کد خبر 1421766
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
واکنش مدیر آل اشپرت به شکایت از پرسپولیس: این شکایت ربطی به ما ندارد

مدیر بخش خاورمیانه آل اشپرت به محکوم شدن باشگاه پرسپولیس در یک پرونده واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آل اشپرت که البسه باشگاه پرسپولیس را تهیه می‌کند از این باشگاه شکایت کرده و مبلغ ۳۷ میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار شده است. حتی گفته شده که حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکایت بسته شده و مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا این رفع مسدودی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

طلب ۳۷ میلیاردی برندِ منیریه‌ای از پرسپولیس

در همین رابطه وحید جعفری مدیر بخش آلشپرت در خاورمیانه در اینباره اظهار داشت:‌ من هم این خبر را خواندم اما باید اعلام کنم که این فرد که شکایت انجام داده نماینده ما نیست بلکه نماینده سابق شرکت ما بوده که علیه باشگاه پرسپولیس و خود من شکایت کرده اما از آنجایی که کسی در باشگاه پرسپولیس نبوده تا از این موضوع دفاع کند به همین دلیل او از این فرصت استفاده کرده و رأیی را گرفته که حقش نیست. او این رأی را هم علیه من گرفته است.

وی افزود: این فرد نماینده سابق ما است و هیچ ارتباطی با ما ندارد و شکایت او هم ارتباطی به شرکت ما نخواهد داشت. ما بیش از ۱۵ سال است که با باشگاه‌های ایرانی همکاری می‌کنیم و همواره دیدگاه ما حمایتی بوده است و اگر هم مشکلاتی در این بین وجود داشته به سمت شکایت نرفتیم و همه چیز را مسالمت‌آمیز حل کردیم.

جعفری تصریح کرد:‌ او با استفاده از همین مسائل شکایت‌های متعددی انجام داده و متأسفانه در برخی از پرونده‌ها رأی را هم گرفته‌اند. همین دو سال قبل بود که این فرد از باشگاه استقلال شکایت کرد و میز و صندلی‌های آن را توقیف نمود! همان موقع ما اعلام کردیم که این شکایت ربطی به ما ندارد و این مسائل واهی و دور از منطق است. این فرد علیه من ۱۷ پرونده باز کرده و دقیقا همین موضوع شکایت از پرسپولیس را علیه ما هم مطرح کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس