سلبریتی ها

بودن بر ماجرای سکوت... ! تقیه ای حرامی است که مدیران و هنرمندان حوزه هنر و فرهنگ انقلاب در مقابله با سلبریتی‌های گیس بریده تا به امروز روزه داری کرده اند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - نبود تمهید لازم برای مواجهه با یک اتفاق از سوی مدیران نظام، می‌شود اسم رمزی بر بستر رسانه ، که شاکله آشوب را بر احساس مردم عجین کرده و آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن  راهی کوچه ها و خیابان های شهر می‌کند.
اسمی که در یک اتفاق، زیرکانه می‌شود آوردگاه رسانه‌های مجازی، که هر کسی را با خودش دچار یک دوگانگی بودن یا نبودن برای موضع گیری در برابر آن می‌کرد.

موضعی که برای برخی از سلبریتی‌ها  که امکان گرفتن ویزای شینگن اروپا و آمریکا را در ذهن خود رقم می‌زدند .برخی دیگرنیز  کشکول رسانه ای خود را که مدتها بود  در زمین بازی همقطاران خود از سوی مخاطبین به دست فراموشی سپرده شده بودند،  دوباره به عرصه حضور برگردند.


گاهی تراشیدن سر، گاهی کوتاه کردن سیبیل و گاهی گیس بریدن بر سوگ بهانه‌ای که؛ VOA  ، BBC ، Frans24  ، Iran Internation ، و...شکل می‌دادند، با شمعدانی 7 شاخه شمعون چراغداری معرکه می‌کردند.
زمانی بود برای "مستی اسب ها...! "، "سکوت بره‌ها...! "و خیابان‌هایی که همه " با گرگ ها می‌رقصیدند...! "

نظام تنها در وسط میدان بود و شوالیه های" پیانیست"، می‌نواختند!  و سلبریتی های انقلاب از بس فربه شده بودند بجای رویارویی در این میدان معرکه ، به دنبال اجابت مزاج رفته بودند.


شهر پر شده از سکوت سلبریتی‌هایی "انقلابی" که آنِ قُلابی دارند و بر تسیبح خود، هزار بار اذکار جاریه می‌فرستند. هولوکاست، آمریکا، عربستان  و پسر پهلوی را مدام لعن می‌فرستند و از خدا می‌خواهند در رویارویی با شوالیه های گیس بریده روبرو نشوند تا مبدا مرتکب گناه کبیره شوند.

رهبرمعظم انقلاب؛ "حوزه هنری" را امید انقلاب می‌دانست. انتظار بر این بود که هنرمندان حوزه هنری در رویارویی با حوادث فتنه‌گون اکنون، ضمن شناخت عرصه و اطراف معرکه، بازوی قدرتمندی در بیان حقایق در مقابل تجهیز و صف آرایی های دشمنان باشند. ولی متاسفانه هنرمندان این حوزه  در جدال " عقل " و" دل" در این ماجرا؛ بودن را به از نبود شدن! خاصِ در بهار...  قرار دادند. 


بودن بر ماجرای سکوت... ! تقیه ای حرامی است که مدیران و هنرمندان حوزه  هنر و فرهنگ انقلاب در مقابله با سلبریتی‌های گیس بریده تا به امروز روزه داری کرده اند.
با این روزه سکوت...! نماز می‌گذارند...! بر سفره بیت‌المال افطار می‌کنند...! و می‌خواهند هنر انقلاب را در قاب  ونگاه آوینی تصویر کنند...!! قاب و قابندی هایی که هیچگاه نتوانست خامه‌ای برخام دل مخاطب نقش کند.  
و این ماجرا یک غمگنانه‌ای بزرگ بود در عرصه هنر انقلاب که مدیران فرهنگی کشور سالهای بر آن بگریند که چرا بعد از گذشت 42 سال از انقلاب چنین سکوتی در بین هنرمندان انقلابی ریزو درشت درکشور در مقابل موضع گیری های دیگر هنرمندان خارج نشین و اتفاقات اخیر ، روزه سکوت گرفتند...؟


****مسیحا راعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Arman NL ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    12 0
    سلبریتی را خودتان در صدا و سیما معروف کردید و به خورد ملت دادید هرموقع از روی دلتنگی روی به شبکه های تلویزیون داخل ایران آوردم تا کمی غم غربت را قابل تحمل کنم مشاهده کردم با دعا و صلوات از این اراذل و اوباش تازه به دوران رسیده سلبریتی برای جلب حداکثری مخاطب دعوت کرده اید از برنامه‌های دورهمی تا خندوانه و یا ایام جشن و سرور ملی و مذهبی همیشه صدا و سیما آویزون همین سلبریتی های نون به نرخ روز خور و طماع شهوتران شده ، خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    7 0
    حتی خارج که توهالیوودش فاحشه هاوخراباجولان میدن هم اینجوری نیست تهییج به پلیس کشی وحمله به مقدسات دینی مثل حجاب وطعنه به سبک زندگی بقیه بادیکته سبک زندگی بی بندوبارانه خودشون داشته باشن ازول کردن سگهای ولگردتاحمایت اززامبیسم وترویج فحاشی اونم توایران فیلمای امریکابعدازاخته شدنشون میخون باماله کشی یه چهره عفت نداشتشونو نشون بدن درحالیکه این وطن نجیبان باعفت ازلی وابدی پیوند خورده است
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 0
    مهران مدیری را زیر سبیلی فراری دادند! پول ملتو کشید بالا بعدشم نوجوون هارو فرستاد جلو گلوله و الفرار... شک نکنید فراریش دادن. خاک بر سرتون
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 0
    پولهای یا مفت قرار نیست تبدیل به کار خیر و قرآن و مدرسه بشه پولهایی که ابزار ان تن فروشی و کرنش در مقابل سرویسهای اطلاعاتی غربی و عربی باشد، در همین راهها خرج می شود. مشروبات و مواد و پارتی و زن بارگی البته این دلیل نمیشه دستهایی که به خون جوانان مردم آلوده شده، مجازات نشوند. شمارش معکوس شروع شده تا روند پرونده های روح الله زم و ریگی با علی کریمی کامل بشه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    اخسنت
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    آفرین. از سلبریدی های شارلاتان و وطن فروش انتظاری نمی رفت. هنرمندان به اصطلاح انقلابی کجا بودند؟ البته می توان حدس زد که از صدا و سیما و وزارت ارشاد نگران بودند که مبادا اگر طرف انقلاب و اخلاق را بگیرند قیمتشان نزد صدا و سیما و وزارت ارشاد پایین بیاید، پس ترجیح دادند که راه همان سلبریدی های وطن فروش را بروند.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 0
    اگه ازطرف راست به مقوله این شورش احمقانه نگاه کنیم درواقع یکی ازواقعیتهایی که میبینیم همینه که: خیلیانقابشون روازچهره برداشتن ودیگه دارن خودواقعیشونونشون میدن واین برای حواس جمعهاواونایی که مغزشون سالم وگرمه خیلی عالیه!!!!✔
    • تا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 3
      وقتی هر روز از شاخو برگ طرفداران انقلاب بزنید تا جای بیشتری برای خودتون باز بشه همین میشه عزیزم شماها یک عینک گذاشتین جز خودتون همه رو ضد انقلاب و وطن فروش میبینین خدا عاقبت مارو بخیر کنه
  • مطهره IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    متن قشنگ وادبی نوشتید ولی چه فایده صداوسیمایی که فیلمهاوبرنامه هاش ماله زمان بچگیه ماهاست بااین حرفا بهشون برنمیخوره به قول خودتون اونافقط فکراجابت مزاجن کجا هوشن که کی چی گفته کی اومده یارفته
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    سلبریتها خودشان گرگ صفت هستند
  • غفور تاشکین IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 0
    مگه اول انقلاب تمام سلبریتی های اون زمان رو از رده خارج نکردیم چی شد؟ والا اینا که از اونا بزرگتر نیستند مهران مدیری یکصدم فردین ابهت نداره هانیه توسلی یکهزارم پوری بنایی اعتبار نداره باید یه انقلاب دوباره ای در عرصه هنر بوجود بیاریم الان صدها جوون معتقد هستند میخوان وارد عرصه هنر بشن ولی همین سلبریتی ها مانع هستند اینطوری هم فضا برای این جوونا باز میشه هم جامعه از شر سلبریتی وطنفروش راحت میشه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    حالا انقدر شاعرانه هم لازم نبود بنگارید مسیحا راعی بزرگوار. سهل و ممتنع سخن گفتن هنر است نه صعب و خاص پسند. فارغ از غالب سنگین, با موضع شما موافقم.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    وقت آن رسیده که به اندازه ای پول به بازیگر و ورزشکار و .... بدهند که جفت پرانی نکند و ملت را نکشد و کشور را به آشوب نکشد. چرا به برخی از این ورزشکارنماها سکه و خانه و ... می دهند؟ مگر این ها چه کار مفیدی برای کشور انجام داده اند؟ چرا باید یک سیلبریتی نادان کاخ نشین باشد و یک نخبه علمی در تنگنای معیشت؟ چرا یک کارمند ساده باید مالیات بدهد اما این مف خورها نه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس