کد خبر 1408083
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
افشای تصاویر گوشی هوشمند ۱۸۸ دلاری ریلمی 9i 5G

گوشی هوشمند ریلمی ۹i ۵G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، گوشی هوشمند ریلمی ۹i ۵G در تاریخ ۱۸ آگوست ابتدا در هند عرضه خواهد شد. پیش از این طراحی این دستگاه به همراه برخی از مشخصات آن توسط این برند به نمایش گذاشته شده بود. اکنون نیز افشاگری به نام «Sudhanshu Ambhore» چندین رندر و اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند ارائه کرده است.

ریلمی ۹i ۵G به یک پنل پشتی مسطح با تنظیمات دوربین سه گانه و نور لیزر مجهز شده است. این دستگاه لبه‌های صافی دارد. در سمت راست آن دکمه پاور قرار دارد که به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است. دکمه تنظیم صدا نیز احتمالا در سمت چپ قرار دارد.

افشای تصاویر گوشی ریلمی ۹i ۵G +عکس

این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی ارائه می‌شود و دارای یک پنل ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز می‌باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme ۳.۰ ارائه می‌شود.

در اطراف نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی مشاهده می‌شود. ماژول دوربین جلو این دستگاه درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. تاکنون تنها چیزی که در خصوص این گوشی هوشمند تایید شده است، برخوداری آن از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ است. طبق برخی شایعات منتشر شده این دستگاه در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده است که یک باتری بزرگ میلی آمپر ساعتی انرژی ریلمی ۹i ۵G را تامین می‌کند.

پنل پشتی به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی متری مجهز شده است. این گوشی هوشمند با قیمت حدود ۱۸۸ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس