ادعای ترور یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی تایید نشد

رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که منزل «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در حمله هوایی این رژیم در رفح هدف قرار گرفته و ترور شده است.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی گزارش دادند، آپارتمانی که در رفح هدف حمله قرار گرفته متعلق به «احمد المدلل» نبوده و ادعاهای رسانه صهیونیستی درباره ترور وی عاری از حقیقت است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در حمله به رفح «خالد منصور» فرمانده عملیاتی شاخه جنوب جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داده و ترور کرده است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله تجاوزگرانه به نوار غزه «تیسیر الجعبری» از فرماندهان ارشد نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ترور کرده بود.

بر اساس این گزارش در حمله صهیونیست‌ها به یک آپارتمان در رفح دستکم ۴۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن تاکنون دستکم ۲۰ نفر شهید و ۱۲۴ نفر زخمی شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست‌ها، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    2 1
    تایید میشه عجله نکنید. اینا جوری نمیزنن که ضربه مغزی بشن یه جوری میزنن که بی سر بشن
    • JP ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      خفه، .... خائن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس