والیبال قهرمانی جهان| وادی: حواشی بازی با هلند شیطنت فضای مجازی است/ مردم صبور باشند

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: ویدئویی که پس از بازی با هلند پخش شده، شیطنت فضای مجازی است.

به گزارش مشرق، محمدطاهر وادی پس از شکست مقابل هلند در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان درمورد این بازی اظهار داشت: هلند بهتر از ما بازی کرد. نیمیر عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و می‌توان گفت که هلند با تک مهره خود بازی کرد. ما سرویس های خوبی زدیم اما در توپ های برگشتی و حملات دچار مشکلاتی بودیم.

وی درمورد ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده و اینکه گفته می‌شود با سرمربی تیم دچار اختلاف است، تصریح کرد: من هم آن ویدئو را دیدم، اما نمی دانم نام این کار را چه می توان گذاشت؛ شیطنت فضای مجازی یا هر چیز دیگر. اگر چنین چیزی بود آیا بازهم عطایی من را روانه میدان می‌کرد؟

پاسور تیم ملی والیبال ایران در تشریح آن صحنه، گفت: من علامتی برای حمله به مجرد دادم و فکر می کنم او متوجه نشد. من هم طبق روال پاس دادم. بعد از تعویض سرمربی تیم از من پرسید که در زمین چه اتفاقی افتاد و من هم گفتم که به مجرد علامت دادم اما او به اشتباه حرکت کرد. کل موضوع همین بود.

وادی افزود: نمی دانم تصاویری که پخش شده از روی قصد بوده یا دلیل دیگری داشته که تنها همین قسمت را پخش کرده‌اند. کسی ندید که پس از آن صحنه آماده بودم و از عطایی پرسیدم که آیا دو تعویضه برخواهد گشت یا خیر؟ وی هم خطاب به من اعلام کرد فعلاً استراحت کن تا دوباره به بازی برگردی.

وی درخصوص بازی با برزیل در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جهان، اظهار داشت: برای آن مسابقه حدود ۵-۶ روز زمان داریم تا ریکاوری ذهنی کنیم. باید ذهن خود را قوی کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم بزرگ نمایش قابل قبولی داشته باشیم که همراه با موفقیت باشد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص ناراحتی برخی از مردم بابت نتایج تیم ملی، عنوان کرد: نمی دانم چرا مردم ناامید می شوند؟ ما سه بازی انجام داده ایم که موفق به کسب ۲ پیروزی شده ایم. با یک باخت نباید تیم را رها کرد. ما با دو برد و یک باخت صعود کردیم. درست است که کمی شرایط مان سخت شده اما مردم صبور باشند. ما کم کاری نخواهیم کرد و با تمام توان تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مهدی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    حیف که از اون زرنگ بازی ها و استفاده از هوش و ذکاوت ایرانی در تیم کم دیده میشه
  • سعید DE ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    این تیم دفاع کردن بلد نیست و بعد از لیگ ملت‌ها تقریبا تمام بازیکن‌ها انالیز شدن و در حمله ها هم خیلی دفاع میشیم.امیدوارم صابر کاظمی لااقل به امادگی برسه. وادی نمی‌تونه دفاع‌ها را با پاس جا بذاره. ارتفاع پاس‌هاش زیاده ولی پاسور خوبیه.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    ببازید اما نه اینجوری! از امتیاز 13 -7 به بعد هلند 18 امتیاز گرفت ما 5 امتیار!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    از مجرد هم ناراحت بودی نباید این شکلی برخورد کنی، فکر کنم دیشب مردم از خجالت جناب سید والیبال ایران درآمده باشند که بخاطر دو وعده غذا و امکانات رفاهی بیشتر تیم را تنها گذاشت
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    وقتی یک بازیکن هلند رو نتونستین مهار کنین چطور میخواین از برزیل ببرین اخه؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 14
    جناب عطائی : عملکرد ضعیف بچه های تیم ملی بر میگردد به ضعف و کمبود دانش و تجربه ناکافی شما در هدایت تیم ملی در بازی های بسیار حساس.
    • جواد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 0
      امثال تو بعد بازی ارژانتین گفتن وای چه تیمی داریم و چقد خوبیم ما....یکم تفکر بد نیست
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      2 2
      کدام نتیجه ضعیف؟! عطایی خیلی از مربی خارجی قبلی بهتر نتیجه گرفته.
    • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 0
      درست میگویید حقیقت است . کسی انتظار ندارد مربی خارجی برای کشتی ،وزنه برداری و تکواندو )( رشته جدیدی که ما خود کفا از نظر مربیگری در سطح جهانی شدیم) بگیریم چون این ورزشها سالهاست بومی شده اند. والیبال ۱۰-۱۵ ساله همزمان با بسکتبال در بکار گرفتن مربی خارجی سرمایه گزاری کردند . هر دو پیشرفت کردند ولی پیشرفت بسکتبال بخاطر مربیان خارجی دست سوم کمتر و با رفتن انها امروز از اردن هم شکست میخورد. والیبال با استخدام مربیان بزرگ در رده ۲۰ تیمهای بالای جهانی قرار گرفته که انهم با این مربی بزودی سرنوشت بسکتبال را خواهد داشت. در کل ما در این رشته‌ها بومی نیستیم و مربی ایرانی هم در همان سطح دانش داشته و میتواند بیاموزذ. .
  • رضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    4 0
    خنده ام می یاد از مردمی مثل پرچم اگر ببرند تعریف وتمجید و اگر ببازند ...
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    گزارشگر والیبال: تیمی که متکی به یک بازیکن ( عبدالعزیز) باشد شکست می خورد. ایران ست 4 که 13-7 جلو بود رو 25-18 باخت و تمام! به فرموده گزارشگر ما حاشیه امن 6 امتیازی داریم!!!
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 1
      توی امور گزارشگر دخالت نکن
    • . IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      0 0
      خودت دخالت نکن
  • Ali IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 1
    داره بی انصافی میکنه دیگه صفر تا صد همه چی گردن فضای مجازی نیست که !!!!!! کاملا مشخصه درگیری لفظی و اختلاف نظره
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    درپاسخ به 13:20 باخت ایران به هلند با نتیجه 3-1 نتیجه ضعف تیم ملی نیست ؟ ایا تیم هلند در طراز فرانسه و برزیل است؟ این پاس مزخرفی که باعث از دست رفتن امتیاز شد و بازیکن را تعویض کردند در حد این بازی در سطح بالای جهان بود؟ در دوبازی باقیمانده عیار واقعی تیم ملی و سرمربی ایرانی او معلوم میشود!
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    1) قدرتی زنهای ما کماکان از هوش و ظرافت برخوردار نیستند فکر میکنند قدرتی زدن یعنی بپری چشماتو ببندی و محکم بکوبی پشت توپ ! ترکاشوند همین بود،زرینی همین بود،غفور و عبادی پور همین بود،اسفندیار و شریفی و اسماعیل نژاد هم همینن ! درحالیکه میبینیم قدرتی زنهای تیمهای مطرح ، یک بار زاویه مخالف میگیرند باردیگر مستقیم میزنن دفعه دیگر با سرپنجه و دست دفاع بازی می کنند یکجا هم میبینن جلوشون ۳ دفاع حضور داره حداقل محکم نمی زنن که با شتاب برگرده تو زمینشون ، به اینا می گن هوش و ظرافت 2) والیبالیستهای ما ،تو جریان بازی ۱۰۰ درصد حل می شن جلو می افتن فکر می کنن تمام شده می بازن !مثل همین بازی که ۶ امتیاز جلو بودن با ۷ امتیاز اختلاف باختن! به مصر یا بلغارستان میرسن در حد هند والیبال بازی میکنند به آمریکا میرسند میشن فرانسه! 3) تو کل بازی در فکر دعوا و کل کل و یقه گیری هستند که عموما،اعصاب و روان خودشون له میشه تیم حریف ککش هم نمیگزه (چون ما احساساتی هستیم آنها عموما ماشینی).مشخصه که تمرکزی باقی نمیمونه و بلاشک ایران با اختلاف، پرنوسان ترین والیبال دنیا را بازی می کند.تو هر بازی،از سطح بلغارستان تا سطح فرانسه نوسان داریم! یک ست،منتخب بنگال هستیم ست بعدی منتخب جهان که اونهم در اکثر مواقع خروجی خوبی نداره چون جویه و افت میکنیم و بعد جرقه ای طوفانی،یهو بازی را کلا ول میکنیم! ۲۰ سال بیشتره والیبالمون همینه،ایکاش مربیان پایه ما روی این کار کنند که والیبالیست محترم،بازیتو بکن.باهوش و متمرکز باش.هدف امتیاز گرفتنه.نه اینکه اونقدر محکم بکوبی که توپ از کنار بازیکن حریف رد شه بترسوندش،جگرت حال بیاد!هدف برده نه اینکه بیای که خودتو تو زمین خالی کنی.تو بازی با هلندیها هم بیخود و بیجهت درگیر بودیم.همه هم کاپیتانند و سخنگو!یکی هم انگلیسیش ضعیف باشه بالاخره با ادا اطوار،حال بازیکن حریفو می گیره تا خنک شه.حالا برید دوش آب سرد بگیرید و جشن هلندی ها را تماشا کنید.آنها رفتند با ترکیه بازی کنند ببرند برن جزء چهار تا تیم،شما هم برید با برزیلیها بازی کنید.فقط یادتون نره حالشونو زیر تور بگیرید! البته تمام این تخم لقها رو نسل پلاستیکی قبلی تو مخ این جدیدیها کاشته و اینام کورکورانه مثل طوطی همون کارا رو دارن تکرار میکنن.
  • والیبالی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    آقای عطایی ؛ مربیان بقیه تیمها ؛ وقتی بازیکنی نتونه خوب کار کنه یه جانشین مناسب بجاش میارن . حالا در بازی با هلند وقتی اسفندیار و شریفی خوب جواب ندادن پس چرا از معنوی نژاد استفاده نکردی ؟ ضمنا آیا تابحال ضعف بزرگ تیم را که دفاع وسط روی توره نمی دانی ؟ چرا هیچ چاره اندیشی نشده ؟ چرا کاظمی را با بدن سرد فقط برای سرویس میاری فقط بزای رفع تکلیف ؟ لطفا بیشتر از اینها دقت کنید . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس