کد خبر 1421987
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
توافق در یک مورد صورت گرفته است/ تعجب گل‌محمدی از تصمیم کی‌روش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم را بدون دخالت کارلوس کی‌روش برنامه ریزی می کند.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش با برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال به پایان رسید تا بازیکنان برای ادامه حضور در تیم‌های باشگاهی خود آماده شوند.

با این حال کارلوس کی روش از مسئولان سازمان لیگ خواسته است تا بازیکنان داخلی منتخب او در هفته‌های باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ پس از هر دیدار در اختیار او قرار بگیرند تا تمرینات بدنسازی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دهند.

باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان که بیشترین سهمیه بازیکنان داخلی را در لیست کی روش دارند موافقت نسبی خود را با این موضوع اعلام کرده اند اما در صورت نیاز و با توجه به وضعیت تیمی خود درباره هر هفته تصمیم‌گیری می‌کنند.

موافقت سرمربیان لیگ برتری با درخواست کی روش از سازمان لیگ شایعه هماهنگی تمرینات این باشگاه‌ها با سرمربی تیم ملی ایران را نیز مطرح کرده که پیگیری‌ها نشان می دهد که این خبر تعجب یحیی گل محمدی را در خصوص این موضوع به همراه داشته است.

سرمربی پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به هماهنگی تمرینات این تیم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر با کی روش نیست و برنامه‌های تاکتیکی این تیم را با سرمربی تیم ملی هماهنگی نخواهد کرد.

گل محمدی تنها برای حضور ملی‌پوشان در تمرینات ریکاوری پس از هر مسابقه در مرکز ملی فوتبال موافق است و توافق دیگری با سازمان لیگ فوتبال و کارلوس کی روش نداشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 3
    با گندی که گل محمدی تا حالا زده بهتره چیزی نگه!
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 2
    مشرق خواهشا برای رضای خدا و بقای انقلاب عزیزمون از تبیلغ این که یکی از اون سل بریتی عوضی که با زنش عکس بدون حجاب گذاشت همین بود و همچنین با اون کریم باقری از حمایت کنندگان اصلی کریمی بدبخت بودند. خواهشا نه خبر ازشون میخوایم نه عکس
  • DE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 2
    به گل محمدی ربطی نداره بهتره تیم ملی رو وارد فاز آشوب نکنه
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 0
    بابا دیگه حق را بدید به کی روش در این 2 ماه باقی مانده و کمک کنید تیم ملی قوی داشته باشیم اقای گل محمدی
  • GB ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 0
    قطر به خاطر جام جهانی‌ که بزرگترین تورنمنت فوتبال دنیا هستش تیم ملی‌ کشورش رو داره ۴ ماه تمرین میده و به اردو برده آنوقت یک عده مربیان ایرانی که هیچ درک درستی‌ از اهمیت مسابقات جام جهانی‌ ندارند به خاطر عقده شخصی‌ خودشون با سرمربی تیم ملی دارند سنگ اندازی میکنند و کسی‌ هم نیست جلوی این موتورگازیها رو بگیره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس