کد خبر 1420415
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
گوشی شیائومی Civi 2 ، میان رده قدرتمند و زیبای چینی ، سرانجام رخ نشان داد

تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی Civi ۲ منتشر شده‌اند که زیبایی این میان‌رده قدرتمند را به رخ می‌کشند. در ادامه به تصاویر و مشخصات شیائومی سی‌ وی ۲ می‌پردازیم.

به گزارش مشرق، شیائومی برای رونمایی رسمی از گوشی جدید خود آماده می‌شود. این شرکت چینی تایید کرده است که گوشی شیائومی Civi ۲ را در ۵ مهر ماه معرفی خواهد کرد. البته در برخی گزارش‌ها گفته شده که سی وی ۲ برخلاف نسل گذشته فقط مخصوص بازار چین نخواهد بود و با نامی دیگر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی Civi ۲ +عکس

تصاویر گوشی شیائومی Civi ۲ با الگوی موجی جدید

حالا نیز پیش از مراسم ۵ مهر، شاهد انتشار تصاویر این گوشی هستیم. یکی از کاربران توییتر به نام Mirei این تصاویر را به اشتراک گذاشته است. همانطور که مشاهده می‌کنید، پنل پشتی الگوی موجی منحصر به فردی دارد و طراحی بخش دوربین نیز با سه حسگر و یک ماژول فلاش نسبتا جالب است.

مشخصات گوشی شیائومی Civi ۲ +عکس

در بخش جلویی گوشی شیائومی Civi ۲ شاهد حاشیه‌های باریک نمایشگر و ناچ قرصی شکلی مشابه آنچه در آیفون ۱۴ پرو دیدیم، هستیم. همچنین این تصویر تایید می‌کند که میان‌رده جدید شیائومی از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد. با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، شیائومی سی وی ۲ از یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی اولد با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

مشخصات گوشی شیائومی Civi ۲ +عکس

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است و در کنار آن نیز تا ۱۲ گیگ رم LPDDR۵ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS ۳.۱ قرار خواهند گرفت. وظیفه روشن نگه داشتن این مجموعه هم بر عهده یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی شیائومی Civi ۲ +عکس

علاوه بر اینها، در بخش تصویربرداری شاهد حضور دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (عریض و فوق عریض)، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. گوشی شیائومی Civi ۲ از اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری MIUI ۱۳ بهره خواهد برد. شرکت سازنده تایید کرده است که این دستگاه ۷.۲۳ میلی‌متر است و ۱۷۱ گرم وزن دارد.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس