احداث کمپ حرفه‌ای باشگاه استقلال در جزیره قشم +عکس

سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی لیگ ۲۲ را از این باشگاه می‌گیرد اما اختلافات دو طرف در حال برطرف شدن است تا آبی‌ها مشکلی نداشته باشند

به گزارش مشرق، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس فصل گذشته حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌شان را در اختیار گرفتند و در ازای آن، مقرر شد که ۳ میلیارد تومان برای هر بازی به سازمان لیگ فوتبال پرداخت کنند.

در پایان لیگ بیست و یکم باشگاه استقلال ۳۶ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار شد در حالی که پرسپولیس تمام حق این سازمان از تبلیغات محیطی را پرداخت کرد.

یکی از دلایلی که باشگاه استقلال، سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده به اختلافات دو طرف در ابتدای لیگ بیست و یکم برمی‌گردد. این اختلافات همچنان ادامه دارد و منجر شده باشگاه استقلال هنوز با سازمان لیگ فوتبال تسویه حساب نکرده باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلالِ ساپینتو ترسناک می‌شود

این اختلاف حساب، مقابله به مثل سازمان لیگ فوتبال را به همراه داشت تا جایی که این سازمان در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی لیگ بیست و دوم از این باشگاه گرفته می‌شود.

البته پس از این نامه‌نگاری جلساتی بین دو طرف برگزار شده و اختلافات بین دو طرف در حال رفع شدن است. در نتیجه احتمالا باشگاه استقلال مشکلی برای انجام تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی‌اش در لیگ بیست و دوم نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 5
    پرسپولیس تا تسويه کامل بدهی استقلال نباید زیر بار پرداخت این پول رود قانون یا برای همه یا هیچکس
    • رمضانی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 0
      وزیر ورزش الاستقلال فقط برای پرسپولیس کبیر قانون میزاره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس