مأموران فرماندهی انتظامی باید مورد تقدیر قرار گیرند

معاون حقوقی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری، گفت: مأموران فرماندهی انتظامی باید مورد تقدیر قرار گیرند، زیرا با ایثارگری به مردم و کشور خدمت می‌کنند و باید از آنها به خاطر این ایثارگری‌ تجلیل به عمل آید.

به گزارش مشرق، قاسم جعفری معاون حقوقی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آشوب‌های روزهای اخیر در کشور و تلاش پلیس برای برقراری امنیت گفت:‌ یکی از نهادها و بخش‌هایی که در این آشوب‌ها مظلوم واقع شده و به‌ رغم اینکه پیشانی دفاع از کیان کشور، نظام و حاکمیت بوده و در اوج مظلومیت آماج اتهامات و انواع و اقسام حملات قرار گرفته، مأموران فرماندهی انتظامی هستند.

وی افزود: ما وظیفه خودمان می‌دانیم که از فرماندهی انتظامی حمایت کنیم. مأموران فرماندهی انتظامی در شادی و عید مردم سرکار هستند، همچنین در غم مردم و در مناسبات‌های ملی و مذهبی همیشه مشغول خدمت هستند و اینها همه برای این است که دیگران راحت باشند.

معاون حقوقی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی باید مورد تقدیر قرار گیرند، زیرا با ایثارگری به مردم و کشور خدمت می‌کنند و باید از آنها به خاطر این ایثارگری‌شان تجلیل به عمل آید.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی ما ده‌ها و صدها نوع مأموریت دارند که همه این‌ها در راستای خدمت مستقیم به مردم است، از ساماندهی امور حمل و نقل تا پیگیری سارقان و دزدان تا مقابله با شورش‌ها و آشوب‌ها، جزو مأموریت‌های خطیر و مهم فرماندهی انتظامی است.

جعفری خاطرنشان کرد: ما می‌بینیم که پلیس ما در اوج اقتدار و وظیفه‌شناسی و انجام مأموریت مورد ظلم واقع می‌شود و آماج اتهامات مختلف است.

معاون حقوقی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری  افزود: دفاع از این نیروی مقتدر که بازوی امنیتی و آرامش حقیقی جامعه است، وظیفه ما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    هیچ دستگ کار که بیخ پیدا میکنه باید نیروی انتظامی بیاد وجمع کنه.اهی وظیفه خودشو به موقع ودرست انجام نمیده و
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 1
      پلیس واقعا درایران مظلوم واقع شده باید قانونی تصویب بشود دست پلیس درمقایل ارازل واوباش واغتشاشگر بازترباشد وپلیس بااقتدار لرزه براندام خلافکار می اندازد
    • حمید IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 1
      بچه های ناجا نیروهای ولایتی هستند. انشاءالله به فکر معیشت شان هم باشند.
  • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    فقط این موقع ها یاد پلیسی که به نون شبش محتاجه و بعداز ظهرها تو اسنپ کار میکنه میفتید آبها که از آسیاب افتاد باز همون آش و همون کاسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس