کد خبر 1405671
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
یک تغییر عجیب در خودروی داستر +تصاویر

داستر قطعا یکی از مهمترین و به نوعی شاید مهمترین محصول برند داچیا محسوب می شود. این خودرو با برند رنو نیز سابقه حضور در بازار ایران را دارد.

به گزارش مشرق، داستر  قطعا یکی از مهمترین و به نوعی شاید مهمترین محصول برند داچیا محسوب می شود. این خودرو با برند رنو نیز سابقه حضور در بازار ایران را دارد. با توجه به اهمیت داستر برای  داچیا ، اکنون مدل ۲۰۲۳ تریم  کامرشال  با تغییراتی معرفی شده که استفاده از جلوپنجره و لوگوی جدید در همان نگاه اول قابل تشخیص است.

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی، طراحی جذابی را ارائه می دهند اما راز اصلی این  خودرو  زمانی که نگاهی به داخل آن داشته باشیم برملا می شود زیرا این کراس اوور در واقع یک ون را درون خود دارد!

اینجا خبری از صندلی های ردیف عقب نیست و فضا برای حمل بار اختصاص یافته است.

داچیا داستر

در بخش پیشرانه  داستر  نیز با توجه به تریم از پیشرانه ۹۰ تا ۱۵۰ اسب بخار خروجی گرفته می شود. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی به عنوان آپشن استاندارد هماهنگ می شود اما نمونه ۶ سرعته دوکلاچه نیز آپشن انتخابی پیش روی مشتریان خواهد بود.

سامانه تمام چرخ محرک نیز نیازمند پرداخت هزینه اضافه است. رینگ های ۱۶ اینچی استیل در تریم پایه استفاده شده و همین رینگ در نوع آلومینیومی برای تریم بالاتر استفاده می شود.

امکاناتی مانند مه شکن جلو، دوربین پارک به همراه سنسورهای مرتبط، دستیار حرکت در سربالایی و ... نیز آپشن انتخابی هستند.

قیمت تریم پایه در بازار انگلیس حدود ۱۷ هزار دلار پیش بینی شده است.

مدل جدید خودروی داستر با تغییری عجیب +عکس

مدل جدید خودروی داستر با تغییری عجیب +عکس

مدل جدید خودروی داستر با تغییری عجیب +عکس

مدل جدید خودروی داستر با تغییری عجیب +عکس

منبع:عصرایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    3 0
    ۱۷ هزار دلار یعنی ۵۱۰ میلیون تومان اما توی ایران، مدل قدیمیش تا ۱۰۰۰ میلیون تومان تقریبا قیمت میخوره!!!! تازه توی ضرر هم هستن!!! یه خسته نباشید ویژه به دست اندرکاران صنعت خودرو
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 1
    17 هزار تا کلی ژاپنی با کیفیت هست کی اینو میخره !!!
  • معلم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    تقریبا به قیمت یک تندر ال نود اتوماتیک ساخت ایران ... یا قیمت سه پراید اسقاطی در ایران
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    " اینجا خبری از صندلی های ردیف عقب نیست و فضا برای حمل بار اختصاص یافته است. " !!!!!! ساده لوح تر از شما ندیدم و نه شنیده ام ! حاجی ، تو عکسش حداقل خوب نگاه کن ! صندلی عقب را خوابونده ، جای بار اضافه شده . آخه اگر قرار بود صندلی عقب حذف بشه ، پس چرا چهار تا در داره ؟؟؟!!!!
    • FR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      1 0
      این مقاله کاملا درست نوشته، داچیا داستر 2023 صندلی عقب نداره و پشت ماشین همونیه که در تصویر می بینید، در ضمن این خودرو هنوز وارد بازار نشده و اون عکس چهار در هم که گذاشتن یک عکس تبلیغاتیه، نسخه اصلی خودرو دو تا در بیشتر نداره و ویدئوی اون در اینترنت هم موجوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس