میدل ایست آی: مذاکرات هسته ای با ادعاهای طرف آمریکایی متوقف شد

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از بررسی ایده‌های اروپایی‌ها در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت:

اخبار رسیده حاکی از آنست که بلافاصله پس از بازگشت هیئت مذاکره‌کننده ایران از وین، فرآیند بررسی ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی در سطح کارشناسی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 آغاز بررسی ایده‌های هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در تهران



پیشتر اعلام شده بود که هیئت‌های مذاکره‌کننده کشورهای حاضر در وین قرار است ایده‌های ارائه شده از سوی «انریکه مورا» در مورد برخی موضوعات را در پایتخت‌ها بررسی کنند.

بر اساس گزارش‌های دریافت شده هنوز هیچ جلسه‌ای در سطح عالی برای بررسی ایده‌های هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی در تهران تشکیل نشده و بر اساس روال معمول پس از اتمام فرآیند بررسی‌های کارشناسی، نتایج اولیه برای جمع‌بندی نهایی به سطوح تصمیم‌گیری ذیربط ارائه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    آمریکا و هم‌پیمانانش همه تحریم را لغو کنند و ایران هم با آزادی کامل نسبت به تقویت دانش و تکنولوژی هسته ای اقدام کند. این حق مسلم ملت ایران است.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    بررسی کردیم , خیری توش نبود , برجام و اتش بزنید تنگه هرمز رو هم ملی اعلام کنید و تمام
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس