مصر برای میانجیگری میان تل‌آویو و جهاد اسلامی وارد عمل شد

پس از تبادل آتش‌ گسترده میان ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رسانه‌های عبری خبر دادند که مصر پیشنهادی برای آتش‌بس میان طرفین مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، منابع عبری، بعدازظهر امروز (شنبه)، خبر دادند که مصر برای میانجیگری میان تل‌آویو و جنبش جهاد اسلامی فلسطین وارد عمل شده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که مصر به طرفین درگیر پیشنهاد کرده است که برای چند ساعت دست از حمله بردارند تا به منظور ایجاد سازوکاری برای آتش‌بس توافق شود.

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، مصر این پیشنهاد را مطرح کرده و هم‌اکنون در انتظار پاسخ طرفین درگیر است.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۳ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

شبکه «الجزیره» به نقل از کادر درمان در غزه خبر داد که شمار شهدا در غزه به ۱۳ نفر و تعداد مجروحان به ۹۰ نفر افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    5 1
    همیشه ترور ، و همیشه میانجی ، قصه تکراریست ...
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    3 1
    بِسمِ اللهِ قاِصمِ الجَّبارینْ. ما ملت ایران اسلامی حملۀ وحشیانۀ اسرائیل جنایتکار به ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنیم؛ و نیز از نیروهای نظامی کشور عزیزمان ایران می خواهیم که هر چه سریع تر اسرائیلی های جنایتکار را نابود و از صفحۀ روزگار محو کنند. قطعاً مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی (یمن، عراق، سوریه و ...) پیروز میدان هستند؛ ما از ایران اسلامی به آنها سلام و درود می فرستیم و هرگز تنهایشان نمی گذاریم و نیز از آنها می خواهیم که این بار آتش بس را نپذیرند و تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی به مبارزه ادامه بدهند. اسرائیل و حامیانش محکوم به نابودی هستند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیانش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس