عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی فعال سازی ظرفیت شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو به عنوان محل جدید افزایش درآمد این شرکت خودروساز را مثبت ارزیابی کرد.

علیرضا سلیمی در خصوص فعال سازی ظرفیت شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو نظیر "مهرکام پارس" و تاسیس "پاورترین" به عنوان محل جدید افزایش درآمد این خودروساز اظهار داشت: با توجه به افزایش زیان دهی خودروسازان بزرگ از هر اقدامی که منجر به درآمدزایی و کاهش زیان دهی در شرکت های خودروسازی شود استقبال می کنیم.

وی همچنین ارائه خدمت به شرکت های خارج از مجموعه ایران خودرو با استفاده از ظرفیت شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: نتایج این اقدام باید با ارائه مستندات و اعداد و ارقام همراه باشد تا مشخص شود استفاده از این ظرفیت چه میزان در درآمدزایی و کاهش زیان دهی ایران خودرو تاثیرگذار بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهره وری و کارایی نیروی کار از شاخصه های مهم در ارزیابی عملکرد شرکت های خودروسازی است، عنوان کرد: ارائه آمار و ارقام از این جهت حائز اهمیت است که میزان درآمد، زیان، سود، بهره وری و در نهایت عملکرد شرکت های خودروسازی در هر حوزه ای را شفاف خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس