کد خبر 1414011
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
والیبال

پاسور تیم ملی والیبال ایران اختلاف خود را با بهروز عطایی تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی‌اش از سری رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب هلند شد و به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد. این موضوع به کنار، صحنه‌ای در این بازی رقم خورد که موجب گمانه‌زنی‌های زیادی شده است. به طوری که عده‌ای از آن به عنوان صحنه «زشت» یاد کرده‌اند.

محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل هلند در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان درمورد این بازی اظهار داشت: هلند بهتر از ما بازی کرد. نیمیر عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و می‌توان گفت که هلند با تک مهره خود بازی کرد. ما سرویس‌های خوبی زدیم، اما در توپ‌های برگشتی و حملات دچار مشکلاتی بودیم.


وی درمورد ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده و اینکه گفته می‌شود با سرمربی تیم دچار اختلاف است، تصریح کرد: من هم آن ویدئو را دیدم، اما نمی‌دانم نام این کار را چه می‌توان گذاشت، شیطنت فضای مجازی یا هر چیز دیگر. اگر چنین چیزی بود آیا بازهم عطایی من را روانه میدان می‌کرد؟


پاسور تیم ملی والیبال ایران در تشریح آن صحنه، گفت: من علامتی برای حمله به مجرد دادم و فکر می‌کنم او متوجه نشد. من هم طبق روال پاس دادم. بعد از تعویض سرمربی تیم از من پرسید که در زمین چه اتفاقی افتاد و من هم گفتم که به اصغر علامت دادم، اما او به اشتباه حرکت کرد. کل موضوع همین بود.


وادی افزود: نمی‌دانم تصاویری که پخش شده از روی قصد بوده یا دلیل دیگری داشته که تنها همین قسمت را پخش کرده اند. کسی ندید که پس از آن صحنه آماده بودم و از عطایی پرسیدم که آیا دو تعویضه برخواهد گشت یا خیر؟ وی هم خطاب به من اعلام کرد فعلاً استراحت کن تا دوباره به بازی برگردی.


وی درخصوص بازی با برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: برای آن مسابقه حدود ۵-۶ روز زمان داریم تا ریکاوری ذهنی کنیم. باید ذهن خود را قوی کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم بزرگ نمایش قابل قبولی داشته باشیم که همراه با موفقیت باشد.


پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص ناراحتی برخی از مردم بابت نتایج تیم ملی، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا مردم نا امید می‌شوند؟ ما سه بازی انجام داده ایم که موفق به کسب ۲ پیروزی شده ایم. با یک باخت نباید تیم را رها کرد. ما با دو برد و یک باخت صعود کردیم. درست است که کمی شرایط مان سخت شده، اما مردم صبور باشند. ما کم کاری نخواهیم کرد و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CN ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    18 0
    با سوالات ابلهانه از بازیکنان تیم ملی والیبال ، از هم اکنون بازیکنان را تحت فشار و استرس قرار میدهید و انتظار برد هم دارید؟!!!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    5 0
    این آقا با 32 سال سن مسن ترین بازیکن تیم ایران است و باید الگوی بازیکنان جوانتر باشد . به غیر از این رفتار در همین بازیها شاهد بودیم که چند مرتبه آقای عطایی به ایشان تذکر داد که در یک امتیاز وقتی یک بازیکن دفاع می شود ، بازی را بازکن و به نفرات دیگر پاس بده ولی ایشان دایما همان کار را تکرار می کرد .
  • . IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    15 0
    من که جنجالی نمی بینم
    • . IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      2 8
      عینک بزن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 6
    این تیم عالی هست ولی سرمربی واعا فقط مهره ها را داره میسوزونه!!!!!! بس کنید حمایت پارتی دارها رو!!!! عطایی حتی برخورد عادی را نمیسدونه سرمربی باید حدالهای روانشناسی را بلد باشه!!!!!! بدرد تیم نمیخوره الکی والیبال را به نابودی نبرید
  • مهدی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    4 1
    خیلی هم عالی هستن الکی جو درست نکنید
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    خوب نگفت فتو شاپ بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس