نشست سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ریاض منصور نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه نشستی در شورای امنیت به منظور بررسی طرح پذیرش فلسطین در این سازمان ملل به عنوان یک عضو کامل برگزار شود.

وی افزود: تماس‌ها و تلاش‌ها با تمامی اعضای شورای امنیت به منظور بررسی موضوع عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل جهت حمایت از راه حل دو دولتی و ممانعت از نابودی آن توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی از سر گرفته شده است.

ریاض منصور تصریح کرد: نشست شورای امنیت در این باره قرار است فردا چهارشنبه ۲۶ آگوست به ریاست چین برگزار شود و طی آن آخرین تحولات فلسطین نیز بررسی خواهد شد.

همچنین قرار است فلسطین در فعالیت های کنفرانس مربوط به عدم اشاعه سلاح های کشتار جمعی و هسته ای شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    جواب مشخصه دیگه ، احتیاج به همه پرسی نیست ،مگه فلسطین وجود هم داره ، البته از نظر غربیها ،یه مشت آدم بیچاره ،بی سواد و پا برهنه ،اونم از نظر غربیها ، ولی انشالله به برکت خون حاج قاسم ،بزودی اسمی از رژیم صهیونسیتی نباشه چه برسه به اینکه سر کوچکترین حقی که باید داشته باشن و بعد از همه سال تازه قراره نشست بذارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس