کد خبر 1420850
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
ساعت شیفت بعداز ظهر مدارس تغییر کرد

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک کاهش ۴۵ دقیقه ای ساعات حضور دانش آموزان در مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، فرهاد قاسم زاده در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر گفت: با هدف مدیریت ترافیک شهر تهران ۴۵ دقیقه از زمان حضور دانش آموزان در مدارس در مهرماه کاهش یافته است.

وی افزود: در مدارس نوبت صبح در مهرماه ساعت حضور ۸:۳۰ تا ۱۲.۳۰ در نظر گرفته شده است که در روزهای عادی ۴ ساعت ۴۵ دقیقه برنامه آموزشی را برای شیفت صبح مدارس خواهیم داشت.

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران  ادامه داد: این کاهش ۴۵ دقیقه ای تنها در مهرماه و با هدف کنترل ترافیک است.وی بیان کرد: در مدارس دو نوبته نیز نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

قاسم زاده یادآور شد: در مقطع متوسطه نیز شروع کار مدارس از ساعت ۷.۳۰ دقیقه خواهد بود و با توجه به اینکه در روزهای عادی  در دوره متوسطه اول ۶ ساعت و در دوره متوسطه دوم ۸ ساعت آموزش داریم،  کاهش جزئی ساعات مدارس را برای کنترل ترافیک در دستور کار قرار داده ایم

وی با اشاره به وضعیت سرویس مدارس تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان تاکسیرانی و انجمن اولیا و مربیان به این جمع بندی رسیدیم که در کار گروه ماده ۱۸ این تکلیف روشن شود و در سامانه ای که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد ثبت نام ها انجام شد.

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران  در پایان گفت: تعداد دانش آموزان تهران در سال تحصیلی امسال  یک میلیون و ۱۶۶ هزار دانش آموز است که در ۲۸ هزار و ۱۴۰ کلاس درس  در خدمت دانش آموزان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    بسیاری از والدین(دانش‌آموزان مدارس ابتدایی) که کارمند هستند بخاطر هزینه وحشتناک سرویس مدرسه، مجبور هستن خودشون بچه‌هاشونو ببرن مدرسه.الان ساعت شروع مدارس ابتدایی که کوچولو ها خودشون نمیتونن برن مدرسه(برخلاف دانش آموزان بزرگتر که خودشون میتونن برن) شده ۸/۳۰.. ادارات هم شده ۷/۳۰ و کارمندان نمیتونن بچه‌هاشونو خودشون ببرن مدرسه. یعنی اینا دارن کارمندان رو مجبور میکنن از سرویس گرون قیمت مدارس استفاده کن؟ آموزش پرورش سهمی از پول سرویس مدارس داره یا واقعا بخاطر ترافیک؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس