بلیت سینما برای خانواده‌های دارای سه فرزند نیم بها می‌شود/ اجرای قانون جوانی جمعیت در سینماها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خانواده‌هایی که سه فرزند دارند می‌توانند برای خودشان و فرزندان بلیت نیم بها تهیه کنند.

به گزارش مشرق، در وضعیت فشارهای روزافزون اقتصادی، حتی پس از فروکش کردن کرونا نیز اوضاع گیشه سینمای ایران همچنان رو به نزول است. در همین راستا زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در برنامه سینماچی رادیو جوان در مورد اقدامات مجلس برای برون رفت از این مشکل گفتگو کرد.

لاجوردی در ابتدا در مورد سوال علی مرادخانی در مورد تمهید اجرایی و عملیاتی مجلس برای اصلاح اوضاع بد گیشه سینما اینگونه پاسخ داد: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی می‌گویم، برای تشویق مردم در رفتن به سینما تخفیف‌هایی درنظر گرفته شده و همچنین برای قانون جوانی جمعیت هم ما یک قانون تصویب کردیم که خانواده‌هایی که سه فرزند دارند می‌توانند برای خودشان و فرزندان بلیت نیم بها تهیه کنند.

او ادامه داد: ما مرتب دستگاه‌های مختلفی را که در زمینه اجرای این قانون مکلف هستند برای نظارت بیشتر دعوت می‌کنیم و از آن‌ها جویای اجرای قانون می‌شویم. در این زمینه بنده گزارشی نشنیدم که مانعی وجود داشته باشد، اما بررسی دقیق تری خواهیم کرد که مادر به همراه سه فرزند بتواند برای اعضای خانواده بلیت نیم بها تهیه کند.

لاجوردی در پاسخ به مجری سینماچی و پرسش در مورد فیلم‌های درحال اکران مثل تی تی و بازیوو که زنان نقش پررنگی در آنها دارند گفت: من فرصت نکردم این فیلم‌ها را ببینم ولی در آینده نزدیک سعی می‌کنم حتما ببینم و بررسی کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 0
    خخخخ مثلآ دارن به خانواده ها لطف می‌کنند شما اجناس رو ارزون کنید لازم نکرده بلیط سينما رو نیم بها کنيد ملت‌ خودشون بچه‌ ميارن. درضمن مگه چند درصد مردم میرن سينما والا من خودم فکر کنم‌ ۲۰سال يا شايدم ۲۵سال پيش اونم با مدرسه رفتم سينما به‌ زودی ۳۵سالم تموم می‌شه حتی یادم نیست آخرین بار کی بود رفتم سينما ملت‌ دغدغه معيشت دارن نه‌ رفتن به سينما ايها الناس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس