حضور رئیسی در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حمکت مدار بود.

به گزارش مشرق،، حجت‌الاسلام علی محمدی‌سیرت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی از حضور مقتدرانه و عزت‌مندانه حجت الاسلام رئیسی و بالا بردن تمثال سپهبد شهید سلیمانی در مقر سازمان ملل قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضور مقتدرانه جنابعالی در مجمع عمومی سازمان ملل و بیانات ارزشمندتان، صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حکمت‌مدار بود. تبیین دسیسه‌های تنش‌زای نظام استکبار و دستاوردهای محور مقاومت در صیانت از جان، مال و امنیت ملت‌های منطقه و جهان اسلام صحنه‌های درخشانی از صلابت و شجاعت خلق کرد.

بالا بردن تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مطالبه محاکمه‌ی آمران و مباشران حادثه فرودگاه بغداد خواسته بر حق ملت بزرگ ایران و تمامی ملت‌ها و انسان‌های آزاده جهان برای تحقق عدالت است.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از جنابعالی و همکارانتان برای اعتلای اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارم و دوام توفیقاتتان در پیشبرد آرمان‌ها و اصول بر حق انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و سیاست خارجی و بین المللی را از درگاه الهی مسألت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیش فعال IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    بعد از تحمل سالها تحقیر در دولت بنفش بالاخره دلمون آرومه که یه حقیر رئیس جمهورمون نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس