انتقاد رئیس سازمان بازرسی از کاغذبازی برخی دستگاه‌‌ها در مسیر سرمایه گذاری

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از کاغذبازی برخی دستگاه‌ها تاکید کرد: متاسفانه به دلیل همین کاغذبازی‌ها بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری ندارند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خدائیان در جریان سفر به استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان با اشاره به اینکه رئیس قوه قضاییه روی مسائل اصلی جامعه و دغدغه‌های مردم دست می‌گذارد از اجرای مو به موی سند تحول قضایی خبر داد و بیان کرد: یکی از اقدامات خوب این دوره ارتباط با مردم و حضور در استانهاست که به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی بر اساس وظیفه ذاتی خود مبنی بر اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور مکلف شده مسایل و مشکلات استان‌ها را رصد و پیگیری کند؛ تاکید کرد: در این راستا قوانین اجرا نشده را احصاء و اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کمک به تولید و اشتغال در جامعه است، از فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی در مجموعه‌های قضایی در سطح استان‌ها خبرداد و گفت: قوه قضاییه و سازمان بازرسی به دنبال این است که مسائل و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند تا از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

وی با انتقاد از کاغذبازی برخی دستگاه‌ها تاکید کرد: متاسفانه به دلیل همین کاغذبازی‌ها بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری ندارند و باید مسئولان استانی به این موضوع توجه کرده و از مانع تراشی و سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران خودداری کنند.

 خداییان از رصد پروژه‌های راکد خبر داد و اظهار کرد: سازمان بازرسی به دنبال این است که پروژه‌ها به موقع به نتیجه برسند.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز با اشاره به معضل بیکاری در این استان گفت: ما در گاز، نفت و معادن جز کشورهای اول هستیم و سزاوار نیست جوانان بیکار بوده و برخی از کارخانه‌ هایمان فعال نباشند.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید جوانان را حمایت کنند، تصریح کرد: باید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس