1

آنچه امروز از تلاش سلبریتی‌ها در به دست آوردن رهبری اغتشاشات قابل‌ملاحظه است تنها نوک کوه یخی است که تلاش دارد لشگری از سایبری‌ها و برخی سیاسیون را با خود همراه سازد.

 سرویس سیاست مشرق- ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی پیامی قابل‌تأمل در خود دارد. دو حرکت هم‌زمان از سوی برخی چهره‌های ورزشی، هنری و موسیقیایی (تحت عنوان سلبریتی) با اجرای یک عملیات عمیق روانی و دیگری نشان دادن آدرس درب چند سفارتخانه خاص نشان می‌دهد این ورود و خروج اتفاقی نیست.

این روزها برخی سلبریتی‌ها در قامت رهبر اغتشاشات عرض‌اندام کرده و مدتی بعد کشور را ترک می‌کنند، این اقدام را باید فراتر از عملیات جذب مخاطب، امیپرشن سازی و یا لایک زدن تفسیر کرد. به نظر می‌رسد یک عملیات حساب‌شده افسار تجمعات رادیکال را به سمت و سوی تحریکی پرمخاطب اما بی رهبر هدایت کرده تا هزینه واکنش به آن را پایین بیاورد.

دی‌ماه ۹۶ برای نخستین بار سرویس‌های اطلاعاتی غربی از پروژه «سایبری‌سازی اغتشاش» پرده‌برداری کردند، این عنوان به معنای آن بود که صدها هزار اکانت جعلی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب را بمباران روانی کرده تا قدرت تحلیل را از او ربایش کنند. در آن زمان یک کانال تلگرامی توانست برای مدتی کوتاه شیب آشوب‌ها را به‌شدت تند کرده و به تعبیر ادمینش فضا را داغ کند. کانال تروریستی آمد نیوز سعی کرد ستاره آشوب‌ها باشد و با طراحی آموزش‌های چریکی قشر خاکستری را به دنبال‌کننده خود تبدیل کند. در آبان ۹۸ مسئولیت پروژه روی دوش یک کانال تلویزیونی قرارگرفته و شبکه اینترنشنال با حمایت مالی وهابی‌ها و گرای اطلاعاتی انگلیسی‌ها صحنه‌گردانی کرد.

اما در دور جدید از پروژه اغتشاش سایبری بعد و دامنه عملیات عوض شد! اگر در دو عملیات پیشین مرجعیت در اختیار یک رسانه خاص قرارگرفته بود؛ این بار چندین و چند اکانت با ترندسازی یک کد خاص (اسم رمز) و تعمیم آن به چندین مرجع، سناریو را خط به خط پیش بردند.  

اما در این مدل عملیاتی به دلیل آنکه ماهیت آن پوشیده شده و فاقد لیدر بود، برای آن یک نقاب طراحی شده و وزنه سایبری سلبریتی‌ها اهمیت پیدا کرد. سلبریتی‌ها به دلیل داشتن خط مشترک با قشر خاکستری می‌توانستند خلأ وجود رهبری در اغتشاش را پوشش دهند.   ازاین‌رو با فرستادن چند سیگنال از داخل و خارج از کشور برخی چهره‌های هنری و ورزشی به‌صف شدند تا به پروژه اغتشاش خاصیت جنبشی پیدا کند.

به صحنه آوردن سلبریتی‌ها زدن یک تیر با دو هدف بود؛ از سویی با حداقل هزینه عملیات اغتشاش امکان بهره‌برداری از ظرفیت اجتماعی و رسانه‌ای موجود را پیدا می‌کرد و از سوی دیگر می‌توانست خیلی سریع خاصیت بین‌المللی یافته و شنونده جذب کند.

سلبریتی‌ها اقدامات وحشیانه چون آتش زدن اماکن عمومی، حمله به پلیس، کشیدن چادر از روی سر زنان و قتل و غارت اراذل‌واوباش روتوش کرده و به آن ساحت روشن‌فکری می‌بخشیدند، ازاین‌رو دشمن این بار به‌جای بهره بردن از یک سرویس خاص رسانه‌ای (بی‌بی‌سی در فتنه ۸۸، آمد نیوز در اغتشاش ۹۶ و اینترنشنال در آبان ۹۸) روی شبکه‌ای متشکل از اکانت‌های فیک و سلبریتی‌ها سوار شد تا یک پله بالاتر در «جنگ اغتشاش سایبری و اینترنتی» بازی کند.

محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها

کمپین قیچی کردن و جنگ سایبری سلبریتی‌ها در تهران

شهرآشوب سازی محفل تهران در اغتشاشات

از حاشیه به متن آمدن فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی، باعث شده است تا پرسش‌های عقلانیت ساز حرف و سخن، به حاشیه برود. در این وضعیت هر فرد یا گروهی که مخاطب بیشتری دارد به‌صورت طبیعی در سطحی بالاتر بازی خواهد کرد، در این وضعیت فیلترهای راست آزمایی حذف‌شده و جنگ شایعات روی حقیقت سایه خواهد افکند.

آنچه امروز از تلاش سلبریتی‌ها در به دست آوردن رهبری اغتشاشات قابل‌ملاحظه است تنها نوک کوه یخی است که تلاش دارد لشگری از سایبری‌ها و برخی سیاسیون را با خود همراه سازد. در حالی سلبریتی‌ها از سوی دولت با رشوه معافیت از مالیات عزادار اغتشاشات شده‌اند که بسیاری از آن‌ها پای ثابت محفل پول‌شویی موسوم به «حراج تهران» بوده و گردش مالی حاصل از نقاشی یا کاردستی‌شان چندین میلیارد تومان بوده است.

نکته قابل توجه آن‌که منفعت طلبی و رفتار پراگماتیستی ماهیت سلبریتی‌ها است؛ این وضعیت باعث می‌شود بسیاری گمان کنند که این طبقه خاص اجتماعی توانایی اکت(عمل) سیاسی نداشته و ندارند! اما ماجرای اغتشاشات اخیر این تصور ذهنی را بر هم زد.

واقعیت آن است که استفاده از ظرفیت سایبری سلبریتی‌ها در پروژه اغتشاش ناگهانی نبوده و سرویس‌های اطلاعاتی غربی در چند مرحله آن را تست و ارزیابی کرده‌اند.

برای درک بهتر ماجرا نتایج  دو کیس خاص را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

 مورد اول: متواری شدن یک بازیگر سینمایی «مهناز افشار» از کشور و اجرای پروژه کشف حجاب تدریجی با هدف سنجش فضای داخل کشور است. این بازیگر به صورت قدم به قدم توسط سرویس اطلاعاتی کشور آلمان(پوشش موساد) مورد ارزیابی قرار گرفته و حتی امکان استفاده او از منابع مالی سعودی در شبکه MBC اتفاقی نبوده است، هدف آن بود که این فرد به مرور طعمه‌ای برای  یارگیری از داخل باشد.

محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها

محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها

مهناز افشار از کشف حجاب تدریجی تا جذب نیروی مستعد از داخل کشور

مورد دوم: مربوط به وریا غفوری بازیکن سابق باشگاه استقلال تهران است که عرض بازی سرویس‌های اطلاعاتی غربی را نمایش داد. در آن ماجرا با بهره‌گیری از یک بازیکن فوتبال امکان استفاده از قدرت هیجانی و خشونت استادیومی مورد ارزیابی قرار گرفت، اسناد موجود نشان می‌دهد که حتی روی پشتیبانی قومی و مذهبی این سلبریتی ورزشی نیز حساب‌شده بود.

بعدها به دلیل محدودیت‌های خاصی که وریا غفوری داشت (ازجمله ضریب هوشی پایین و سطح ظرفیت کششی) این پروژه از غفوری به علی کریمی منتقل شد. کریمی به دلیل گستره مراودات شخصی با دیگران و هیجانی عمل کردن گزینه‌ای بهتر از کاپیتان سابق استقلال برای یک عملیات ضربتی و تاکتیکی محسوب می‌شد.

علی کریمی با کمک یک خبرنگار ورزشی به سرویس اطلاعاتی غربی در امارات متصل شده و پس چند سری رفت‌وآمد به آن کشور و نیز یک پایتخت اروپایی به‌عنوان عامل اصلی جایگزین وریا غفوری شده است. او با تشکیل یک گروه از ورزشکاران و نیز برخی هنرمندان دریکی از شبکه‌های اجتماعی به‌تدریج آن‌ها را جذب کرده است. کریمی با محاسبه احتمال ردگیری و دستگیری در تهران کلیه اموال خود را به فروش رسانده و در حاشیه خلیج‌فارس اقامت کرده است، مقصد نهایی او با توهم رهبری اغتشاشات کشور کانادا است.

محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها

کشور امارات این روزها مرکز جذب سلبریتی‌ها شده است/ ترویج تغییر سبک زندگی از اهداف سرویس‌های امنیتی دشمن است

سرویسی اطلاعاتی که در حال حاضر علی کریمی و برخی سلبریتی‌ها را هدایت می‌کند ترفندی قابل‌توجه برای جذب بیشتر هنرمندان و ورزشکاران به‌کاربرده است. در این عملیات از لشگر سایبری منافقین خواسته‌شده است که با حمله ترولی به صفحات برخی هنرمندان و ورزشکاران و استفاده از تهدید و تشویق آن‌ها را جذب اغتشاشات کنند.

درصورتی‌که فرد با این عملیات سایبری همراهی نکند با بدترین شکل ممکن او را در فضای مجازی تخریب کرده (مورد پرویز پرستویی در سفر به آمریکا) و یا تهدید به افشاگری هکری می‌کنند! اما اگر سوژه پاسخ مثبت بدهد، این فرد به گروه کریمی اضافه شده و مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

 متأسفانه برخی هنرمندان و چهره‌های ورزشی نیز به دلیل جو این عملیات سایبری بدون دریافت حق‌العمل یا دستمزد به پیاده‌نظام این غائله بدل شده‌اند، این افراد به دلیل عقب نماندن از گروه پیشرو بدون شناخت دقیق از ماهیت آن تبدیل به یک‌مهره ساده در پازل شده و بازی را تکمیل کرده‌اند.

محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها

خط آخر: تبدیل سلبریتی‌ها به نیروی محرک اغتشاشات

سلبریتی‌ها در جنگ ترکیبی چه می‌کنند؟

به دلیل فشار اقتصادی تحمیلی به مردم که حاصل تحریم خارجی و کارشکنی جریان نفوذی داخلی است کشور در وضعیت فشار حداکثری جنگ ترکیبی قرار دارد، دشمن در این جنگ با همه توان به صحنه آمده و جنگ سایبری، بیولوژیک، ماورایی را به‌سوی ترور، خرابکاری، تورم، آشوب و کشف حجاب هدایت کرده است. از این مرحله به بعد فاز عملیاتی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به سمت جنگ شهری سلولی و محله محور تغییر مسیر خواهد داد، شبکه سلبریتی‌ها محرک نرم در این جدال سخت هستند.

ریکی جرویز، کمدین و مجری جشنواره سینمایی گلدن‌گلوب مثال قابل‌توجهی درباره ماهیت سلبریتی‌ها داشته و دراین‌باره می‌گوید: «شما بازیگران حتی اگر داعش به شما پیشنهاد بازی بدهد قبول می‌کنید، شما در موردهیچ‌چیزی صلاحیت ندارید سخنرانی کنید. حتی به‌اندازه یک بچه‌محصل هم سواد ندارید. پس لطفاً بیایید بالا، جایزه‌تان را بگیرید و گورتان را گم کنید و بروید!» این تحلیل دقیق از روانشناسی سلبریتی‌ها نشان می‌دهد این مدل‌های اینستاگرامی گاهی می‌توانند خطرناک‌تر از یک عامل بمب‌گذاری خیابانی نیز عمل کنند.

در این وضعیت برخورد با شبکه محرکه اغتشاشگر از اهمیت بالایی برخورد دار است. رئیس قوه قضائیه در آخرین دستور بر اهمیت شناسایی و دستگیری عناصر اصلی و پشت پرده اغتشاشات اشاره‌کرده است. در برخورد با عوامل شهرآشوب عامل محرک مهم‌تر از یک عصیانگر میدانی است، موج بعدی اغتشاشات را سلبریتی‌ها پیش می‌برند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 196
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 42
  • سمیّه آشتیانی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    چرا کامبیز دیرباز که صدقه سر این نظام و کشور به ثروت بادآورده و مالیات نداده ! رسیده ، باید اعضای تیم ملی را تحریک به استعفا کند ؟ چرا با این فرد برخورد نمی شود ؟ یک رستوران لاکچری هم در منطقه فشم تهران دارد . واقعاً این افراد چرا اینقدر وقیح هستن ؟؟ ترس و نگرانی از عاقبت اخروی خودشون ندارن؟؟
    • قریشی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      اینها اگر ایمانی به آخرت داشتند از کشتی اسلامی نظام پیاده نمی شدند
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      71 14
      سال ها دیده بودیم برخی سلبریتی ها خط کشی واضحی با دشمن ندارند. ابراز علاقه واضحی هم به ایران و مردم ایران ندارند. در این پروژه شرارت و ترور موساد علیه ایران و مردم ایران، متاسفانه بعضا علنا پادوی موساد بودند و طرفدار اشرار موساد. از چشم مردم افتادند، تذلّ من تشاء.
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      64 14
      این نقد ما به نظام هست. اگر زیادی در ورطه مصلحت اندیشی برود دشمنان نظام (مخصوصا سلبریتی ها) پروتر می شوند. سلبریتی های خائن و وطن فروش باید با گوشت و پوست و استخوانشان درک کنند اگر در نقش اپوزسیون ظاهر شوند این حرکت برایشان هزینه سنگین دارد. والا در غیراینصورت جسارتشان برای حرکت های بعدی تندتر می شود.
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      51 11
      مردم باید به مراکز اقتصادی سلبریتی ها و حتی منازل میلیاردیشان حمله کنن تا بفهمن مرگ برای همسایه نیست برای انها هم باید اتفاق بیفته حتی در خارج از کشور
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      6 27
      ۱۰:۰۵ احتمالا شما هم یه مقام ومنصب وحشتناکی پیش حکومت داری که علامت سوال برات پیش امده ونگرانی.
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 74
      چقدر خانمه کتایون ریاحی.ادم لذت میبره ارامش و منطق و صحب کردن و چهره ی نورانیشو میبینه.چجوری از دلتون میاد اذیتش کنید؟.شما شرقگداها کلا با زیبایی مشکل دارید.
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 51
      چرا اونموقع که توی فیلمها با ارپیچی و قمه(اخراجیها) میرفت توی دل تانک دشمن،دنبال گوشمالی نبودید؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      33 6
      مجازات سلبریتی هافقط جریمه مالی و ضبط تمام اموال و ریختن به حساب ملت ایران است .تمامی مردم هم با این کار موافقند
    • SE ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      23 5
      این جماعت تحت حمایت اصحالات به این درجه از وقحات برای ضدیت با دین رسیده اند
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      28 2
      سایت برترینها بدون فیلتر تمام اخبار اغتشاش و جفتک پرانی سلبریتها رو منتشر میکنه و نظرات آشوبگرها رو هم بدون سانسور منتشر میکنه از جمله نطراتی که به نیروی انتظامی دهن کجی می کنند.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 16
      ۱۲:۲۹ مردم به شما دارن حمله میکنن نه اونا.هههههههه
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      12 3
      نفوذی ها در اداره برق به محض شروع اخبار برق تهران را قطع میکردند.
    • پویا نوری IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      23 3
      مرگ مهسا امینی مرگ پیچیده ای است که باید زوایای آن بررسی و دستهای پنهان در آن آشکار شود و افرادی که از قبل مهیای این موضوع بودند را به مهلکه محاکمه کشید و مراقبت بیشتری در مورد اتفاقات اخیر داشت به نظر میرسه اسرائیل و آمریکا توان درگیری نظامی با ایران را ندارند و با این مرگهای مشکوک و کشته سازی سعی در ایجاد وقفه در امور کشور را دارند. قوه قضاییه باید اشتباهات گذشته را جبران و برخورد قهر آمیزی با اغتشاشگران میدانی انجام دهد و سلبریتی های فاسد که از صدقه سر این نظام به جایی رسیده اند باید محاکمه علنی شوند .
    • حسن IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 6
      آقا از ظهر میخام برا یه نفر پول کارت به کارت کنم و یه آگهی تو دیوار بذارم اینترنت قطعه نمیتونم. لطفا مسئولان یه فکری بکنن
    • صادق IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 1
      بازیگران و ورزشکاران یک روزه دشمن ایران اسلامی نشده‌اند بلکه از زمان دولت اصلاحات .آقای خاتمی درسال 96و97 با اعزام اکثریت نمایندگان ....
    • US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      12 1
      چرا زر امیر ابراهیمی ۳ ماه قبل در مراسم اکران فیلم موهن عنکبوت گفت انقلاب بعدی انقلاب زنان است؟
  • بابای قلی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    43 90
    تلفیقی از افسانه جومنوگ و شنل قرمزی و راپانزل بود این متن...
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      74 12
      مشخصه که دقیقا آب رو ریخته همونجات که داره میسوزه.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      39 9
      تو هم تلفیقی از نادانی و بیخردی هستی ابوقلی
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      28 3
      باهمین کلیدواژه های مسخره جومونگ وشنل قرمزی این زامبی پروری درست شدکه ازپلیس ایران وفرانسه وانگلستان مقتول ومجروح وازکادراورژانس ومجروح معترض کشتند وسوزاندند وفحاشی وتخریب اموال عمومی وخصوصی وکسبه کردند
    • هموطن GB ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      17 6
      لابد تو هم پسرخاله بابا قلی هستی. اگه ایران هستی که واقعا خاک بر سرت که نمی‌فهمی با هر اغتشاشی سر هر موضوعی، فاتحه سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل رو باید خواند. اگر هم خرجی که برو دنبال هیزم باش، ننه سرما داره میاد.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      10 16
      ۱۰:۳۷ - مثل اینکه شما بدجوری سوختی اون که در کمال خونسردی یه طعنه نیش دار بهتون زد ورفت
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      11 8
      بابای قلی از اسمی که واسه نظر دادن انتخاب کردی مشخصه سطح شعورت چقدره . این حرف ها به سطح عقل تو نمیخوره برو سراغ اسباب بازیهات
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      2 8
      ۱۴:۱۳ مثل اینکه بدجوری بهت فشار امد
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      2 0
      پول شویی= کسی نیست جواب بده
    • GB ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      13 1
      داداش از برکت پول زیاد و زندگی ارزون و پر نعمت در ایران اینقدر خوش هستی که فقط به فکر فیلم و کارتون هستی. یه مشت بچه علاف ریختن تو خیابون زندگی مردم رو آتیش میزنن. یه مشت بی بته هم شدن لیدرشون. تو هم که تو فکر کارتون.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    63 2
    مهران مدیری گفت فعلا این تنها کاریه که ازم برمیاد. پولها رو برده شبکه بزنه. ما مردم عادی همیشه بعد ماجراها یه چیزایی می بینیم، شما که خیر سرتون هوش امنیتی دارید فقط بعد خرابی بغداد میشینید تجزیه تحلیل خفن می کنید.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      32 11
      مهران مدیری عاقبت بخیر نخواهد شد. نخواهد شد. نخواهد شد.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    77 3
    ‏سلبریتی‌ها در تلویزیون: تبلیغ کننده‌ی شامپو و ماست و دوغ و چای و آب‌میوه و برنج و سس گوجه و پوشاک و ابزار و یراق و لوازم خانگی و ... سلبریتی‌ها در فضای مجازی: نظریه پرداز سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی و چالش‌های اجتماعی و زیست محیطی و فلسفه و عرفان و فقه و ... ✍ ایشی خاکی
    • عادل IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      10 0
      دقیقا
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    34 2
    ‏سلبریتی‌ها در تلویزیون: تبلیغ کننده‌ی شامپو و ماست و دوغ و چای و آب‌میوه و برنج و سس گوجه و پوشاک و ابزار و یراق و لوازم خانگی و ... سلبریتی‌ها در فضای مجازی: نظریه پرداز سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی و چالش‌های اجتماعی و زیست محیطی و فلسفه و عرفان و فقه و ... ✍ ایشی خاکی
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    22 16
    مقاله خوب ولی بسیار ضعیفیه مثل اینکه یه دانشجوی سال اول جامعه شناسی نوشته باشش ولی بخش های زیادی در اون مغفول مانده مثل جایگاه منفعل و یک طرفه صدا و سیما در قیاس با دولت قبل هست مثل نفوذ جیره خواران در دولت حاضر و عدم اجرایی شده وعده های انتخاباتی و وزرا در رسانه ملی مثل کارشکنی و بی سوادی خود وزرا در عملکرد رسانه ای و فنی مثل عدم توان دولت در کنترل بازار علی رغم اعلام توانمندی در قبل از بکارگیری
  • محقق ویروس شناس IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    44 2
    سلام. متاسفانه برخی سلبریتی ها که متاسفانه از نظر مدرک تحصیلی نیز بی بهره اند (قبول کنیم افراد تحصیل کرده نگاه جامع تری به اجتماع کشورشان دارند و برخوردشان با اخبار فیک که 99 درصد آن آنطرف آب در آلبانی و اسرائیل و آمریکا ساخته می شود، برخوردی هوشمندانه است) چامعه را صرفا انسان هایی می بینند که در مهمانی ها و محل های تردد خودشان می بینند. خوب جای تعجب ندارد که این مکان ها انسان های هم تیپ آنها را دارد. ما ابتدای انقلاب جمعیتی این تیپی داشتیم که در کشور ماندند، 40 سال است می گذرد حتما جمعیتشان بیشتر شده و زاد و ولدشان بالا رفته. ، و عمده شرکت کنندگان در اغتشاشات با هدایت آن طرف آب نیز همین ها هستند.
    • حاج کاطم IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      13 12
      مثلا تو دانشگاه ها چی یاد میدن؟ برو کشکتو بساو.بصیرت ربطی به تحصیلات غربی نداره دکترامونم اخه رد دادن
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    31 24
    مسکن متری ۱۰۰ میلیون
    • محمدایوب IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      16 23
      10/16 حرفت درست مثل اینکه چند نفر دارن صحبت میکنن یک بی شعور باد صدا دار معده در میکنه
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      24 8
      گرانی تورم جهانیه این دلیل نمیشه کشورروبدیم به زامبیاوداعشیاوشاهرگ زنای فحاش وقاتل که بسوزونند وداغون کنند
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      18 8
      مسکن وحشتناک گرون شده ولی ما یادمون نرفته گرونی مسکن نتیجه ۸ سال کم کاری در حوضه مسکن و بی ارزش کردن شدید پول ملی با انحلال مرکز مبادلات ارزی و قطعی برق و گرونی آهن و سیمان در دولتی هست که همین شبکه سلبریتی ها به طرز عجیبی به صورت سیستماتیک ازش حمایت میکردن.
    • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      6 6
      ایوب جواب نداری اعمال و رفتار خودت به دیگران نسبت نده
    • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      8 9
      تورم جهانیه؟همه جهان ۴۰سال اخیر تورم داشتنو؟این تورم جهاتی چند درصده اقای باسواد؟
    • فرزاد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 1
      با این اشوبها و اغتشاشها گرانتر هم میشود تازه امنیت سرمایه در ایران کمتر میشود بهانه هم برای تحریمهای سازمان ملل علیه کشورمان جور میشود و این دستپخت علینژاد بی ریشه و سلبریتیها و اشوبگران است اگر در اینده ای نزدیک اوضاع اقتصاد بدتر شد حامیان اغتشاشها باید جوابگو باشند نه طلبکار.
  • نادر سطوت IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    42 7
    وقتش رسیده یک گوشمالی اساسی به کشور بی ریشه و منافق امارات داده بشه . حذف این جرثومه فساد از حاشیه خلیج فارس فقط یک صبح تا صبح وقت می بره...
  • سپیده IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    13 0
    ایمپرشن impression اون کلماتی (شعارهایی) که ترند (پرتکرار) می‌شوند کاربرد این را دارند که جذب مخاطب مال چه کسی بوده که اون جایزه را بگیرد. مشکل تهدید در صورت عدم حمایت محدود به سلبریتی‌ها نبوده و به فروشگاه‌های آنلاین هم فشار آورده‌اند که هیچ مطلبی به جز حمایت نگذارند. این شبکه‌های اجتماعی هم نکته‌اش فقط قابل دیدن بودنشه وگرنه مفهوم جدیدی نیست این فشار اجتماعی و شرطی کردن آدمها تا جایی که حتی به خودشان بد بگویند.
  • Gh IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    20 40
    تحلیل های ابکی.اگر اینا ضد مردمن چرا هر روز فالورشون بییشتر میشه؟!
    • حسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      27 2
      من چند تا پیج هواداری فوتبال رو دنبال می کردم، فقط درباره فوتبال هم حرف می زدند و خیلی زیبا، یکدفعه همه شون شروع به انجام مأموریتشون کردند.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      16 2
      10:37 دقیقا. منم همینطور. جوری شده بود که دیگه مطلب ورزشی نمیزدن. حتی تو پیام رسان سروش. فکر میکردی عضو کانال های ضد انقلاب شدی.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      19 9
      فقط تهی مغزان اینا رو فالو می کنند
    • جانم فدای ایران IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 1
      دقیقا مساله اینجاست. با وجود اینکه بیش از 50 میلیون ایرانی سرشون تو فضای مجازی هست و خوراک فکریشون از گوشی و امثالهم هست اما اکثریت فقط تو مجازی طرفدار و فالور هاشون هستن.
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 1
      جدی فکر کردی تعداد فالور هاشون واقعی هست؟؟؟؟؟ خبر نداری اکانت فیک چیه ؟
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      6 0
      دقیقا من هم همین طور یه کانال فوتبالی بود اخرین تحلیل سیاسیش برمیگشت به هاشمی . پروفایاشو اصلا عوض نمیکرد یهو دیدم چریک شده زدم انفالوش کردم بی پدرو.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      ۱۶:۲۷ کارت درسته
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    30 3
    با این همه آگاهی و اطلاعات ، چرا قبل از واقعه، برای مردم روشنگری نشد ؟؟؟چرا به اینها در سینما و تلويزيون بها داده شد؟؟؟و از همه مهمتر اینکه چرا به این راحتی فرار کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ........ IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    36 3
    خدا رحمت کند پدرم را ،همیشه می گفت جماعت هنرپیشه را هیچ اعتباری نیست اینها برده پول وشهرت هستند .
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      5 1
      مفید و مختصر
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 0
      اگه پول باشه برای داعش هم بازی می کنند
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 0
      اگه پول باشه برای داعش هم بازی می کنند
  • حسین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    24 1
    نمونه لیدرهای باشگاه ها و پیج های هواداری هرمی. چرا یک لیدر معمولی فوتبال گرین کارت انگلیس داره؟
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    21 2
    بارفتن این تفاله ها کشور غربارگری میشود اما اطلاعات امنیتی ایران باید بیشتر ازاین باشد وچاره چالش ها قبل ازوقوع آن انجام بدهد
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    31 3
    گفتا ز که نالیم ، از ماست که بر ماست /// چرا از قوانین کشورهای پیشرفته استفاده نمی شود ، مثلا بگویند این قانون در کشور در مورد شبکه های اجتماعی اجرا می شود و حتما ذکر کنند از فلان کشور های اروپایی کپی شده است تا این جماعت ناله نکنند که شبکه های اجتماعی محدود شد . همچنین در مورد مالیات ، نگهداری سگ ، اظهار نظر اجتماعی و خیلی چیزها که از غرب آمده و به عنوان سلاح اجتماعی استفاده میشود . /// میگن در آلمان مردم حق ندارند پلیس را تو خطاب کنند .
    • سروش IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      14 1
      من هم معتقد هستم باید این روش اجرایی بشه تا دهان گشاد این سلبریتی جماهت که عین قیف هستند بسته بشه اینها وقتی حرف می زنند از قیف به عنوان بلنگو استفاده می کنند و وقتی میخوان پول بگیرند میگن حالا بریز توش تا می تونی دهانشان برای بلعیدن گشاده و باید گشادی آن برای حرف زدن با مالیات دادن و تنظیم قانون علیه اونها گرفته بشه!!! کشور برای اونها شده بی در و پیکر.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      7 2
      یک مورد خوب شکایت تلویزیون از بازیگرانی که یک فیلمی بازی کرده و فیلم در حال پخش هست و یهو کشف حجاب میکنه و باعث ضربه به جنبه تاثیر گذاری اثر میشود
  • پزشک IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    30 5
    می گوید ما را به دروغ با حجاب نشان می دهند. تو چرا خودتو قاطی آدم حسابی ها میکنی، اتفاقا امثال تو از ابتدا بی حجاب بودند و مردم را به بی بند و باری ترویج داده اند. می شه از شما پرسید به جز این گویش های حجاب، آزادی جنسی و... آیا چیز دیگری از دهان شما برای هدایت نوجوانان و جوانان در آمده. اکثریت مردم کشور تفکر امثال شما را پذیرش نمی کنند و آن نوجوان هایی هم که دنبال شما بودند عمدتا از سر کنجکاوی است مثل دختر خود من که اعمال شما باعث شده شماها را خائنین به وطن بنامد. این رفتار شما برای جوانان، خوبی که داشت این بود که شماها را شناختند. عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      4 0
      اتفاقأ این خانم ریاحی درست می گوید. صدا و سیما و اخبار آن باید شکل و شمایل حقیقی این خانم را از....هایش تا ....شدنش و تا مرز مرگ رفتنش را به مردم نشان می داد تا مردم بدانند که با چه عفریته ای طرفند. بر عکس این عفریته را با حجاب نشان دادند که آبروی حجاب را ببرند.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    6 22
    از نظر شما در هر حادثه ای، دشمن و ... مطرح است
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 1
    با نگاهی ساده این سوال پیش می آید که چرا غربی ها همیشه از الگوهای جنایتکار وتبهکار وفاسد اخلاقی الگو سازی می کنند؟!؟!؟!؟ و سعی در مظلوم سازی دارن؟!؟!؟!؟!؟
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    15 2
    در این فتنه ها کاملا الک‌ خواهیم شد تا ظهور ان شاالله
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 1
    دمت گرم مشرق زدی تو خال
  • عبدالله IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    13 1
    دیرباز و سگ باز و چند جانور بیسواد فاسد منگل دیگه عددی تیستن که اسمی از این کثافات بخواد برده بشه.
  • عشقم وطنم IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    10 1
    باصحبت ریکی جرویز درخصوص سلبریتیهاکاملا موافقم
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 1
    البته هوشیاری بسیار لازم است اما موج بعدی در کار نخواهد بود. کریمی بر عکس باد کردن های مجازی بسیار وزن اجتماعی پایینی داره
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 0
    لیدر ها و آدمین های کانال هابی هواداری فراموش نشه. اونها بادی دستگیر بشن. اگر اونها رو دستگیر کنید خط ارتباطی لیدر های ورزشی خارج نشین و مردم قطع خواهد شد
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 12
    نکنید این کار را. اتشی درست می شود که شما را بیشتر می سوزاند هر چند الان زور شما غالب است. عقده هایتان را نگه دارید و زمین و آسمان را به هم ندوزید.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    12 1
    مار تو آستینمون پرورش دادیم
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 7
    مطمئن باشید امارات و ترکیه و اسرائیل به زودی جوابشان را خواهند گرفت و گوشمالی خواهند شد و موج بعدی در کار نخواهد بود. علی کریمی هم یکی خواهد شد مثل مهناز افشار که در کشورهای خارجی لاف در غریبی میزند. او اعتبار اجتماعی خودش رو به خاطر یک توهم به حراج گذاشت و دیگه کسی برای حرف او تره هم خورد نمیکنه
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      11 1
      امارات وترکیه زیرتهدیدوتحریک صهیونیستهایی که خاورمیانه راتکه وغرق دراتش وخون میدانند اینجوری موضع میگیرند جواب مافقط درتل اویو به موسادخواهدبود این فاسدهای نژادبرتربین قاتل ومضروب کننده ادیان ابراهیمی بااتش تقاص میدهند
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 4
    فاز بعدی اغتشاش؟ آقای مشرق این گوشزدهای امنیتی رو به مسئولین امر گزارش بدید برای پیش گیری. جامعه در حال آرام شدنه با این حرف ها باعث تشویش اذهان عمومی نشوید. فرق شما با من و تو و اینتر نشنال در بها دادن و گرم نگه داشتن رسانه ای این اغتشاشات بعد از خاموشی چه فرقی میکنه؟ واقعا هیچ کس نیست که تو اون تحریریه رسانه بفهمه؟
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    25 12
    اخه این فاحشه ها این قدر خر هستند که نمی فهمند مردم مسلمانند و اینها نمی توانند تاثیر روی این مردم داشته باشند.
    • محمد عزیزی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      7 1
      سلام به همه هموطنان عزیزم.این روزها و خاطرات ناراحت کننده اش میگذره،به قول مرد مردای عالم مرتضی علی پس از عبور گرد و خاک فتنه حقیقت روشن میشه،نقش آدمهای به اصطلاح روشنفکری که فقط ادای روشنفکری درمیان و دنبال دوزار ده شاهی خودشون بیشتر برای ما مردم مشخص میشه.رفقا،قهرمان واقعی من کسی هست که جونشو برای ایران داد که خواهر مادر ما تو امنیت باشه مثل حاج قاسم نه این بیشرفایی که بعضیاشون فساد مالی دارن و بعضیاشون فساد اخلاقی
  • یزدان IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    9 23
    این خزعبلات قدیمی شده زور بیخودی نزن
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      4 0
      معلومه کی داره زور نیزنه اگه خزعبله چرا واکنش نشون میدی چند روزه اینجا پلاسی مزدور
  • قاصدک IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 2
    یه سوال دارم : نظام قانون گذاری برای هدفمند کردن، کنترل و نظارت بر سلبریتی ها چه کرده است؟ جواب هیچ است. این جماعت مثل علف هرز خود رو رها شده و امروز رفتار این افسار پاره کرده ها ثمره بی توجهی و کوتاهی های مسوولین در نظام جمهوری اسلامی نیست؟ زمان آن فرا نرسیده که چارچوب کاری ، رفتاری و اقتصادی سلبریتی ها مشخص شود؟ مسوولین محترم از خواب بیدار شوید!
  • مهدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 6
    اینقدر اسما ریسمان نبافید همه مقصرند
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    10 3
    علی کریمی رفت و دیگه قرار نیست برگرده و کاری قرار نیست بتونه بیشتر از مهناز افشار و مسیح علینژاد انجام بده ولی برای کنترل اوضاع و جلوگیری از تحریکات احتمالی او در فضای مجازی دو کار لازمه 1- دستگیری ادمین ها تلگرامی و اینستاگرامی مسئله دار 2- کنترل لیدر ها و افزایش کنترل بر جو ورزشگاه ها. چون احتمال داره تیفوسی های ورزشی بخوان جو رو بدست بگیرن و خرابکاری کنن
  • دیدبان US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    6 1
    لطفا در تحلیل وقایع؛ به صحنه گردان اصلی (رژیم صهیونیستی) با پروژه هزاران جراحت در راهبرد جنگ ترکیبی و اینکه رژیم در تنگنا قرار دارد و به همین علت بخشی از هسته های شبکه های خود را فعال نموده توجه بیشتر بفرمایید.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    12 8
    تونس تونس، مصر هم تونس، لیبی هم تونس ما چرا نتونیم؟
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      10 10
      چون مایی در کار نیست. فقط خودتونید و هشتگ!
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      11 5
      چون این جا نه مصر نه لیبی نه تونس اینجا جمهوری اسلامی است که هیمنه همه شیاطین واستکبار جهانی رادرهم شکسته
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    البته یک نکته هم قابل توجه است که دشمن به ته دیگ خورده، از سیاسیون اصلاح طلب در سال 78 رسیدن به سال 88 با آن نخست وزیر و رفسنجانی گوشه گیر در سال 98 با هم دستی دولت وقت دست به آشوب زدن، الان رسیدن به چند سلبریتی، پرونده این ها هم جمع خواهد شد، حالا علت برخورد شدید صدا و سیما را با این بازیگران را آدم بهتر می فهمه، اول فکر می کردم چون کار بهشون نمی رسه عقده ایی می شن و از بیکاری علیه صدا و سیما صحبت می کنند اما با خوردن و بردن مهران مدیری که دائم آنتن داره و بعضی اوقات هم همه چیز در برنامه هاش می گفت معلوم که با دادن پول همه کار می کنند.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    10 3
    یه مشت نمک به حرام تشریف ببرن مگه تا کی میتونن بدون درآمد زندگی کنند آخرش مجبور به شستن توالت میشن . اینجا درآمد چند صد میلیونی بدون مالیات داشتند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    16 7
    اینترنت رو وصل کنید
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      7 6
      من از این شاکی هستم که چرا ما که تجربه این اتفاقات را داشتیم ، چرا شبکه اینترانت داخلی را گسترش ندادیم . یک موتور جستجوگر داخلی نداریم ، پارسی جو و یوز اصلا باز نمی شود . حداقل یک سایت درست میکردن و لیست سایت ها یی که در زمان قطع اینترنت میشود وارد آن شد به صورت دسته بندی شده لیست می کردن .
    • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      7 5
      اینترنت وصل است ، سیم جاسوسخانه های خارجی را قطع کردند
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      5 3
      اینترنت وصل است و قطع نشده. ولی به اینستاگرام می گین اینترنت. اینترنت اینستاگرام نیست.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 4
    اینقدر چرت و پرت ننویسید .
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 2
    بسیار تحلیل خوب و به جا
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 4
    اینستا گرام عامل آشوب
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 1
    آن ها سالیان سال بود سبک زندگی اسلامی نداشتند و مشخص بود یک روز مسیر زندگیشان را عوض می کنند. سکوت آن ها تا امروز چیزی شبیه به همراهی مقطعی افراد سکولار با متدینین در جنبش های مشروطه و نفت و انقلاب اسلامی بود
  • نازنین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 3
    نظام اگه راست میگه بایدسفت وقاطعانه بااینابرخوردکنه نه اینکه اینترنت روبه روی مردم بدبخت ببنده
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 2
      ههههه
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      4 2
      اینترنت وصله. بگو اینشتاگلام ماخام.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 2
    تحلیل اغتشاشات ثروتمندان غربگرا علیه فقرا مهسا امینی بدلیل تومور مغزی مرد و معاندین مرگ معمول یک بیمار سرطانی را پیراهن کردند
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    9 0
    ***** اگر بررسی کنید اکثر سلبریتی ها و اغتشاش گرها با سگ و حیوانات زندگی می کنند . حامیان اغتشاشات کشورهایی هستند که از برجام خارج شدند و حتی داروی بیماران را تحریم کردنداغتشاشگران در چند روز ده ها نفر از بسیجیان و پرسنل نیروی انتظامی را با کارد و قمه کشتند این ها بقدرت برسند به داعش خواهند گفت زکی آمبولانس ها و خودروهای آتش نشانی را به آتش کشیدند وای به زمانیکه حکومت بدستشان بیفتد
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 0
    در ادبیات مدلسازی ریاضی چیزی به نام تئوری آشوب است و چیزی به نام نظریه شبکه است و در رسانه های اجتماعی چیزی به نام خوراک یا خوراندن وجود دارد!! در حال حاضر از ما بهترون از هر سه با هم استفاده میکنند ....ما هم باید از همان سه نظریه علیه آنها استفاده کنیم....
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    6 0
    افرادی مثل فاطمه معتمد آریا و اصغر فرهادی با پول بیت المال میلیاردر شده ولی برای اجانب سخنگویی می کنند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 0
    ***** مهران مدیری و حمید فرخ نژاد و کتایون ریاحی و تریلیاردر هایی مثل علی کریمی و مهران مدیری،شهاب حسینی،فرخ نژاد، کتایون ریاحی،شبنم فرشاد جو عامل تشویش اذهان عمومی می شوند تهدید به تعطیلی مسابقات ورزشی می کنند این ها از بس دزدی کرده و کسی به آنها تو نگفته ، فکر می کنند با پشتیبان ثروت های باد آورده افسانه ایشان هر غلطی می توانند بکنند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    8 1
    *******آنهایی که در صدا سیما و درمدیریت ورزش میلیارد ها تومان از بودجه بیت المال را به دلقک هایی مثل مهران مدیری یا لگد زنانی مثل علی کریمی دادند شریک جرم در حیف و میل بیت المال هستند .
  • علی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 2
    قانون حق اعتراض مسالمت امیز را اجرا کنید
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      1 0
      قانون اجرایی هست. در ایران سالانه بیش از هشتصد تجمع اعتراضی در ایران برگزار می شود بدون آتش زدن و گلو بریدن و سنگ پرانی و تخریب آمبولانس.
  • سجاد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 1
    این افراد بیسواد هوچی غرب پرست بنام سلبریتی هیچ ارزشی نداشته و تمام هویتشان مدیون تلویزیون و سینماست و هیچ کمال و فرهیختگی نداشته تنها عشق به دیده شدن دارند چون میان تهی هستند قیافه کتایون ریاحی بدون حجاب شبیه چیتا ست
  • DE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 1
    ان خانم مهناز افشار عروس ک بودن؟
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 4
    اینقدر تهمت نزنید
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 5
    اینستاگرام را وصل کنید تا بهانه آشوبهای بعدی نشه قطعی اون
  • محسن IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    مرگت باد بی غیرت سلبریتی دوزاری
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    فضای مجازی وپر بال دادن بعضی از سیاسیون افساد طلب به این سلبریتی ها باعث شده اینها توهم بزنن که مردم خیلی خاطر اینها رو می خوان
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    باید سواده رسانه ای یمان را بالا ببریم و هوشیار باشیم که رودست نخوریم
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    امارات باید تاوان هزینه اغتشاشات اخیر را پس بدهد
  • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    میدونید چرا بی حجاب زیاد شده ؟ برا ی اینکه تارک نماز زیاد شده
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    بیشتر این به اصطلاح سلبریتی ها مشخص است که نون به نرخ روز خور هستند
  • علی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    یک مقصر مهم رفتارهای نادرست بعضی از سلبریتی ها ، خود صدا و سیما است. نزدیک به ۳۰ سال است که برنامه های طنز صدا و سیمای ملی در اختیار چند نفر مشخص است که تعدادشان از انگشتان یک دست بیشتر نیست.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    اگر مردم ایران به سه پند زرتشت توجه و عمل کنند بیشتر مشکلات کشور حل می شود پیامبر ایرانیان گفته پندار نیک گفتار نیک کردار نیک یعنی خوب فکر کنیم خوب حرف بزنیم خوب عمل کنیم متاسفانه برخی از ما خوب حرف می زنیم اما خوب عمل نمی کنیم
  • مهدي IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    6 2
    نويسنده قريحه بسيار قوي در داستان هاي تخيلي داره به نظر من وقت خودش و تلف نكنه و اولين كتاب داستان خودش رو چاپ كنه
  • CA ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    کاش اینا رو زودتر میگفتید
  • CA ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 2
    چرا تا حالا اقدامی نشده
  • CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    باید ادب شوند
  • . CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    زودتر باید اینا رو شناسایی میکردید
  • / CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    لعنت به خیانتکار
  • . CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    اینا خیلی وقته برنامه ریختن
  • یک مسلمان CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    اف بر این خائنان به وطن
  • ازپیج همسایه CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    حرفی ندارم در این مورد
  • هم رزم CA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    متاسفم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 3
    و ما هم ۸۰ درصد پهنای باند را در اختیار اینستا و واتساپ قرار دادیم تا تریبون این وطن فروشان بی دین شوند!
  • کاربر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    خانوم ریاحی چه طور بگن
  • بهروز IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    این قشر فرصتطلب ابن وقته!
  • ... IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    سلام این فرمولیه که یاد گرفتن چند تا فحش میدن به اینوریا چند تا طرفداری از اونور آبیا می کنن راه اونور باز میشه، بعدشم الفرار
  • محمود IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    خیلی تحلیل خوبی بود، اما چقدرخسارت واردشدفقط مادی؟ همین رابدهید فرمانده گردانهای زمان جنگ تا نیرو بگیرند، نیرو بسازند، کارفرهنگی بکنند، جلوی اغتشاش بعدی رابگیرند، بادستگیری عوامل پشت پرده هیچ چیز حل نمی شود، پشت پرده سیا وموساد است، آنها راگرفته اید؟ اینها روی پرده اند، سلبریتی راخودمان بزرگ کردیم، درعزاوعروسی اینها راآوردیم یک پای برنامه کردیم،درتلویزیون
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    حجاب برازنده افراد باشخصیت ومتین است
  • ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    وطن فروشی بخاطر مشتی دلار
  • مهدی اسدی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    سلام : واقعآ چهره بعضی از این افراد جقدر چندش آور است و حال آدم را زیرو رو می کنند ؟! واقعآ باعث تاسف است که یکسری این بی سوادان و مزد بگیران اجانب را الگوی خود قرار می دهند ؟!
  • حامد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 0
    هیچ کشوری، اقدام علیه امنیت ملی شو برنمیتابه و تحمل نمیکنه.
  • GB ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    کریمی قبل از شروع اغتشاشات، همه چیز رو فروخته رفته، حاکم امارات رو فالو داره، پست مربوط به یکی از روسای کومله رو هم لایک کرده
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    با سلام به دلیل فشار اقتصادی تحمیلی به مردم که حاصل تحریم خارجی و کارشکنی جریان نفوذی داخلی است کشور در وضعیت فشار حداکثری جنگ ترکیبی قرار دارد، دشمن در این جنگ با همه توان به صحنه آمده و جنگ سایبری، بیولوژیک، ماورایی را به‌سوی ترور، خرابکاری، تورم، آشوب و کشف حجاب هدایت کرده است. مقاله بخوبی آشوب ها و اغتشاشات برنامه ریزی شده را بررسی و به علل، فرآیندها، روند ها و در نهایت لیدری این پروژه و همچنین ساختار آن اشاره کرده است. انقلاب اسلامی یک واقعیت بی نظیر در تاریخ و جهان است و با ظهور و بروز آن ساختار نظم سیاسی جهان بر مبنای تقابل حق با باطل تغییر شکل داد. اسلام معاد، اخلاق، ایثار، حق، پیامبر گرامی اسلام ص ، امیر مومنان ص، اهل بیت، امامت و سلسله ائمه ص، امام موعود ص و آخر الزمان همه و همه به جهانیان از نو عرضه گردید و بدنبال آن بیداری و جنبشی را در خلایق و آسمان و زمین رقم زد. جبهه دشمن سخت در وحشت افتاده است و زوال و نگون بختی خود را در آئینه دهر و دهور می بیند و از این روی با تمام قوا بدنبال تخریب انقلاب اسلامی است. دشمن سه هدف اساسی را در مرمای چشم خود دارد. اول اسلام، دوم ولایت، سوم ایران و در جنع بندی کلی هر سه هدف را با یک تیر هدف گذاری کرده است. اغتشاشات اخیر نمودار چنین تحرک شیطانی است. مردم آمدند و ایستادند و با تمسک به عروه الوثقی در متن آشوب امنیت را به ارمغان آوردند. خدا را شکر اما در تحلیل حدوث این پدیده می توان به برخی از ریشه های داخلی نیز اشاره کرد. مقاله در پارگراف فوق به این ریشه ها اشاره کرده است.
  • محمد GB ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    راه حل گرفتن جریمه مالی است. برای هر کدوم متناسب با اقدامش یا فعالیتی که در فضای مجازی داشته و متناسب با ثروتش جریمه مالی در نظر بگیرید و اموالشون رو غیر قابل نقل و انتقال کنید تا جریمه رو پرداخت کنند. از 1 میلیارد تومان جریمه شروع کنید به بالا.
  • محمد GB ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    راه حل گرفتن جریمه مالی است. برای هر کدوم متناسب با اقدامش یا فعالیتی که در فضای مجازی داشته و متناسب با ثروتش جریمه مالی در نظر بگیرید و اموالشون رو غیر قابل نقل و انتقال کنید تا جریمه رو پرداخت کنند. از 1 میلیارد تومان جریمه شروع کنید به بالا.
  • DE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    تمام این سلبریتی ها که حجابشون رو برداشتن و بی قانونی کردن باید سریعاً مجازات بشن . مجازات بخاطر بی قانونی برای همه . این افراد علاوه بر زیر پا گذاشتن قانون با بیگانگان هم همدستی کرده اند . آقای دادستان لطفاً فعال شو .
  • باغبان پیر FR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    دشمنان ایران, اسلام, انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی سالها برای این موضوعات کار میکنند و هر بار هم دنبال یک بهانه میگردند و از احساسات جوانان, حماقت احمق ها و فقر فکری بعضی از سیاسیون, و کینه چند گروهک شکست خوده فراری, توهم و خود خواهی و بی سوادی مشتی به اصطلاح سلبریتی بهره برداری میکنند پشت پرده این قضایا چند گروه وجود دارند اول دولت های خارجی که ان همه تلویزیون های فارسی زبان براه انداخته اند و یک سری خبر نگار مزدور و تحلیلگر اجاره ای را به کار میگیرند و بعد گروهک های شکست خورده فراری ,بعضی سیاسیون بی بصیرت داخلی و یک مشت سلبریتی بی سواد متوهم برای پی بردن به این نوع اغتشاشات کافی است به چند سوال داد چه کشوری برای حمایت از اغتشاشگران در بودجه رسمی خود ردیف بودجه قرار میدهد ؟ رییس جمهور چه کشوری می گوید ما ایران را به زانو در میاوریم و تحریم روی تحریم انجام میدهد ؟ چه کشوری پشت ترورو دانشمندان هسته ای قرار دارد؟ چه کسی گفت ما جنگ را به داخل ایران میکشانیم؟ چه گروهک هایی در خدمت صدام قرار گرفتند و جنگ و آشوب بپا کردند چه کسانی برای اجرای کنسرت به عربستان رفتند ؟ چه کسانی به سازمان های غربی صهیونیستی در امریکا دعوت میشوند؟ چه کسانی با پومپئو و سناتور های آمریکایی عکس میگیرند و حمایت میشوند ؟ چه کسانی درجلسات منافقین در پارس و آلبانی منافقین سخنرانی میکردند ؟ چه کسانی اغتشاشات سال ۸۸ را رغم زدند ؟ باز هم بگوییم؟ نه, قضیه مرگ یک دختر نیست اینها از مرگ این دختر ناراحت نیستند بلکه با مرگ این دختر چشن و پایکوبی به راه انداخته اند این یک دسیسه و یک فتنه است دسیسه سازان و فتنگران در پشت پرده خود را پنهان کرده و جوانان احساساتی را به کف خیابان میکشانند مرگ این دختر برای اینها مهم نیست بلکه استقلال و پیشرفت و امنیت ایران را نشانه رفته اند کفتار ها و لاشقخور ها با مرگ این دختر رقص شادی و پایکوبی به راه انداخته اند در ظاهر خود را حامی این دختر مطرح میکنند ولی در باطن از مرگ او خوش حال هستند که یک بهانه ای برای عقده های خود پیدا کرده اند
  • حسن IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    آقا از ظهر میخام برا یه نفر پول کارت به کارت کنم و یه آگهی تو دیوار بذارم اینترنت قطعه نمیتونم. لطفا مسئولان یه فکری بکنن
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    چرا به پلیس که جان خودش رو سپر ایران کرده شش میلیون حقوق میدن به یه مشت سلبریتی و فوتبالیست و بلاگر مفت خور اینقدر بها میدن چرا چرا چرا
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    ریکی جرویز، کمدین و مجری جشنواره سینمایی گلدن‌گلوب مثال قابل‌توجهی درباره ماهیت سلبریتی‌ها داشته و دراین‌باره می‌گوید: «شما بازیگران حتی اگر داعش به شما پیشنهاد بازی بدهد قبول می‌کنید، شما در موردهیچ‌چیزی صلاحیت ندارید سخنرانی کنید. حتی به‌اندازه یک بچه‌محصل هم سواد ندارید. پس لطفاً بیایید بالا، جایزه‌تان را بگیرید و گورتان را گم کنید و بروید!»
  • GB ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    در دنیای پول پرست غرب که همه برده بانک‌ها هستند، سلبریتی مثل مرغ تخم طلا یا گاو ده من شیرده حساب میشه. الحمدللّه هر کدوم هم یه سیم شون به یه جریان سیاسی و عقیدتی (غالباً صه یو نی ستی) وصل هست. لذا این جنجال ها رو میسازن که تو تلویزیون و روزنامه و اخبار بیشتر باشن که برای صاحب مجوز یا شبکه یا تهیه‌کننده بیشتر پول دربیارن. فقط یه قیافه دارن و با یه بشکن لخت میشن. وابستگی سیاسی شون هم برای این هست که لابی و ارتباطات سودآور پیدا کنند.
  • abas IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام بیشتر سلبریتیها که معلومه بخاطر مالیات پناهندگی وبیسوادی وسطحی نگری که حتی خودشونم فکر کردند کار نظام تمومه با اینکه داخل این نظام بال و پر گرفتند.ونان خور این نظام بودد.با دستمزدهای نجومی .اما قشر سیاسی که برای پایین امدن محبوبیت اجتماعی و روشدن خساراتی که این سی سال گذشته به این اب وخاک واردکرند .با این اغتشاشات همراهی کردند.اما قشر ما عوام .اگر ریشه یابی کنیم مبینیم که مقداری نظام مقصره مقداری زیادی خودمان.قدیمی ها حرفها شون بسیار باارزش بود.مثلی بود که من با ادبیات ی بشود نشر داد بیان میکنم .که مال حرام از نطفه حرام بد تر است.اگر کسانی یک موقعی ربا در بانکها را حلال جلوه دادند ونظام خاموش ماند .نظام مقصر.ولی منه مسلمان باید بدانم که حرام خدا را هیچکس نمی تواند حلال کند.تمام کسب وکارها شبهه ناک شده مال حرام چشم ما وفرزندانمان کور کرده که فرق فتنه وحقیقت را نمی فهمند.حرف یک حلال زاده راچشم میپوشانند ولی حرف یک حرام زاده را اطاعت میکنیم . ولی این نظام با طوفان هم متزلزل نمشود اینها که نسیمی ملایم هم نیستند.ما با امید به اینده بهتر وتعغیر سیتم بانکی ومالی واجرای عدالت اقتصادی واستخدامی.پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم .با دادن خون وجانمان .از نیروهای انتظامی ودستگاههای قضایی در برخورد بدونه اغماض با اغتشاش گران حمایت میکنیم.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    16:06 اونی که بهش فشار اومده تو و امثال تو هستید که این بار هم از اغتشاش چیزی کاسب نشدید . در ضمن یه لیوان آب خنک هم بخور واست خوبه آق قلی
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    حجاب زورکی نمیشه اینو بفهمید خدا کسانی که اسلام رو قبول ندارن اجبار نکرده
  • US ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه
  • US ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند و بچه هاشون توی اروپا و آمریکا زندگی نکنند و با مردم صادق باشند دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی متاسفانه این طور نیست
  • US ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    اگه مسئولین حرف وعملشون یکی باشه و مثل اول انقلاب زندگی اشرافی نداشته باشند
  • اسا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 1
    ساقیت خوب بوده با این توهمات ذهن مریضت
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    جالبه سایتهایی مثل برترین ها ، عصر ایران، اپلیکیشن آخرین خبر، دنیای اقتصاد همه گونه تهییج و طرفداری از اغتشاشات رو دارن تو روز روشن در داخل خاک ایران انجام میدن و کسی هم کاری باهاشون نداره.
  • بابک IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 0
    قلب هر ایرانی که برای ایران نمی تپد ایرانی نیست . به نظرم باید ایستاد و ایران را به مرور ساخت . نه اینکه پول و پله تو جمع کنی و بری . این دور از وطن پرستی است
  • Parviz IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    اگر الان گفتی شب است . درسته . اما من میگم روز است
  • ناشناس IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    بیشتر زنان ایرانی با حجاب بهترن تا بدون حجاب
  • . IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    هیچ کشوری اقدام علیه امنیت کشورش رو تحمل نمیکنه.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    وقتی فاضلابی نباشه مگس و موش و سوسکی هم نیست فاضلاب اینستا رو ببندید
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 1
      آفرین بر شما
  • رضا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 1
    علی کریمی وریا غفوری تمام سلبریتی های دوست داشتنی
  • علیرضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 2
    واقعا فکرمیکنیداین دروغهاراکسی باورمیکند؟
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    اونموقع که توی فیلمها با ارپیچی و قمه(اخراجیها) میرفت توی دل تانک دشمن،دنبال گوشمالی نبودید؟
  • نا شناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    بااین همه اتفاق مرگ مهسا خیلی مشکوکه میزنه، این سلبریتیا انقد پول بیت المال به جیب زدن که دیگه از هیچکس نمی ترسن فکر میکنن چون پول دارن هر غلطی رو دلشون بخواد میتونن انجام بدن فقط تنها راهش اینه که هر چی مال واموال دارن مصادره به نفع ملت تایادشون بمونه پاشون رو اندازه ی گلیمشون دراز کنن. گدا گر معتبر شود از خدا غافل شود.
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    هنرمندی که برای ایران نباشه بندازش جلو. حیوانات جنگلی هار خارجی نخواستیم!!!!
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    اگر مسئولین کمی به فکر مردم بودند مردم برای سلبریتیها تره هم خورد نمیکنند
  • مسعود US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    یک سناریو برای ماجرای فوت مهسا امینی: با برادرش در محلی پیاده میشه که می دونسته احتمال دستگیر شدن توسط گشت ارشاد زیاده کاری کرده که حتما دستگیر بشه (باید تحقیق کرد) تو راه یه جور دوایی خورده که قلب رو از کار بندازه تو اطاق اومده جلوی دوربین در همون لحضاتی که می دونست دارو داره اثر می کنه و بعد هم... خود کشی و... با توجه به اظهارات پسر خاله اش و اقرار فرمانده های کومله که می گفتند از ساعت دقیق از قبل مطلع بودند.
  • محمدایوب IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    آخه هنرپیشه ای که در هر فیلم زن یک مرد میشه قربون وصدقه اون می‌ره وباز در فیلم دیگه با مرد دیگه بعد خودشون یکی یکی می آیند می گویند باید برای بازی در یک فیلم قبلا با تهیه کننده وکارگردان وووو ... از این نوع زنها چه انتظاری دارید
  • PL ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    خدایا با چه موجوداتی طرف بووده ایم و سلبریتی حسابشان کرده ایم
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 2
    تورم جهان در عرض 40 سال فقط 10 درصد بوده ولی در ایران در این 40 سال سکه سال 60 قیمتش حدود 1500تومن بوده اکنون چند هست خونه ویلایی خریدیم 1 میلیون همون خونه شده 70 میلیارد گوشت کیلو 10 تومن یا صد ریال یا زار بوده اکنون 250 هزار تومان
    • CA ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 1
      «تورم جهان در عرض 40 سال فقط 10 درصد بوده »؟ یا چاخان میکنی یا اطلاع نداری. تورم جهان خیلی بالاتر از این حرفهاست
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    وقت آن رسیده که به اندازه ای پول به بازیگر و ورزشکار و مطرب و .... بدهند که جفت پرانی نکند و ملت را نکشد و کشور را به آشوب نکشد. چرا به برخی از این ورزشکارنماها سکه و خانه و ... می دهند؟ مگر این ها چه کار مفیدی برای کشور انجام داده اند؟ چرا باید یک سیلبریتی نادان کاخ نشین باشد و یک نخبه علمی در تنگنای معیشت؟ چرا یک کارمند ساده باید مالیات بدهد اما این مف خورها نه؟
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    مطالب بالا خط و مشی دشمن را نشان میدهد ، اما از یک نکته نباید غافل ماند
  • amir IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    خداییش چجوری اینا رو مینوسید ؟
  • کیخسرو IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 1
    ممنون ازتحلیل سیاسی بسیار خوبتان درمورد سلبریتی ها.... بر هرچی خائن و وطن فروش لعنت
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 1
    احسنت به تو مشرق
  • سید امیررضا شریفی GB ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام ، سلبریتی بی وطن و وطن فروش باید بساطش از این مملکت جمع بشه،نه تنها سلبریتی هر کسی در مقابل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران قرار داره و در راستای براندازی دست به اقدام عملی و علنی میزنه!من از نیروهای امنیتی نجیب و زحمتکشمون که مظلومانه توسط این جماعت داعشی صفت مورد ضربوشتم و احانت و توهین قرار گرفتند تقاضا میکنم که از تمام ظرفیت خودشون برای شناسایی عوامل اصلی و صحنه گردان این آشوبها استفاده کنند و آنهارا به مقامات محترم قضایی معرفی کنند و از مقامات زحمتکش قضایی کشورم هم عاجزانه درخواست برخورد جدی و قاطعانه با این ارازل و اوباشه آشوبگرو دارم،و همچنین از ملت هوشیار و دشمنشناس همیشه در صحنه برای دفاع و حفظ ارزشها و آرمانهای ایران اسلامی و انقلاب اسلامی میخوام که نهایت همکاری رو با نیروهای امنیتی و نیروی مظلوم انتظامی برای جمع شدن همیشگی این فتنه ها از دل ایران اسلامی رو دارم و در نهایت از مقام معظم رهبری بابت رفتار زشتو زننده ی برخی از این افراد فریب خورده عذر خواهی میکنم و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت ایشان را از خداوند منان خواستارم انشاالله
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    بازیگر از روی اسمش معلوم هست چکاره هست، کسی که بازی می کند...
  • ارش IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    امارات باید اونا را پس بده
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    خدا قوت به همه مدافعان, محافظان و پاسداران وطنمان جمهوری اسلامی ایران.
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    صهیونیست جهانی جهت دست یابی به اهداف خود است
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    کتایون ریاحی یک فاجعه تمام عیار است .
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    بلاخره روی زلیخا رو سفید کردی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    فاجعه رفسنجانی از سران اصلی فتنه است .
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    خاک بر سر سلبریتی های بی هویت و بی شرف وطن
  • DE ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    یک راهکار اینه اموال سلبریتی های اشوبگر که مرتکب عملیاتی تروریستی و تخریبی علیه مردم ایران میشن مصادره وممنوع السفر بشن. افراد فراری مثل مهناز افشار تجزیه طلب نوکر ال سعود ! ترتیبی داده بشه که توسط پلیس بین الملل دستگیر و کت بسته تحویل دادگاه ایران داده بشه. مادر شوهرش بیاد رسما برای این گند کاری عروس اش که خیلی سنگ اش رو به سینه اش میزد در پیشگاه مردم عذر خواهی کنه. می بینیم اقای رائفی پور حق داشت این زنیکه فتنه گررو پری بلند لقب بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس