همایون شاهرخی

مربی سابق تیم‌ملی در مورد شرایط فوتبال ایران در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش مشرق، همایون شاهرخی، در مورد شرایط فوتبال در آستانه انتخابات فدراسیون اظهار داشت: همه کسانی که این روزها برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند از دوستان من هستند و همه را می شناسم اما واقعیت این است که آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

وی افزود: آنهایی که این روزها برای رسیدن به صندلی ریاست تلاش می کنند دلشان برای فوتبال و مردم نسوخته و فقط دنبال صندلی ریاست هستند تا حکمرانی کنند.دنبال قدرت و فقط به فکر خودشان هستند.

شاهرخی در خصوص استوری بازیکنان تیم ملی در نقد نمایندگان مجلس که پیگیر پرونده ویلموتس هستند و توصیه به مجمع برای انتخابات فدراسیون عنوان کرد: این خانه از پایبست ویران است.من هم معتقدم نماینده مجلس نباید در فوتبال دخالت کند اما بازیکنان فوتبال به خصوص ملی پوشان اصلا حق دخالت در امور مدیریتی و انتخابات را ندارند.وقتی آش خیلی شور می شود بازیکن دست به این کارها می زنند. این از ضعف مسئولان فدراسیون است که چنین اتفاقی می افتد.

سرمربی اسبق تیم ملی تاکید کرد: این مسائل برای امروز و دیروز نیست.از قبل بوده الان هست و بعدها هم خواهد بود.فدراسیون فوتبال طبق قوانین فیفا باید همیشه مستقل باشد.

شاهرخی با انتقاد از بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: اگر این بازیکنان تیم ملی را کنار بگذارند در جام جهانی هیچ اتفاقی برای ما نمی افتد.کسی نگران نباشد چون با این وضعیتی که در فوتبالمان می بینم تیم امید یا همین تیم به قطر بروند در گروهمان چهارم می شویم. الان فدراسیون باید مثل زمان مرحوم دهداری رفتار کند و با جرات و صلابت چنین بازیکنانی را کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

فوتبال ایران نظم را باخته، کاری کنند که نتیجه را نبازد

وی اضافه کرد: فوتبالیست تکلیفش روشن است و فقط باید با فکر بازی و خوشحالی مردم باشد.آنها نباید یادشان برودچه کسی بودند و اکنون با کجا رسیدند.این رفتارها و استوری گذاشتنها سیاه بازی است و مردم را سرکار می گذارند. مگر اینها که هستند؟ نصف این بازیکنان را رسانه ها بزرگ می کنند. مگر می شود بازیکن تعیین کند سرمربی یا رییس فدراسیون چه کسی باشد؟ اگر یک رییس قوی و مدیر داشته باشیم چنین بازیکنانی را جام جهانی نمی‌برد. بازیکن که نباید دنبال باندبازی باشد.

شاهرخی در مورد تایید شدن برخی از کاندیداها برای انتخابات نیز گفت: قبل از اینکه بخواهیم از کسی انتقاد کنیم باید پرسید چرا گذاشته شده برخی نفرات بتوانند ثبت نام کنند. این چراها هست که اعصاب مردم را خراب کرده است. اگر همه چیز درست بود این اتفاق نمی افتاد و حالا بگویند پول ویلموتس از پولهای فیفا داده شود.

وی ادامه داد: مگر پول فیفا برای مردم و ملت نیست؟ این پول با زحمت بازیکن و مربی به دست آمده چون تحریم بودیم و به وقتش دستمان نرسیده الان پول مفت شده و باید به امثال کی روش و ویلموتس بدهیم؟ چطور کسانی که میلیاردها تومان خسارت می زنند را کاری ندارند؟

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 0
    بهترین تحلیلی بود که تابحال تو این زمینه خونده بودم...احسن آقای شاهرخی...خواهشا یکی این مطالبو به گوش اسکوچیچ برسونه
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    انصافا بهترین اظهارنظری بود که تابحال در این زمینه خونده بودم
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    بودن این بازیکنا تو تیم ملی از سم بدتره...با اسکوچیچ یا بدون اسکوچیچ...اینا همون بازیکنای دوزاری هستن که زمان کیروش اون افتضاح رو جلوی ژاپن بوجود آوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس