رئیسی درگذشت مادر شهیدان ابراهیمی ورکیانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای آن ایشان همجواری با شهیدان گرانقدرش را مسئلت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» موجب تأثر خاطر شد.

این مادر پرهیزگار و صبور، همسر و فرزندان دلبندش را در دفاع از کیان میهن اسلامی و سربلندی و عزت انقلاب و نظام، تقدیم نمود و با اعتقاد عمیق به آموزه‌های متعالی اسلام و در سایه ارادت قلبی به حضرت فاطمه (س) فراغ عزیزان خود را بردبارانه تحمل نمود تا تصویری درخشان از شیرزنان این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم بزند.

اینجانب درگذشت این بانوی مؤمنه را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای بازماندگان صبر و سلامت مسئلت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس