حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ دیدار دوستانه یوونتوس و اتلتیکو در تل‌آویو لغو شد

دیدار دوستانه تیم‌های یوونتوس و اتلتیکومادرید که قرار بود در تل‌آویو برگزار شود، به دلیل «شرایط امنیتی جاری» لغو شد.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های یوونتوس و اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دیدار دوستانه آنها که قرار بود به میزبانی تل‌آویو برگزار شود، به‌دلیل حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، لغو شده است.

این دیدار قرار بود امروز(شنبه) در ورزشگاه بلومفیلد تل‌آویو برگزار شود.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دست‌کم ۱۱ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 3
    بِسمِ اللهِ قاِصمِ الجَّبارینْ. ما ملت ایران اسلامی حملۀ وحشیانۀ اسرائیل جنایتکار به ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنیم؛ و نیز از نیروهای نظامی کشور عزیزمان ایران می خواهیم که هر چه سریع تر اسرائیلی های جنایتکار را نابود و از صفحۀ روزگار محو کنند. قطعاً مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی (یمن، عراق، سوریه و ...) پیروز میدان هستند؛ ما از ایران اسلامی به آنها سلام و درود می فرستیم و هرگز تنهایشان نمی گذاریم و نیز از آنها می خواهیم که این بار آتش بس را نپذیرند و تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی به مبارزه ادامه بدهند. اسرائیل و حامیانش محکوم به نابودی هستند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیانش.
  • kave IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    چرا چرت مینویسید. اسرائیل خودش میزبانی گرفته بعد بیاد به نوار غزه حمله کنه که بازی برگذار نشه😂بعدش رژیم صهونیستی چیه، اسرائیل
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      رژیم اشغالگر قدس، بخاطر یه بازی فوتبال، از اهداف و برنامه های نظامیش دست میکشه؟ مریخی ها هم اینطور عمل نمیکنن، چرا فکر میکنی همه مثل خودت شل مغز هستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس