قهرمان پارالمپیک: افتخار می‌کنم به عنوان دختری عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم/ تجزیه‌طلبی فتنه‌ای بیش نیست، ما همه سرباز وطنیم

افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم و همیشه با عزت و احترام رفته و آمده‌ام و تا به حال با هیچ برخورد نابهنجاری مواجه نشدم و به نظرم این تجزیه‌طلبی، فتنه‌ای بیش نیست.

به گزارش مشرق، خیلی‌ها در اینستاگرام به او پیام دادند، تشویقش کردند و در آخر هم تهدید که فالوورهایت کم می‌شود اگر توی صف اغتشاشگرها نایستی و از آن‌ها دفاع نکنی، اما هاشمیه متقیان، آن بانوی مدالِ تاریخ‌ساز برای جمهوری اسلامی ایران، به سبک نیزه‌های شکافنده‌ی بادهایش جوابشان را داد و در صف مردمی ایستاد که خود، بخشی از آن‌ها بود.

وقتی با او تماس گرفتم مردد بودم از اینکه چه خواهم شنید، اینکه شاید او هم مثل خیلی از سلبریتی‌ها به فکر گرفتن تابعیت افتاده و به زودی دیگر او را نخواهیم داشت، این روزها آنقدر افتادن نقاب‌ها را دیدم که حقیقتا می‌ترسیدم از هاشمیه‌ی خوزستان هم جواب دیگری بشنوم غیر از آنچه همیشه بود و میگفت، اینکه بگوید دیگر نیست، خارج است، و از توی اینستگرام تمام فحش‌هایش را به اسلام و انقلاب داده! اما او گرم و صمیمی و از پشت تلفن به آغوشم کشید. حرف‌های دل متقیان، حتی از سوال‌های من هم بیشتر بود.

* متاسفانه پیروزی اخیر شما همزمان با اغتشاشات بود؛ اغتشاشاتی که پرچم‌دار آن یعنی مسیح علینژاد مدعی‌ست که کرامت زن در ایران حفظ نمی‌شود و برای حفظ آن دست به دامان دولت آمریکا شده است؛ پاسخ شما به عنوان بانویی که گزافه نیست اگر بگویم روی سکوهای مختلف جهانی ایستاده به این ادعا چیست؟ آیا واقعا دیدگاه جهان به زن مسلمان و باحجاب ایرانی یک موجود ضعیف است که کرامتی در وطنش ندارد؟

- اصلا اینطور نیست. اجازه بده گریزی به مسابقات پارالمپیک توکیو بزنم. قبل از این مسابقه خیلی‌ها من را نمی‌شناختند. می‌دانی دیگر، در توکیو بُعد رسانه‌ای پیروزی‌ام خیلی مهم بود چون شرایط ویژه‌ای داشتم که توجه‌ها را جلب کرد.

* چه شرایطی خانم متقیان؟

من معمولا کلاه استفاده نمی‌کنم اما هنگام پرتاب، چون کل بدن و صورت و نیم‌تنه بالا باید پشت نیزه قرار بگیرد به علت کششِ صورت گرفته امکان افتادن حجاب ورزشکاران محجبه بالاست اما من سعی کردم علاوه بر پوشش مقنعه، کلاه را هم گذاشته باشم تا موهایم در حین پرتاب نیزه بیرون نریزد، یک جور محکم‌کاری.

آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم

آخر هدف من هدفی بود که ده سال درگیر آن بودم، اینکه با حجاب روی سکوی جهانی بایستم و راستش هیچ‌کس فکر نمی‌کرد  بتوانم بیایم و در جایگاه اول طلا بگیرم، اما شاید باورت نشود، وقتی رکورد را زدم، واکنشی نشان دادم که از شدت خوشحالی‌ام بود، غرورِ اینکه ببینید با وجود محدودیت‌هایی که دیگران در حجاب می‌دیدند اما من توانستم چیز دیگری را نشان بدهم.

* قطعا در اینچنین موقعیتی رسانه‌ها بی‌تفاوت نمی‌مانند، از بازخوردها برایمان بگویید.

- خیلی از رسانه‌های کشورهای اسلامی اطراف ما و حتی خارجی در رابطه با رکورد من مطلب نوشتند که یک دختر ایرانی با حجابی اسلامی توانست رکورد دنیا را بزند و به مدال طلا برسد. مدالم تاریخی بود، یعنی در بخش دو و میدانی ایران، اولین مدال بود. حتی نوشته‌هایی را محضر رهبر عزیزم ارسال کرده بودند که یک دختر با این حجاب توانست رکورد بزند و نشان داد که با حجاب اسلامی هم میتوان ورزش کرد.

مثلا عربستان و کشورهای اسلامی حوزه‌ی خلیج فارس گفته بودند که بانوانشان در بعضی رشته‌های ورزشی فعال نبودند و وقتی دیدند که یک خانم با این محدودیتِ معلولیت توانست ضمن حفظ حجاب اسلامی در میدان پارالمپیک خوش بدرخشد برایشان الگو شده است.

* و فکر می‌کنم آن رکورد کوبنده‌ترین پاسخ به معاندین حجاب بود

- بله؛ عجیب‌تر اینکه پخش رسانه‌ای تا حدی پیش رفت که حتی شبکه‌ی من‌وتو هم خبرم را کار کرد و جوابی به مسیح علینژاد شد که ببین هاشمیه متقیان با تمام محدودیت‌های جسمی و با وجود حفظ حجابش توانست رکورد دنیا را بزند.

من هم چون اعتقاد قلبی دارم به اینکه باید همیشه حجاب داشته باشم وقتی با حجاب توانستم رکورد بزنم خیلی خیلی برایم لذت‌بخش‌تر بود. چون کاری را به سرانجام رساندم که مدعی بودند نمی‌شود.

* البته که شما یک چهره ورزشی شاخص بین‌المللی هستید اما شاهد بودیم خیلی از سلبریتی‌های ملی با فعالیت‌های کج‌دار و مریضشان در فضای مجازی هیزم به آتش دشمن وطن ریختند و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردمی را که تا حدودی هم شاید در بخش‌های به حق بود، به اغتشاشات تبدیل کردند اما شما چرا وارد گود این جریانات نشدید؟

- اول اینکه من به عنوان یک خانم، آن هم در حوزه‌ی بین‌الملل که مدال‌آوری می‌کند و پرچم عزیز کشورم را به اهتزاز درمی‌آورم همیشه احساس می‌کردم که «سرباز وطن» هستم و به اعتقاداتم پایبندم.

آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم

این کارهایی که در خیابان‌ها انجام شد به نظر من اعتراض نبود بلکه اغتشاشات است؛ ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم، به خدا ایمان داریم و نماز می‌خوانیم و قاعدتا مستلزم یک کشور اسلامی، حفظ حجاب است ولی این آشوبگری سلبریتی‌ها را حقیقتا من نفی می‌کنم و اصلا درست نبود، چون این اقدامات آن‌ها باعث شد یک سری آدم‌های منفعت‌طلب به دخالت در امور کشورمان جرأت پیدا کنند.

حتی اگر این آدم‌های منفعت‌طلب نیتشان کمک به مردم ایران بود اما ما در نهایت چیز دیگری را دیدیم؛ آن‌ها داستان درست کردند، برعلیه حکومت اسلامی اغتشاشات به راه انداختند، اموال عمومی مردم را تخریب کردند و به نیروی انتظامی حمله کردند، نیروی انتظامی‌ای که واقعا امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده.

* اما خیلی‌ها تلاش کردند چهره‌ی خدوم نیروی انتظامی را به عنوان مخل امنیت کشور به جهان معرفی کنند

- ببین، خیلی عذر می‌خواهم که به آن اشاره می‌کنم چون مسئله شخصی‌ست اما حالا گفتنش جنبه‌ی عمومی پیدا کرده و نیاز است؛ من وقتی از اهواز، سوار اتوبوس می‌شوم و به تهران می‌روم امنیت دارم، ده پسر جوان هم توی اتوبوس باشند من با وجود تنها سفر کردنم امنیت دارم چون می‌دانم در کل مسیر پاسگاه‌های نیروی انتظامی مستقر است و با خیال راحت مسافرت می‌کنم.

آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم

نه تنها سفر به تهران که وقتی بخواهم به هر شهری از کشورم ایران بروم، با خیال راحت بار سفر می‌بندم چون می‌دانم امنیت تامین است اما الآن و با وجود اغتشاشاتی که صورت گرفته، خدا شاهد است نه فقط من، که خانواده‌ام نیز می‌ترسند تنها به سفر بروم، می‌گویند نرو، ممکن است خدای ناکرده اتفاقی بیفتد یا تو را بزنند. این یعنی چه؟ یعنی امنیتمان سلب شده. واقعا چه کسی می‌تواند حتی فکرش را بکند اگر نیروی انتظامی نبود چه می‌شد، ما امنیت داریم منتهی اگر آشوبش نکنند.

* خیلی خودمانی بپرسم، شما صفحه‌ی اینستگرام پرطرفداری دارید، وسوسه نشدید برای روز مبادا هم که شده یک استوریِ ضدانقلاب بزنید؟

- خیلی‌ها در اینستاگرام به من پیام دادند که چرا استوری نگذاشتی، حتی یک سری از سلبریتی‌ها گفتند ورزشکارها و شخصیت‌های مشهوری که استوری نگذاشتند و از اغتشاشات حمایت نکردند را آنفالو کنید! اصلا من آنفالو شوم خیلی بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم. به خداوندی خدا وجهه خوبی ندارد حرف این سلبریتی‌ها و استوری‌هایشان. دودش در چشم خودشان که نرفت، همه‌ی دودش در چشم مردم است.

* مطمئنم اخبار رسانه‌های معاند به گوشتان خورده و قطعا با شناختی که از شخصیتتان دارم می‌دانم تا چه اندازه از تجزیه‌طلبی که به جان قومیت‌های ایرانی انداخته‌اند آزرده خاطرید، ولی آیا با توجه به اینکه شما عرب هستید واقعا قومیت‌ها را در ایران محدود و آسیب‌دیده می‌بینید؟ آیا راه‌های پیشرفت به روی جوان کرد و بلوچ و لر و بختیاری و سایر قومیت‌ها بسته شده؟

- نه نه، واقعا هیچ محدودیتی نیست، با اینکه در پایتخت ساکن نیستم و همچنان در استانم خوزستان و شهرم اهواز ساکنم اما هیچ محدودیتی ندارم. خدا شاهد است طی دوازده سالی که در تیم ملی هستم غیر از احترام و عزت هیچ حرفی از قومیت‌گرایی نبوده و افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم و همیشه با عزت و احترام رفته و آمده‌ام و تا به حال با هیچ برخورد نابهنجاری مواجه نشدم و به نظرم این تجزیه‌طلبی، فتنه‌ای بیش نیست و نباید تسلیم اغتشاشگرانی شد که به این موضوع دامن می‌زنند.

* چگونه در حالی که اغتشاشگرها مردم معرفی می‌شوند تسلیم خودمان نشویم؟

آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم

- اغتشاشگرها مردم نیستند، مردم اصلی هیچ‌وقت نمی‌آیند خیلی عذر می‌خواهم جوانشان را در خیابان‌ها رها کنند که تو بیا و با امنیت جامعه بجنگ! مگر می‌شود؟ کجای دنیا به این شکل است که اگر بخواهیم اعتراضی داشته باشیم برویم عابربانک را بسوزانیم، فرمانداری را بسوزانیم، بانک را بسوزانیم، دود این آتش‌ها در چشم ما مردم می‌رود و املاک حقیقی ما نابود می‌شوند.

* حرف آخر هاشمیه متقیان به جوان‌های ایرانی چیست؟

 ببین ما همه سرباز وطن هستیم و نباید اجازه بدهیم جمعی از آدم‌های منفعت‌طلب که الآن کمین کرده‌اند و منتظرند اتفاقی بیفتد، هجوم بیاورند. ای مردم ایران، تمنا دارم به هوش باشید که این‌ها فقط و فقط یک مشت فتنه‌گرند.

در هر کشوری یک سری مسائل و اختلافات پیش می‌آید که کاملا طبیعی‌ست اما عده‌ای منفعت‌طلب می‌آیند و از این آب‌ گل‌آلود برعلیه مردم و به سود منافع خودشان ماهی می‌گیرند، ما باید به هوش باشیم چون همه سرباز وطنیم، چون برای حفظ این خاک خون عزیزانمان را دادیم، تنها کاری که باید انجام دهیم به هوش بودن و فریب منافقین کمین کرده را نخوردن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 15
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    درد و بلات بخوره تو سر امثال علی کریمی که نوکری بیگانگان را بر خدمت به ایران زمین ترجیح می دهن
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      18 55
      تو کی هستی اصلا پیازم اومد جز میوه ها چه خودش رو ادم حساب کرده
    • US ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      31 4
      چرا زر امیر ابراهیمی ۳ ماه قبل در مراسم اکران فیلم موهن عنکبوت گفت انقلاب بعدی انقلاب زنان است؟
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      15 61
      مثل علی کریمی هیچوقت نخواهد آمد
    • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      خبر وخودم میخواستم اینو بنویسم دیدم اولین پیامه
    • ماهشهر IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 0
      افتخار همه ایرانیانی بانوی بزرگ
    • آشنا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      5 0
      درود به شرفت
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    75 20
    درود بر شرفت بانوی با ایمان متعهد و مقید به دین و ایمان . همیشه پیروز باشی
  • حمیدرضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    68 22
    دردوبلات بخوره توسر کیانیان وترانه ونویدوکامبیزوهادی عقیلی وعلی کریمی وهرچی سلبریدی پلشت وبیشعوره!!
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      19 3
      الهی آمین
  • سلطان فرهاد RU ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    63 17
    درود برشرفت ولقمه حلالی که خورده ای،،،اف به اون سلبریتیهای وطن فروش که برای یه مشت دلار ویا گرین یه کارت چه خیانتهایی نمیکنند.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    22 3
    دمت گرم.انشاءالله اسلام و دین همیشه پیروز باشه
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    19 4
    درود بر شما هموطن عرب با غیرت
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    17 3
    دمت گرم
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    15 2
    زنده باشی بانو
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    13 2
    درد وبلات بخوره تو سر علی کریمی
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    13 2
    زنده باشی و در پناه حق.... ارزش و احترام هر کسی دست خودشه..
    • ایمان IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      6 1
      درود بر شرف شما زنان ایرانی
    • ایمان IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      4 0
      درود بر شرف شما زنان ایرانی
  • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 1
    درود بر عرب غیور ایرانی همشهری شهید علی هاشمی
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    7 1
    یا با مردم یا پشت به مردم
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 1
    افرین ایرانی مسلمان غیرتمند موفق باشی وعزتمندکه گول پول وووسوسه دشمنان رانخوردی
  • موسوی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 0
    با تمام وجود به شماافتخار می کنم همشهری خوبم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    12 0
    درود
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    14 0
    آفرین ایرانی قهرمان
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    13 0
    سلبریتی های لگد پران مثل علی کریمی وریا غفوری تریلیارد ها اموال بیت المال را خوردندسیامک انصاری، مهران مدیری و حمید فرخ نژاد و کتایون ریاحی و تریلیاردر هایی مثل علی کریمی و مهران مدیری،شهاب حسینی،فرخ نژاد، کتایون ریاحی،شبنم فرشاد جو دلقک هایی مثل مهران مدیری و اصغر فر هادی و فاطمه معتمد آریا به ازای هر دلقک بازی میلیارد ها تومان اموال فقرای بیت المال را روفتند و خوردند و بردند و بعد با دشمن وطن متحد شدند فرار کردند در کنار حاکم دبی که می گفت سه تنب مال من است عجب ایرانی پرستانی هستند این سلبریتی ها که با دشمنانی که خاک وطن را می خواهند متحد می شوند عجب حامیان محرومانی هستند که پول مردم فقیر کشور را بجیب زده کاخ ها ساخته اند علی کریمی کاخ نشین تریلیاردر حامی فقرا شده علی کریمی به دبی پناهنده شده که می گوید سه تنب و سه جزیره مال من است چه جالب ، کاخ هایش را فروخته فرار کرده می گوید کاخم برای کوخ نشینان ، چه جالب و چه جالب که کاخ نشینان و وطن فروشان علیه کوخ نشینان و وطن پرستان قیام کرده اند در همه جای دنیا با برهم زنندگان امنیت کشور برخورد های شدیدی صورت می گیرد بطوریکه در آمریکا صفحات مجازی ترامپ مسدود می شود یا در ترکیه هاکان شوکور بعنوان اسطوره فوتبال ترکیه بدلیل شرکت در بر هم زدن امنیت ترکیه کلیه اموالش مصادره شده که مجبور می شود راننده تاکسی شود. آنهایی که در صدا سیما و درمدیریت ورزش میلیارد ها تومان از بودجه بیت المال را به دلقک هایی مثل مهران مدیری یا لگد زنانی مثل علی کریمی دادند شریک جرم در حیف و میل بیت المال هستند .
    • . IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      5 0
      درود بر شرف چنین بانوی عزیزی
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    24 3
    درود بر تو ای بانوی عرب انقلابی
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    21 3
    خدا نگهدارت باشه بانوی گرامی ،
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    15 2
    من از مشرق خواهش میکنم فرق بین دو تا سلبریتی بشرف و ورزشکاران وطن فروش را با خانواده هنرمند و و رزشکار را برجسته کنید قبل از تقبیح کار این جماعت شکمباره جمع هنرمندان و ورزشکاران را تحسین کنید تا دو قطبی متصور بوجود نیاید. و امثال این قهرمان را شاهد مثال برای تحسین کلیت حرف خود ذکر کنید
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    12 2
    درود بر این خانم بصیر و شجاع و فهیم...
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    13 2
    درود و سلام بر شما، شما نماینده دختران بلند آوازه و افتخار آفرین ایران زمین هستند ، شکرالله سعیکم ،
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    14 1
    عربا ایرانی رو حجاب ناموسشان غیرت دارن
  • رویا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    14 2
    شیرپاک خورده ای عزیزم درود بر پدر و مادرتون باعث افتخاری بانوی ایرانی❤❤❤❤❤
  • GB ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    8 23
    فلجه پیزوری
    • ۱۴ ساله از تهران IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      12 1
      فلج بودن به بی شرافت بودن می ارزه . پس دهنتو ببند .
    • ناشناس IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      13 1
      فلج تویی،فلج مغزی هستی
    • ایرانی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      13 3
      این بانوی وطن پرست باشرف و باغیرت، به امثال تو به ظاهر سالم ناقص العقلی می‌ارزد، شما مزدوران ملکه نه تنها معاند و وطن فروشید که حتی از انسانیت اندک بویی نبرده اید.
    • علیرضا IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      13 0
      فلج مغز ناتوان تو در درک حقایق است نه کسی که با ذهن روشن و چشم بصیر دوست را از دشمن تشخیص میده و آب به آسیاب دشمن نمی ریزه الان فهمیدی پیزوری فلج کسی جز خودت نیست.
    • ناشناس IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 0
      خوش بحال تو سالم 😀
    • پرهام IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      2 0
      احمقانه ترین کامنتی بود که تا بحال دیده بودم.
    • یاس IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      فلج خودتی،که درک و شعور وسواد نداری.متاسفم به امثالی مثل شما.خیلی کامنت زشت و زننده ای بود ازیه ایرانی اصیل وبا اصل و نسب ازین کامنتا گذاشتن بعیده.مطمئنا تو ایرانی وطن پرست نیستی.
  • هموطن IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    13 16
    مگه اکثریت جامعه این نظام رو قبول ندارند خب باید با ایستادن در برابر اعتراضات و اغتشاشات فالوراش زیادتر بشه ...چرا کمتر میشه؟ با این تناقض چجور کنار اومدید شماها؟؟؟
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      8 4
      همه مردم که مثل شما بیکار نیستن خخخخخ
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      4 0
      اشتباهی مثبت زدم.
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 0
      من تو اینستاگرام فعالیتی ندارم
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    13 0
    دروز به شرفت صفا کردم واقعا درود به شرف و غیرتت. باید این باصطلاح مردهای سلبریتی بیایند از شما شیر زن ایران زمین درس شرف و غیرت بیاموزند
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    10 0
    درود بر شرفت شیرزن..و ننگ بر سلبرییییتیهای وطن فروش.دردوبلات بجون سلبریتیهای حروم لقمه واشوبگر
  • کوروش IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    8 0
    هزاران درود بر شما خانم ورزشکار ملی
  • کارن IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 0
    خدایا شکرت عظمت و درایتت واقعا....خودت خوب میدونی به کی چی میدی به کی چی نمیدی. و عده ای هیچکدومو نمیدی
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    8 0
    من به عنوان یک زن اول احساسی برخورد کردم با قضیه ولی بعد از چند روز به سناریو بودن این ماجرا پی بردم،من اگر مانند بقیه اعتراض دارم به وضع موجود،اما حقم را مطالبه میکنم به دور از خشم و خشونت به دور از دخالت کشورهای بیگانه و وطن فروشان راحت طلب در جهت اصلاح امور مملکتم من مخالف این آشوب و خشونت هستم به نام دفاع از حق زن نمیخاهم وطنم دغدار شود من با زبان صلح حقم را طلب میکنم مشکل من حجاب نیست مشکل من بی احترامی به شأن و مقام زن هست من آنقدر ارزش دارم که سوره ای برایم در قرآن آمده زنده باد اسلام که جایگاه مرا شناخت من زنده شدن همین جایگاه را میخام حفظ کرامت زن زن بی سرپرست باید از نظر مالی حمایت شود زن مطلقه باید از نظر شغلی و مالی حمایت شود محیط کار زن باید سالم و بدون نگاه هرزه باشد جامعه باید محیط امن را برای پیشرفت من از نظر روانی رفاهی و امنیت تامین کند زن با سلامت روان و داشتن احساس امنیت میتواند انسان های تربیت کند که باعث پیشرفت جامعه شود در آخر زنده باد وطنم دور باد دست بیگانه از کشورم نابود باد تجزیه طلب بی خاصیت
  • مختار IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    10 0
    سلبریتی واقعی و دوست دار مردم و کشورت خودت هستی نه امثال…
  • وطن IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    11 0
    لعنت به سلبریتی های بی شرف وخیانتکار.درود برشما شیرزنان متعهد وطن پرست
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    والا!!!! این همه دختر محترمانه دارن تو کشور زندگی میکنن‌ بدون هیچ مشکلی!!! بابا ب زندگیتون برسین!
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    ۰۰:۳۷ بله حتما اکثریت مردم جامعه این نظام را بدون شک قبول دارند ، اگ کور نباشید حتما حضور میلیونی مردم انقلابی شریف را بعنوان حمایت و طرفداری از نظام برضد فتنه ی اغتشاشات در راهپیمایی می دیدی ، ولی چون اکثریت مردم ماننده شما منافقان بیکار نیستن ک ۲۴ ساعت گوشی بدست یا پشت کامپیوتر بشینند و این و اون را فالوو یا آنفالوو کنند منظور ایشون از آنفالوو شدن از خارج نشینان بوده ماننده منافقین آلبانی نشینان و مزدوران و حامیانشان است.....!؟
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    ۰۰:۳۰ فلج از ناحیه پا بهتر و شرافت داره تا فلج از ناحیه مغز امثال شماها ، ایشالا به فلج کامل بدنی دوچار شوید تا جامعه از شرتون راحت شود.....
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    آفرین به این فهم و شعور و منطق. وقتی امنیت نباشه برای همه نیست. اونایی که به پلیس و نیروی انتظامی حمله میکنن درصورتیکه امنیت خودشون هم از بین رفت یا دزد بهشون زد هم نباید به پلیس اطلاع بدن و خودشون برن دنبال دزد و قاتل.
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    ماشاء الله
  • س ح IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    با این طرز تفکر قدرت شخصیت خودت رو نشون دادی وانشالله همیشه درزندگی ات به خدا متکی باشی
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    قهرمانِ نامدار توئی، درووود به بصیرتت. اینها قدر پرچم را میدانند چون بخاطر بالا بردنش سختی ها کشیدند! خوشحالم که تو قهرمان منی.
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    داشتن هزاران دعا های خیر پشت سر از مؤمنان بهتر از داشتن میلیون ها فالوور از مشرکان و منافقان است
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    نان پدر شیر مادر حلالت دلاور ، خسته نباشی پهلوان خدا قوت قهرمان
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    مصداق بارز مثال از اسب افتاده اما از اصل نیفتاده ، درود بر شرفت بانوی پاک و معصوم افتخار ایران زمین و ملت شریف خوزستان
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    درد و بلات بچسبه به جان خیلی از آریای و بهائیان
  • امیر تهرانی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    سلام بر این بانوی قهرمان و با غیرت که افتخار هر ایرانی مسلمان است.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    احسنت
  • . IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    توقهرمان من هستی ، به شما افتخار می کنم
  • قلی پور IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    خانم متقیان بزرگوار و قهرمان، بخوبی نشون دادی از خانواده با اصل ونصب و پاکی هستین، زنده و پاینده باشید انشاءالله
  • حسن IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    درود به غیر تت‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس