دلسوزان «مهسا امینی» امروز شریک جرم‌ هستند

مدیرمسئول کیهان گفت: اصلاح طلبان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این‌که از آن اطلاع داشته باشند، از مرگ خانم امینی به‌عنوان قتل یاد کردند واین افراد شریک جرم آشوب و قتل‌های اتفاق افتاده هستند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگویی ضمن تشریح مسئولیت رسانه در برابر فوت «مهسا امینی» و شلوغی‌های اخیر گفت: تمام اسناد، شواهد و قرائن حاکی از آن است که وقتی خانم امینی به ساختمان [نیروی انسانی پلیس برده شد] دچار سکته مغزی شد و بعد از احیا و انتقال مجدد به بیمارستان، به رحمت خدا رفت.

وی با اشاره به سوابق پزشکی مرحومه و جراحی قلب یا مغز، افزود: پزشکی قانونی مأمور بررسی قضیه است که اعلام کرده ضربه‌ای در کار نیست و فیلم منتشر شده از ماجرا هم نشان می‌دهد او کاملاً عادی دچار سکته قلبی شد و این اتفاقی است که در هر حالت دیگر احتمال رخ‌دادن آن می‌رود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: این اتفاق [سکته و مرگ] در هر حالت و شرایط دیگری هم ممکن است اتفاق افتد و به پلیس ارتباطی ندارد و اگر انتقادی هست، نباید به خیابان‌ها بریزند؛ آمبولانس آتش بزنند و آدم بکشند؛ چون این واکنش را نمی‌توان عکس‌العملی نسبت به آن ماجرا قلمداد کرد.

شریعتمداری چنین رخدادهایی را به عملکرد داعش تشبیه کرد و گفت: کسانی به صحنه آمدند و به این موضوع اعتراض داشتند که اصلاً به سابقه آن‌ها نمی‌خورد.

وی ادامه داد: کومله و منافقین حقیرتر از آن هستند که ماجرایی این‌چنین را سامان دهند و معتقدم این کار به دست سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه است. حال در تبلیغات خود این مسئله را به‌حساب خود می‌گذارند و اعلام می‌کنند در داخل کشور دارای [پایگاهی هستند]؛ درحالی‌که ما این‌ها را می‌شناسیم و شواهد هم موجود است که ماجرا بالاتر است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به گزارش تلویزیون اسرائیل که مدعی شد به‌عنوان اولین موضع‌گیری به این ماجرا اعتراض کرده و خواستار اعتراض مردم شده است، افزود: شما ببینید اسرائیل در میان مردم ما چه جایگاهی دارد؟!

شریعتمداری از موضع‌گیری «بایدن» و دیگر مقامات امریکایی سخن گفت و تصریح کرد: ما با جریانی روبه‌رو هستیم که در پی اغتشاش و حتی قتل مردم ایران و هراس آفرینی در جامعه ماست؛ معتقدم باید روشنگری و تبیین صورت گیرد، اما تبیین برای کسی است که می‌خواهیم او را بیدار کنیم.

وی با بیان اینکه تبیین در میان افرادی که حجاب از سر زن ایرانی بر می‌دارند و آمبولانس‌ها را به آتش می‌کشند و مردم را به قتل می‌رساند، تأثیر ندارد، به سابقه‌دار بودنِ بازداشت‌شدگان اشاره کرد و افزود: اولاً باید به‌شدت با کسانی که دست به چنین اقداماتی زدند، مقابله شود، چون باید بدانند ایران جایی نیست که هر کاری خواستند بکنند و کسی هم با آن‌ها کاری نداشته باشد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: البته ممکن است برخی دوستان مدعی باشند باید احکام ملایم و با تسامح باشد؛ این شیوه برخورد با کسانی است که از واقعیت اطلاعی ندارند.

شریعتمداری از دیگر سو شدیداً نسبت به پرداختن کلیه رسانه‌های داخلی به این ماجرا اعتراض کرد و افزود: مگر چه اتفاقی است که درباره آن بزرگ‌نمایی می‌کنیم؟

وی اضافه کرد: اما دشمن در عرصه رسانه از ترفند شایعه ساندویچی استفاده می‌کند، یعنی فقط به اثر لحظه‌ای توجه داشته و به موضوعات پیرامونی که بعداً اتفاق می‌افتد، کاری ندارد و سپس به تراکم شایعه دست می‌زنند.

این فعال رسانه‌ای، دروغ‌پردازی و کشته‌سازی را از انواعِ اقداماتِ حاشیه‌ای چنین اخباری دانست که با شایعه همراه می‌شود و با اعتقاد بر اینکه این حرکت در مقابل دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی و حضور ایران در شانگهای بوده است، مواضع رئیس‌جمهور را در مجمع‌عمومی سازمان ملل هوشمندانه توصیف کرد و گفت: اینستاگرام هر بار نام و عکس شهید سلیمانی را حذف می‌کرد و رئیسی در سازمان ملل عکس او را نمایش داد و رئیس‌جمهور قبلی آمریکا را به قتل متهم کرد.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی به واژه‌سازی اصلاح‌طلبان اشاره کرد و از چگونگی موضع‌گیری درباره بیانیه احزاب اصلاح‌طلب که به معنای مقصر جلوه‌دادن جمهوری اسلامی علیه نیروهای انتظامی صادر شده پرسید، گفت: این آقایان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون اینکه از آن اطلاع داشته باشند، از [مرگ خانم امینی به‌عنوان] قتل یاد کردند.

وی تصریح کرد: این افراد شریک جرم آشوب و قتل‌های اتفاق افتاده هستند و آقایان باید مورد بازخواست قرار گیرند و از آن‌ها بپرسند بر اساس کدام استناد و منطق مدعی بودند که قتل اتفاق افتاده، چون این مسئله باعث شد عده‌ای دچار اشتباه شوند و کشته‌شدن بخشی از هم‌وطنان ما را در پی داشت. در جریان ۸۸ همین جریان پابه‌پای فرمول فتنه پیش رفت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: داعش هم به هر جا می‌رفت زنان و دختران را به اسارت و کنیزی می‌برد و به شیوخ عرب می‌فروخت، اما آقایان نسبت به این مسئله بی‌تفاوت هستند و برای خانم مهسا امینی دل می‌سوزانند. هرچند عده‌ای ورود غیرعمد به این ماجراها داشتند و آن‌هایی که تعمداً ورود کردند، حساب دیگری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    18 6
    واقعا آقای شریتمداری درست گفتن قبل ازاینکه موضوع مرگ مهسا امینی مشخص بشود لیدرهای اصلاحات با فرافکنی گفتن مهسا درمرکز پلیس کشته شده است وباعث این آشوب واغتشاش شدند
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      اصلاحطلبان ضد مردم ایران و به نفع دشمن
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 0
      حرف ایشون حرف حسابیه... مسئولین دورویی که به هوای توهم، شروع به مسمومیت فضا کردند، بایستی هزینه بدهند. این همه آدم کشته شده... بایستی هزینه بدهند...
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 4
    قضیه روشن هست دوقطبی سازی کردن در این چند سال علیه گشت و الان بهره برداری می کنند از آشوب و تحریم
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 5
    این خرابکاران حتما موقع شلوغی بازگشت زائران وارد خاک ایران شدند
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 2
      نه خیر داداش همه چی به هم دوخت و دوز نزن
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    13 6
    رییسی و قالیباف هم با فرستادن پیام همدردی با خانواده کوموله و بدون اعلام حمایت از پلیس شریک جرمن.
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 1
      اتفاقا این تماسها حجت را برمعاندین تمام کرد و بهانه ای معقول به آنها نداد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 5
    اگر این اتفاق در اسرائیل برای زن فلسطینی می افتاد همین حرف رو میزدید
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      12 0
      چرت نگو. نه مهسا زن فلسطینیه و نه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اسراییله
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 0
      مرگ اين دختر تاسف بار است اما تاسف بار تر از ان شهادت ٤٠ جوان ديگر بود كه برخي سرپرست و نان اور خانواده بودند!! چطور هرگز ا ز انهمه اظهار درد و تاسف هيچ تاسفي از هدر رفتن خون اين جوان ديده نشد!!!
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 0
      به نام خدا صهیونیست ها در خاک فلسطین چه غلطی می کنند؟ صهیونیست ها متجاوزند و خاک فلسطین را غصب کرده اند، پس قیاس بی خودی نکن، هولوکاست صهیونیست ها، دروغ است. اگر هم راست می بود باید آلمان نازی تقاصش را پس می داد و خاک آلمان را به عنوان غرامت به صهیونیست ها می دادند، چرا خاک فلسطینیان بی گناه را غصب و اشغال کردند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 2
    این آدما منتظر بودند دوباره بلوا وآشوب بشه.وقتی دفعه های قبل هزینه ای برای گفتار وعملکردشون ندادن.دوباره این رویه رو ادامه می دن.قوه قضاییه ما دادستان کل کشور مدعی العموم همگی در احقاق حق مردم ایران ناتوان وضعیف ومنفعل هستند.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    یکی بیاد جلو این صدا وسیما را بگیره علنا داره جنایتکاران را به معترض و هنجارشکن تغییر میده....پس حتما عمه صدام قران آتش زده یا مردم ورهگذران بیگناه را قتل عام کرده یا اموال عمومی را آتش زده
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    تحلیل شریعتمداری کاملا صحیح است
  • مجیدی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    درود
  • مهدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    خیرنیستند
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 1
    خاتمی حسن خمینی کرباسچی پزشکیان باید باز خواست بشن .پزشکی که تفاوت فوت وو قتل نفهمه باید گاهی پزشکی اش باطل بشه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    خدا رحمت کنه مهسا امینی خدا نگذره از دایی مهسا که میدونست دختره تحت درمان مغز و اعصاب بود و پرونده پزشکی داره بیا جواب کسانی که توسط یه مشت ابله اشوب گر که توسط اینترنشنال سعودی هدایت میشن.... . وطن فروشان سعودی انگلیسی امریکایی استعمار ایران ۴۳ سال پیش تمام شد با ریختن خونهای مقدس شهدا
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    وقتی ایران هیچوقت اینارو بازخواست نکرد هیچوقت پلیس و بقیه دستگاه ها ازشون به جرم نشر اکاذیب شکایت نکردن و همچنان در مسئولیتشون ابقا شدن.چرا باید تغییر کنن؟!! تا وقتی قوه قضاییه با اینا برخورد نکنه وضعیت اینا همینه همیشه لیدر اغتشاشات باقی میمونن چون می‌دونن هیچوقت تنبیه نمیشن!!!!
  • خودتی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    شرم و حیا هم خوب چیزیه
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    دقیقا همه کسانی که بدون استناد گفتن مهسا کشته شده، دستگیر و محاکمه و مجازات شوند
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    تقریبأ شکی نیست که کلیه لیدرهای اغتشاشات در ترکیه آموزش دیده اند و به ایران ارسال شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس