کمبود سرم و دارو نداریم

وزیر بهداشت‌ گفت: برای ماموریت ویژه ۳ روز پایانی ماه صفر هیچگونه کمبودی در بحث سرم و دارو نداریم.

به گزارش مشرق، بهرام عین‌اللهی در جریان بازدید از ایستگاه‌های سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ اطراف و داخل حرم مطهر رضوی، گفت: در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه شهادت امام رضا (ع) جمعیت میلیونی عزاداران را در مشهد مقدس و بلافاصله پس از اجتماع عظیم و میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی می‌بینیم و رسانه‌های کشورهای دیگر با وجود انتشار اخبار متعدد از موارد متعدد، هیچ خبری از این حماسه بزرگ و باشکوه و حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مشهدالرضا (ع) منتشر نکردند.

او افزود: ما در این ماموریت ویژه ۵۸ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۲ دستگاه موتورلانس را با ۱۶۰ نیروی امدادی اورژانس ۱۱۵ در ایستگاه‌های اطراف و داخل حرم مطهر رضوی داریم و به‌طور متوسط روزانه بیش از ۵۰۰ خدمت در هر ایستگاه ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ذکر این نکته که ما برای این ایام ۲ بیمارستان صحرایی در ملک آباد و باب الرضا (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) آماده کرده‌ایم، ادامه داد: همچنین تعداد ۱۶۸ پایگاه سلامت بهداشتی و درمانی شهری و جاده‌ای با ۱۳۴ نیروی بهداشتی ۱۶۲ نیروی درمانی داریم تا در صورت نیاز خدمات مورد نیاز بیماران و مراجعه‌کنندگان را ارائه دهند.

عین‌اللهی بیان کرد: در روزهای اخیر مشکلات کمبود سرم و دارو به‌ویژه سرم اعلام شد که بلافاصله تمهیدات ویژه‌ای صورت پذیرفت تا این مشکل برطرف شود و هم‌اکنون نه تنها هیچگونه کمبودی در بحث سرم و دارو نداریم، بلکه اضافه‌تر از میزان پیش‌بینی شده ذخیره داریم تا در صورت نیاز بلافاصله در اختیار ایستگاه‌های سلامت متقاضی قرار بگیرد.

او با تاکید بر اینکه خدمت به زائران پیاده و سواره امام رضا (ع) در این روزهای خاص یک افتخار بسیار بزرگ است، تصریح کرد: آرزوی قلبی ما سلامت تمامی زائران و مجاوران امام هشتم (ع) است، اما اگر مشکلی برای هموطنان عزیزمان و یا حتی زائران غیرایرانی حاضر در مشهد مقدس به‌وجود آمد آماده خدمت‌رسانی به‌موقع هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سرابی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    عین اللهی قهرمان سرابی کرونا رو داره ریشه کن میکنه استیلی قهرمان سرابی گل فوتبال قرن دنیا رو به امریکا میزنه امیر علی اکبری سرابی داره برای ایران در رینگها افتخار افرینی میکنه توفیق جهانبخت قهرمان کشتی ایران اولین مدال طلای ایران در کشتی رو میگیره علامه امینی صاحب کتاب الغدیر یکی دیگر از اسطوره های سراب هست پهلوان اکبر سرابی معرکه گیر خیابانی در تهران یکی از افتخارات سراب هست نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش یک سرابی هست محمد نوازی جواد ذرینچه حمید درخشان هم سرابی هستند بازیگر مرحوم علی سلیمانی نیز از افتخارات سراب بود تیپ 40 سراب در زمان جنگ به تنهایی حماسه میمک رو خلق کرد با نابودی و منهدم کردن 8 تیپ زرهی و کوماندویی عراق مادر ایت الله سیستانی در عراق هم اهل شهرستان سراب و بخش مهربان هست پهلوان حسین اوغانی و سردهایی که پهلوان دربار ناصرالدین شاه رو شکست داد سرابی بود فرمانده نیروی هوایی ارتش هم سرابیست پدر گوگوش هم سرابی بود در اغتشاشات هم هرگز نامی از سراب دیده نمیشود سراب دیار قهرمانان
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    توی چندین داروخانه گشتیم و سرم پیدا نکردیم. یا شما ها دروغ میگین، یا واسطه ها به عمد توزیع نمیکنند و یا داروخانه ها به عمد عرضه نمیکنند. اگر اولیه، بمیرید. اما اگر دومی و سومیه، مسئولین کمبود سرم رو بگیرید و بکشید.
  • Hamid IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 1
    برقراری فوق العاده خاص کادربهداشت ودرمان باضریب۳جبران بخشی از زحمات مدافعان جانفشان و زحمتکش سلامت...لطفا"پیگیری و رسیدگی فرمایید...باسپاس وتشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس