کد خبر 1405655
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
گوشی موتورولا Edge 30 Neo چه مشخصاتی دارد؟

گوشی جدید موتورولا با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود که گوشی موتورولا Edge ۳۰ Neo به‌زودی معرفی شود؛ محصولی که نسخه تغییر نام یافته Edge ۳۰ Lite است. این محصول از تراشه شش هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بهره خواهد برد و فرکانس دو هسته‌ای آن به ۲.۲۱ گیگاهرتز نیز می‌رسد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن نیز Adreno ۶۱۹ است که نشان می‌دهد این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود.

مشخصات گوشی موتورولا Edge ۳۰ Neo +عکس

موتورولا Edge ۳۰ Neo با هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند ذکر شده از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی P-OLED با وضوح تصویر Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و در دو نسخه مجهز به شش یا هشت گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR۴X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

گوشی موتورولا Edge ۳۰ Neo از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ در پنل پشتی آن نیز شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. طبق گزارش‌های ارائه شده، گوشی موتورولا Edge ۳۰ Neo در اروپا با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه خواهد شد؛ انتظار می‌رود که این محصول به عنوان جایگزین Edge ۲۰ Lite در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار شود.

مشخصات گوشی موتورولا Edge ۳۰ Neo +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    399 به عبارت ،یورو ضربدر 35000پول رایج میشود،13965000 باحق انحصار و دلالی و پول زور در میاد بیست ملیون خیرشو ببینید!
  • علی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    مشرق این گوشی آمریکایی هست تا اونجا که بنده می‌دونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس