کد خبر 1406912
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال و حریف اصفهانی

استقلال و سپاهان جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۵ دیدار اخیر تقریباً همه چیز برای این دو تیم یکسان رقم خورده است.

به گزارش مشرق، شاگردان ریکاردو ساپینتو در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی میزبان سپاهان هستند.

این دو تیم در سال های اخیر پنج بار به مصاف هم رفته اند که یکی از این دیدارها مسابقه جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی دو فصل پیش این رقابت ها بود. دیداری که در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ در استادیوم ازادی برگزار شد. مصافی که استقلال با نتیجه دو بر صفر و با گلهای وریا غفوری (از روی نقطه پنالتی) و علی کریمی به برتری دو بر صفر دست یافت و مجیدی در پایان بازی با انگشت علامت "هیس" را به همه نشان داد.

بازی بعدی دو تیم در چارچوب دور رفت لیگ برتر بیستم بود. دیداری که استقلال با هدایت محمود فکری دو بر صفر به سپاهان باخت! مسابقه ای که در اصفهان برگزار شد و این تیم با دو گل شهباززاده و رفیعی استقلال را با شکست بدرقه کرد.

بازی برگشت این دو تیم در تهران نیز با سرمربیگری فرهاد مجیدی باز هم با شکست استقلال همراه شد! دیداری که میرزایی و باز هم شهباززاده دو گل سپاهان به استقلال را به ثمر رساندند و مهدی مهدی پور در دقیقه دوم وقتی های تلف شده آخر مسابقه یک گل را تلافی کرد. این بازی در چارچوب هفته سی ام لیگ بیستم برگزار شد.

کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال و حریف اصفهانی

اما چهارمین بازی اخیر این دو تیم به بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم برمی‌گردد که استقلال در تهران سپاهان را یک بر صفر و با گل جعفر سلمانی از پیش روی برداشت.

دیدار برگشت استقلال - سپاهان نیز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر قب با حساب یک بر یک به پایان رسید. گل استقلال را محمد دانشگر و گل سپاهان را جولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

اما نکته جالب توجه در این پنج دیدار تعداد برابر بردها و باخت های این دو تیم است. سپاهان و استقلال در ۵ بازی اخیر خود هرکدام دو برد و دو شکست مقابل حریف خود را ثبت کرده‌اند و یکبار هم مساوی کردند. ضمن اینکه تعداد گل های زده و خورده شان نیز برابر است. استقلال در پنج دیدار اخیر پنج بار دروازه سپاهان را باز کرده و ۵ بار هم از این تیم گل خورده است.

شایان ذکر است؛ باید دید آیا دیدار این هفته شاگردان ریکاردو ساپینتو مقابل سپاهان کفه ترازو را به سمت تیم تهرانی سنگین می کند تا طلسم ۵ بازی اخیر و برابری مذکور را از بین ببر یا نه؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 1
    چه ترسی به جون آبی‌‌ها افتاده. بابا یه بازی مث بقیه بازیها یا میبرین یا میبازین چه خبره یه هفته است دارین درباره اش حرف میزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس