد که در کل کشور کمتر از ۷۰ مورد تهاجر به بی‌حجابی ثبت‌شده است؛ این آمار که کمتر از یک نفر در یک‌میلیون نفر از جمعیت کشور است؛ حاکی از فروپاشی ادراکی سیستم اطلاعاتی دشمن در اجرای پروژه‌های داخلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 175
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    69 32
    با كدام منطق اسلامي و علوي اين كارها را مي كنيد؟
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      22 6
      منطق دیگه چیه؟
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      22 36
      سپیده رشنو اگر پایش را به خارج از کشور بگذارد مصی علینژاد 2 میشود همه چیز را تکذیب میکند و به نان و نوامیرسد... ممنوع الخروجش کنید
    • NL ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      44 25
      پس نشون می ده اگه می خواید وارد این بازی نشوید باید مثل اون مامور برخورد کنید که محل نگذاشت. بهتر است به مشکلات اقتصادی مردم برسید
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      30 3
      کار فرهنگی باید تر و تمیز باشه.نه اینکه اینطور جامعه رو آشفته و امنیت روانی رو به هم بریزه.طر ح هایی که قبلاً اجرا شده بود مثل دادن شاخه گل به محجبه ها و یا حتی ایجاد تسهیلات رفاهی برای اونها و..... و یا حتی میشه برای تشویق بن تخفیف خرید چادر ویا .......... دشمن به صورت فرهنگی به اداب و رسوم باستانی ما(حجاب)حجوم اورده وبا برخورد سخت فقط مشکلات رو بیشتر میکنید.
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 0
      کدوم کارها را؟!
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 3
      هر دو را برای آزمون سلامت روان به متخصص ارجاع دهید.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 5
      خوبه در اتوبوس بود. تنها گیر هم میافتادند روز بعد پلیس با دو جسد مواجه میشد.
    • تک تیرانداز DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 1
      با منطق زیباکلام :)
    • DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      12 21
      کل معضلات کشور را غربگداها درست کردند آنها تحت نامهای نهضت آزادی ..مجاهدین...ملی گراها ...اصلاح طالبان...حزب اشرافی ....از جاری شدن قوانین شرعی و حکم خداوند بشدت جلوی غربی ها کم میارن و جالب اینجاست که به عوض اینکه فکر کنند جواب خداو رسول ص و ائمه ع را چی میتوانند بدهند ...خود را در مقابل امریکا و اروپا مسئول و پاسخگو میدانند که..وای خدای من اگر فلان قانون شرعی را انجام دهید جواب اروپائی ها و امریکائی ها را چه خواهید داد؟؟؟
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 2
      چه کاری؟!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 5
      عزیز اینایی که برای این کار اجیر میشن از عمد میان جای شلوغ درگیری ایجاد میکنن، تو تنهایی و خلوت فکر نکنم اینطوری کنن
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 12
      مرگ بر آمریکا و منافقین و مصی
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 13
      هر دو چهره ماندگار شدند. پنجاه سال دیگر که حسادت زنانه شان فرو کش و تجربه شان فزون تر شد به اعمال امروزشان میخندند. ما از الان به هر دو میخندیم.
    • حامدخان IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 1
      اول خودت منطقت روبگو
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    22 53
    بهتر است بد حجاب ها خودشان را جمع کنند
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      12 12
      تکبیر
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      13 14
      دقیقا
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    61 19
    سرمون گرم شد قیمت اجناس یادمون رفت.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      16 40
      آلبانی صفت بی شرف
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 23
      تک بعدی هستی حتما
    • تک سوار DE ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      17 6
      دقیقا. همونجور که هشت سال سرتون گرم بود به ربنای شجریان و دلار از ۲ تومن پرواز کرد به ۳۰ تومن.
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      4 4
      انگار توی آلبانی خاطرات بسیار بدی داشتی؟
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 2
      کمتر لحیم کاری کن تا سرت گرم نشه مفنگی
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    67 11
    الان این برخوردها چه دستاوردی برای کشور داشت؟
    • تک تیرانداز DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 12
      قطعا دستاوردی کمتر از برجام نداشت.
    • محمد قزل IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 16
      دستاوردش اینکه باید در اماکن عمومی حجاب را رعایت کنند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    21 47
    امان از روزی که مردم خودشون بخوان بی حجابها را جمع کنند
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      39 8
      خخ. مردم همه با هم هستن
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 22
      دقیقا اگه مسئولین همینطور دست رو دست بذارن همین اتفاق هم خواهد افتاد. این همه مجاهدت و شهادت نشد که وضعیت حجاب برگرده به قبل انقلاب!
    • غلامرضا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 3
      چی بگم
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 11
      یادم رفت بگم واقعا دست مشرق درد نکنه با این حمایتی که از خانم آمر به معروف کرد.. الان این بانوی محترم باید کنار یه پست فطرت در یک سطح ملامت بشه؟!!!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    43 9
    کی مردم رو به جون مردم انداخت؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      16 28
      دشمن عزیزم. دشمن
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      13 3
      جمع کن بابا دژمن دژمن
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    20 12
    مردم را به جون هم میندازن ولی مردم ما بیدارند و گول دشمن را نخواهند خورد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    15 45
    حجاب در جان و دل مردمه. ولی بعضیا لج بازی میکنن فقط
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 0
      در جون و دل تهران شیراز اصفهان أبادان رشت تبریز و حتی یزد و کاشان و مشهد
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 27
    زمین بازی را ما تعیین میکنیم و دشمن غلطی نمیتونه بکنه
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 15
    در پازل دشمن قرار نمیگیریم
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    20 5
    زمان توزیع کوپن الکترونیکی اعلام شد
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    15 5
    جمعیت بالغ‌بر ۶۵ درصد خانم‌ها باحجاب و ((((پوشش آزادتر)))) حضور داشتند. شما خودتون دارین بی حجابیو آزادی تفسیر میکنین
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 26
    دشمن تمام تلاششو از راههای گوناگون برای از بین بردن دین اسلام و تصاحب ایران انجام میده. باید بصیرت داشت و مراقب بود
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      19 12
      جا نمونی. زمان توزیع کوپن الکترونیکی اعلام شد
  • SE ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    13 39
    سگبازی و بی حجابی اینا دو روی یه سکه اند
    • US ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 1
      دو روی یک سکه اند؟
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 14
    مردم باید آگاه بشن از دسیسه های دشمنان
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    23 15
    اقتصاد عربستان سعودی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 11.8 درصد بزرگتر شد و به این ترتیب سریع‌ترین رشد اقتصادی این کشور از سال ۲۰۱۱ تا کنون به لطف بهای نفت و تولید رقم خورد.
    • US ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      2 1
      انشاءالله ما هم رشد میکنیم
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      سندت کو داداش کل جهان درگیر تورم اند به چگونه عربستان رشد داشته ژاپن و اروپا درگیر شدند بعد عربستان رشد کرده ؟
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    43 7
    تو خودت الان داري تفرقه ميندازي ،اون زن بي حجاب به زعم شما با اون بانوی محجبه همه تو اين مملکت زندگي ميکنن
    • تک تیرانداز DE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      13 40
      بلی درسته ولی یعنی بین فردی که به حقوق احتماعی همه احترام می زاره با کسی که حقوق بقیه رو پایمال می کنه وجود نداره؟ این تفکر جاده صاف کن اختلاص گرهاست. بدحجابی دیروز ریشه اختلاص امروز هست.
    • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 10
      روزی مردی یهودی شاکی امیرالمومنین حضرت علی (ع) می شود هردو پیش قاضی مراجعه می کنند قاضی امام را با کنیه خطاب می کنند ومرد یهودی غیرمحترمانه صدا می زند امام ناراحت گردیده ومی گویند نوع برخوردت عادلانه نبود حالا چطور قضاوت خواهی کرد؟!دوستان ما سرمشقان بزرگی همچو امامان داریم شما اینجا می گویید زن بد حجاب وبانوی محجبه یادتان باشد زمان جنگ برای کل ایران جنگیدیم
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    26 6
    باشه مشرق تو راست میگی
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 12
      پس نه تو راست میگی؟!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 12
    من خانومم محجبه هست
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      26 3
      خخ. سانسورت کردن
  • نادرزاده IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 10
    دقیقا همینه مشرق جان
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 2
    چکار باید کرد؟
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 9
    بعد یک ماه تازه فهمیدید
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 4
      آخرش چی شد این کار ها؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      16 4
      لابد این بی سیاستی شما هم تقصیر روحانیه؟
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 3
      فقط پاس گل به دشمن میدین.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      16 3
      مثل بقیه کاهاتون که بی نتیجه
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 3
      سالهاست اینجوریه
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      11 3
      قیمت ها یادمون رفت.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      18 3
      یک میلیون مسکن چی شد؟
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 3
      خب . دستشون درد نکنه
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      32 5
      خخ. مشرق دلش میخاد همه برای هر موضوعی فقط بگن تقصیر اصلاح طلبان و روحانیه.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    44 10
    الان متوجه نشدم چی شد چه کسی مردم رو در مقابل مردم قرار داد؟ انصاف هم چیز خوبیه
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      23 7
      خخ. انصاف تو ایران؟
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      26 5
      کار همیشه شون همینه. مثل دهه شصت
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 11
      آره انصاف خوب چیزیه که بعیده شما با این نظرت رعایت کرده باشی. پروژه از خارج آب میخوره و مثل روز روشنه
    • تک سوار DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 12
      دقیقا مشکل همونجایی شروع شد که نفهمیدی. مردم کنار هم هستند البته اگه شما منافقین بگذارید. سال ۸۸ و نماز مختلط یادمونه
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 5
    در مورد حجاب هم خرابکاری کردن
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    12 4
    خدا بخیر کنه با این سیاست شماها.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    13 37
    برای بنده هم محرز شده که عده‌ای با برنامه در خیابانها میگردند تا هم قبح بی حجابی را بشکنند و هم باعث درگیری و دعوا بشوند. معمولاً یک مرد قلچماق هم در کنارشان هست
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      28 15
      قرص هایت را هرگز فراموش نکن.
  • ج د ا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    13 32
    میخواهند دیگر کسی نتواند علیه بی حجابی موضعگیری کند... میخواهند کسی جرات نکند علیه بی حجابل ها حتی حرف بزند ... کم کم کار به جایی میرسد که اگر درخیابان به زنی .... کسی جرات نکند اقدامی انجام دهد ... مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی... جلوی چشم مردم دزدی و تجاوز و قتل انجام میگیرد و کسی جرات نمیکند حتی حرف بزند نهایت شجاعتشان اینست که گوشی بیرون بیاورند و عکس یا فیلم بگیرند...
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 13
      دقیقا
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 8
      دقیقا
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      3 1
      ربطی به تو ندا ه
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 21
    گذشته از بازی با لغات وآماری که خوشایند است وجود قوانینی که بر اساس اعتقادات بخشی از مردم وضع شده اند وبخشی دیگر را نادیده گرفته اند همیشه عامل درگیری وغائله خواهد ماند ،اسلام امتحان خود را بعنوان یک روش حکومت واداره کشور داده است
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 2
      چی بگم
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 4
    سالهاست اینجوریه ولی جدیدا دوزش زیاد کردن
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      2 3
      دولت انقلابی
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    27 4
    به اعتراف هم از اختلاس گرها بگیرید بد نیست.
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 18
      گرفتیم مگه ندیدید
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    18 4
    با رانت خوار ها و کسایی که حق مردم رو ضایع کردن هم همینطور برخورد میکنین؟ یا
  • نیما IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    13 21
    آمریکا شکست خواهد خورد
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      11 7
      اون که کلا شکست خورد تموم شد.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      21 9
      شكست خوردن يا نخوردن آمريكا چه ربطي به ظلمي داره كه به مردم بي پناه ايران روا ميشه؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 10
      آمریکا شکست خورد
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 6
      کلا دست دشمن خیلی خالیه. اینا هم که فیلم میگیرن بیشتر شدن بساط خنده :) «تو رو خدا یه تذکر بهم بدین من داد بزنم سرتون و فحش بدم فیلم بگیرم» :)
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 1
      قطعا به لطف خدا
    • DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      9 18
      ظلم به مردم بی پناه ایران ؟ رسانه های ضد ایرانی با تبلیغات شبانه روزی در امثال تو نفرت ایجاد کردن تا از مسئولین کشورت نفرت داشته باشی . این عقده و نفرت در درجه اول خودت رو از بین میبره و کاملاً بیمورده .
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 2
    هدف ایتها فقط دعوای لفظی بین خانم ها نیست ، بلکه هدف خیلی بیشتر از این حرفاست
  • DE ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    21 4
    مردم را از هم نپاشید
    • تک سوار DE ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 2
      مردم با فحشا و فساد در یک خط قرار نمی گیرند. فقط منافق خودش رو وسط مردم پنهان می کنه.
  • US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    12 5
    مذهب مردم ترکیه و مذهب طالبان یکسان است. اردوغان یک طالبان است که در کت و شلوار مخفی شده
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 4
    مرگ بر منافقین
  • NL ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    22 9
    خود مسولین هم مقصر هستند. با اقدامات نسنجیده خود و نابخردانه آب به اسیاب دشمن می ریزند. و از طرفی خوراک ضد انقلاب را فراهم می اورند. باید عقلانیت حاکم باشد. امر به معروف قوانین و سلسله مراتب خود را دارد. متاسفانه صدا و سیما و بعضی مسولین به مواردی دامن می زنند که خواست دشمن است.
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 12
      هیچ کشور به جز روسیه و اسرائیل از ایجاد دشمنی بین مردم ایران سود نمی برند. البته ایجاد اختلاف عقیدتی سیاست قدیمی روسها بوده است
  • DE ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 6
    از اپوزیسیون هم شانس نیاوردیم . مصی جغجغه و پیرمرد و پیره زن فشارخونی پوشک پوش و حقوق بگیران آل سعود .
  • DE ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 14
    جان ساورز رئیس سازمان جاسوسی انگلیس MI۶ در شهریور سال ۱۳۹۴ گفته بود که در برخورد با جمهوری اسلامی ایران باید صبر استراتژیک داشت/ ز۶عنی اینقدر باید صبر کرد تا بهایی ها منافقین لائیک ها اراذل و اوباش دزدان رانتخواران بی دینان دلالهای سیاسی اشرافیون و اشرفیون....به کمک رفرمیستها میست ها و اصلاح طمعکاران این امید های رژیم آپارتاید رفته رفته انقلاب را استحاله نموده و با ایجاد رعب و وحشت و رو کم کنی شرایط بازگشت وطنفروشان به سیاست ایران را فر اهم نمایند. لذا اینجاست که زنده کردن عملی بسیج و جهاد و مدیریت بسیجی و جهادی باسرعت باید پیگیری شود. جالب اینجاست که همین معترضیک ۳۴ سال به رفرمیست هو یا همون اصلاح طلبها رای دادند و هزاران اشکال ب ای کشور درست کردند و الان همین ها بیستر از همه طلبکار هستند و نظام را مقصر میدانند. چون غربی ها پیشرفت علمی و فرهنگی سریع مسلمانان را در تاریخ دیده اند قرنهاست خصوصا پس از جنگ های صلیبی با اصل اسلام و قوانین آن درافتاده اند.زیرا افول و شکست خودشان و همزمان پیشرفت اسلام را شاهد هستند.. مهمترین وظیفه پلیس قلع و قمع اراذل و اوباش و دزدان بیت المال و جاسوسان و وطنفروشان است .این حرکت شیطانی مبارزه با اسلام و قوانین اسلامی به قدمت تاریخ اسلام است و کاری از پیش نخواهند برد. اسلام را یک فرد شروع شد و ظرف مدت ۱۵۰۰ سال نسلها میلیاردها انسان مسلمان بوده و روز بروز بر تعداد مسلمانان اضافه میشود. چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد.
  • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 21
    واقعا بیشعوری هم حدی داره، با خود خدا هم درگیر شدند!!
  • محمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 49
    اینجا جمهوری اسلامیه و باید قانون مستحکمی برای برخورد با بی حجابی تصویب بشه
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 9
      سریع فوری انقلابی جهادی
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    28 13
    آخرو عاقبت یا روسری یا توسری چیزی نیست جز درگیری
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 4
      آخرش میشه خاک تو سری
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 3
      نکته مهم، سازنده این جمله است. ما که هیچ وقت این جمله رو نساختیم و مخالف توسری هستیم و موافق امر به معروف لسانی و برخورد طبق قانون با متخلف از قانون هستیم. این جمله شبیه کار اکبرپونزهاست که الان پناهنده غرب اند. تندخویان دیروز و نوکران غرب امروز
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 2
      این جمله رو احتمالا نفوذی ها ساختن. آخر و عاقبتشون هم پناهندگی یا...
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    وقتی این جماعت بی محل شوند و کسی به انها اعتنا نکند به مقصود نخواهند رسید . پس لطفا اعتنا نکنید
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      2 5
      البته باید با نوچه های دشمن و متخلفین تابلو، طبق قانون برخورد بشه.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    15 40
    الان کوتاه بیایید باید فاتحه ی اسلام رو بخونید چون حجاب اولشه
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      16 5
      یه سری به کشور اسلامی مالزی بزن ببین
    • وطن پرست DE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 8
      تا دیروز که الگوتون کشور اسلامی ترکیه بود٫ حالا افتادید به جون کشور اسلامی مالزی؟
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 4
      ۱۱۴۹ مردم ایران چه زنانشان جه مردانشان بی جنبه هستن در همه چیز شورش در میاورن
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 5
    جمله آخرتون اشتباهه تهاجر نه بلکه تجاهر درسته
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      2 3
      آلبانی هنوز غلط دیته ایی میگیری. انقلاب بهتر میدانی چی درست است.
    • رحیم IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      8 2
      دوست عزیز منظور از البانی یعنی چه؟
  • رحیمی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 21
    خب نتیجه اخلاقی مقاله چی بود مردم امر به معروف نکنند؟ که در برابر هم قرار نگیرند! برید قانون و درست کنید که هیچ کجا و هیچ نهادی برای فرهنگ سازی و برخورد با بی حجابی وجود نداره. چطور برای ترویج ماسک 13 فروردین که یکی از مهمترین روزهای خوشگذرانی مردم هست و به هر قیمتی حتی اگر سیل میومد کنسل نمیشد با جریمه مردم رو خونه نشین کردند و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک جلوگیری کردند پس برای حجاب هم میشه بدون برخورد فیزیکی افراد بی حجاب رو مجبور به رعایت کنند ولی ....
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 18
      دقیقا. فقط جریمه و ممنوعیت
  • صابر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 2
    - در تمام مدتی که بحث بالا گرفته، اون دختره پشت به دوربین هستش!چرا؟ - ناگهان و خودجوش از بین دو طرف دعوا حمله میکنه به خانم محجبه. - نیروی انتظامی+ صدا و سیمای هندوستان وارد شده و با بوسه همه چیز تمام میشود.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    هیچگاه همیشگی نیست
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 26
    دین اکسیژن است برای ما
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 18
    اجرای قاطع دین و مذهب
  • US ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت میزند نادان دوست
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 1
    باورتان می شود ؟
  • وطن پرست DE ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 36
    سگ بازی٫ بی حجابی٫ و اختلاص و دزدی همه سر چشمه از یک ابشخور دارند.
  • UA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 3
    تنها نقشی که ناتو به ترکیه داده اینه در کشورهای خاورمینه گاهی پارس کنه تا شاید بتوانندجلوی تصرف خاورمیانه توسط ایران را بگیرند.
  • UA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    اردوغان طالبان کت شلواری. مذهب طالبان و ترکیه یکسان هست.
  • UA ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    اردوغان طالبان کت شلواری. مذهب طالبان و ترکیه یکسان هست.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 1
    مطلبتون ضد و نقیض زیاد داشت در واقع چند تا خبر رو گذاشته بودین کنار هم که بعضیاشون ربطی به هم نداشت دقت کنید لطفا از نظرات کاربرا اینا رو میشه فهمید
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    28 4
    گشت ارشاد تشریف ببرد در مطب ها ، منشی ها روسری و شال ندارند اول فکر کردم چون مطب خانم دکتر است مجلس زنونه شده وقتی بیمار مرد را دیدم و منشی بازم بدون شال و روسری بود و خانم دکتر و دستیار هایش با بلوز و شلواربودن متوجه ی وضعیت مطب شدم سالن آرایش بود تا مطب
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    52 30
    بحث حجاب رو کوتاه بیایید بعدش برای کل احکام اسلام باید کوتاه بیایید
  • بهنام ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مسلمان
  • US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    21 6
    خفه شو بابا مشرق مزدور
    • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      7 13
      خودت خفه شو مزدور
  • IN ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    گست ارشاد رو اول با سلبریتیها و افراد شاخص انجام بدید بقیه درست میشه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 11
    امربه معروف و نهی از منکر اگر در جامعه ای بمیره، کل اسلام از بین خواهد رفت
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 13
    من موافق قانون حجابم و نظرم بر جریمه ست
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 9
      من هم همینطور
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 8
    عاقبت مسلمانان اندلس را بیاد آورید....
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 4
      تو یکی خفه شد دیگه حالمون رو به هم زدیش
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 4
    بالاخره معلوم نشد
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 15
    مرگ بر دشمنان اسلام و قرآن
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 15
      الهی آمین
  • گالیله IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    حرفت درسته مشرق جان
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 12
    اولا هرڪس مسلمانه و به اعتقادات خودش پایبنده و اهل نماز و روزه س حجابش رو چه با چادر و چه بی چادر رعایت میکنه و نیازی به اجبار و گشت ارشاد و...نیست دوما تجربه نشون داده هرجا بدحجابی و استایل های عجیب و غریب نامانوس فرهنگی حاکم بوده به همان اندازه فساد اخلاقی هم گسترش یافته نمونه ش رو در سلبریتی ها و سینماگران زن شاهد بودیم
  • زارع IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    اول ازسلبریتیها
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 7
    امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل بشه
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    احسنت
  • احمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 4
    در قضیه انتشار فیلم امر به معروف خانم محجبه و درگیری خانم بی حجاب در اتوبوس دیدیم که جریان دشمن سراسیمه و مضطرب آمد پای کار و برای اولین بار ابزاری به نام محجبه های مخالف گشت ارشاد را به راه انداخت
  • احمد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 10
    و سومین حربه ای که دشمن به کار گرفت فیلم برداری از انجام ماموریت گشت ارشاد با خانم های بی حجاب بود که چه بسا با ایجاد سناریو برای چند واحد گشت ارشاد و در بخش اول درگیر شدن فرد بی حجاب با ماموران گشت ارشاد و عصبی کردن آنها و در بخش دوم متوسل به زور شدن ماموران گشت ارشاد در برابر این فرد و انتشار فیلم بخش دوم در فضای مجازی توسط سناریو سازان برای حمله به گشت ارشاد گشت ارشادی که اگر نبود شرایط بی حجابی بسیار بدتر می شد اما نسخه مکمل و بسیار قویتر امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم خصوصا توسط بانوان محجبه هست به نظر می‌رسد در قضایای اخیر و نحوه برخورد و واکنش های دشمن به آن باید تامل و بررسی بیشتری کرد ،باید تامل کرد که در امر به معروف و نهی از منکر چه قدرتی نهفته هست ،چطور امام حسین علیه السلام با قیامشان ما را به انجام امر به معروف و نهی از منکر فراخواندند چطور می شود با انجام این عمل الهی جامعه را از سگ گردانی ،اختلاس و انواع ناهنجاری ها خصوصا بی حجابی و بد حجابی نجات داد و سرمایه گذاری چندین دهه ای دشمن را در این قضیه انشا ا... از بین برد ،
  • NL ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 5
    حق و باطل با هم همیشه در جنگن
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    روایت دشمن، شیرین تر و اثرگذاری آن بیشتر است.
  • ما زندگی طلب داریم IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    همه میدونیم اگثریت مردم ایران چه مذهبی چه غیر مذهبی از اینجور کارها خوششون نمیاد . واقعن اینجور جو کارا در جامعه ایران عین بنزین رو آتیش ریختنه . ما زندگی میخایم نه جنگ داخلی و خارجی
  • دیدبان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    سلام استدلال حجاریان در مورد موضوع عادت، میدان و... برگرفته شده از تئوری بوردیو (جامعه شناس فرانسوی) است. برای ارتقا و اتقان تجزیه و تحلیل رفتار و گفتار وی مطالعه نظریه بوردیو ضروری است. با تشکر.
  • GB ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    انسان وقتی درگیر می شه حالا لفظی یا فیزیکی , هم اعصابش بهم می ریزه هم فیزیکی تو نقطه ایی قرار می گیره که دیگه نمی فهمه چی کار داره می کنه
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 21
    اسلام پیروز است
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    مصی افشا خواهد شد
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 1
    طرفدار جمهوری اسلامیه
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    بعد از جریان اتوبوس BRT این بار جریان به قطار تهران یزد رسید
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      1 1
      پیگیری بشه
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    زنان پایه پای مردها انقلاب ۵۷ را رقم زدند . دوقطبیها وقتی مضر هستند که وقت انتخابات اصلاح‌طلبان تقلب وحق الماس را شعار میکنند و بخش مهمی از مردم رافریب میدهند . همه فتنه های گذشته رأسشان اصلاح‌طلبان بودند وخواهندبود باید توجه داشت هرگونه گرانی حتی یاشایعه دخالت دولت کبریت به خرمن زدن است . تحریمها وصبردشمن جنگ مردم بامردم را دنبال میکند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 2
    من از نویسنده این مقاله تشکر میکنم
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 11
    چرا دوست نداریم همه کس شماره موبایل،کارت بانکیمون،.... رو بدونه؟!چرا گوشی هامون رمز قفل میذاریم حتی داخل خونه؟! چرا دوست نداریم تو اتوبوس یا مترو بغل دستی‌مون پیامهامون رو بخونه؟! چرا کیف اداری و یا سامسونت ما اینقدر مهمه که فقط و فقط خودمون رمز بازکردنش رو میدونیم؟! چرا اگه یه غریبه بیخودی تو ماشین یا حیاط خونمون سرک بکشه ناراحت میشیم؟! اما و اما چرا اگه خانم و دخترمون بی حجاب یا بدحجاب تو دید عموم قرار بگیره حساس نمیشیم؟! فکرش رو نمیکنیم اگه بین صدها چشم سالم یک چشم بیمار به این عزیزانمون بیفته چی میشه؟! مرد باید مرد باشه باید غیرت مردونگی داشته باشه باید پوشش خانمش مثل کیف سامسونت، رمز موبایل یا کارت بانکی براش مهم باشه و حتی مهمتر! مرد نباید نسبت به زنش بی تفاوت باشه.سلاحهایی مثل مدگرایی، آزادی و غیره کانون خانواده رو متلاشی میکنه نتیجه ش میشه طلاق، بی بندوباری، فساد اخلاقی...از من به خانمها نصیحت اگه شوهرتون به پوششتون گیر داد یعنی خیلی خیلی دوستتون داره.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 9
    چرا دوست نداریم همه کس شماره موبایل،کارت بانکیمون،.... رو بدونه؟!چرا گوشی هامون رمز قفل میذاریم حتی داخل خونه؟! چرا دوست نداریم تو اتوبوس یا مترو بغل دستی‌مون پیامهامون رو بخونه؟! چرا کیف اداری و یا سامسونت ما اینقدر مهمه که فقط و فقط خودمون رمز بازکردنش رو میدونیم؟! چرا اگه یه غریبه بیخودی تو ماشین یا حیاط خونمون سرک بکشه ناراحت میشیم؟! اما و اما چرا اگه خانم و دخترمون بی حجاب یا بدحجاب تو دید عموم قرار بگیره حساس نمیشیم؟! فکرش رو نمیکنیم اگه بین صدها چشم سالم یک چشم بیمار به این عزیزانمون بیفته چی میشه؟! مرد باید مرد باشه باید غیرت مردونگی داشته باشه باید پوشش خانمش مثل کیف سامسونت، رمز موبایل یا کارت بانکی براش مهم باشه و حتی مهمتر! مرد نباید نسبت به زنش بی تفاوت باشه.سلاحهایی مثل مدگرایی، آزادی و غیره کانون خانواده رو متلاشی میکنه نتیجه ش میشه طلاق، بی بندوباری، فساد اخلاقی...از من به خانمها نصیحت اگه شوهرتون به پوششتون گیر داد یعنی خیلی خیلی دوستتون داره.
  • مرصاد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    اینایی که در اماکن عمومی کشف حجاب میکنن ، عمله هستن و مامور !!
  • مرصاد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    لجبازی با حجاب قانونی هم ، یک شاخه ، از جنگ ترکیبی دشمن است ! دشمن ؛ چون در میدان جنگ سخت ، کم آورده ، تمام عده و عده خود را ، در میدان جنگ نرم ، بکار گرفته است ! هوشیار باشیم و بازی نخوریم !!
  • مرصاد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    گیر دادن به رفع حصر ، ربنای شجریان ، ورزشگاه رفتن زنان ، حجاب اجباری ، ترویج سگ بازی ، طرح صیانت و ... همه بهانه است و هدف ؛ تقابل با نظام و آن ساده لوحانی ، که در این بازیها می افتند ، عمله های بی جیره و مواجب دشمن هستند !!
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    ببینید کجا داریم میریم.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 0
    ما مخالفان داخلی جمهوری اسلامی دل به منکرات وفسادها بستیم تا دامن انقلاب رابگیرد وخوداز حامیان پروپاقرص انهستیم چهدزدی چه اختلاس چه بیحجابی کهامروز بعنوان حربهای سیاسی بر ضد جمهوری استفاده میکنیم دشمن نظام فساد داخلی است مادرانتخابات مدافع سیاسیونی هستیم که ایمان ندارند وفساد میکنند باکمک ارباب وباجوسازی ازانها حمایت میکنیم وباپیروزی انها درخیابان ریخته وبیحجاب به رقص وپایکوبی میپردازیم وبعد خلافهای انهارا چماقی کرده برسر انقلاب میزنیم
  • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    جریمه گذراندن دوره فشرده آموزشی آسیبهای بدپوششی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس