کد خبر 1422284
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
واکنش جدید نکونام به حضور در تیم ملی/ دستیاری کی‌روش هم اعتبار دارد!

جواد نکونام به جدایی از فولاد و حضور در تیم ملی فوتبال ایران واکنش جدیدی نشان داد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: بعد از یک وقفه کوتاه مدت لیگ شروع می شود و جای خوشحالی دارد. برای بازی فردا کاملاً آماده هستیم و بازیکنان مصدوم مان رسیده‌اند و شرایط تیمی مان خوب است و مثل همیشه نیاز به تمرکز کامل و ذهنیت برنده شدن داریم تا یک بازی خوب و همراه با نتیجه داشته باشیم. باید باهوش باشیم و اسیر ضدحملات مس نشویم. نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا محمدنبی اعلام کرده است که آقای کی‌روش در خصوص برنامه‌های لیگ برتر با تمام مربیان صحبت کرده، آیا این صحبت با شما صورت گرفته است؟ گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده و ما برنامه را می‌دانیم و سازمان لیگ نیز تقریباً اعلام کرده است. به هر حال بحث منافع ملی در میان است و وقتی این بحث باشد تیم ملی بزرگسالان و جوانان برای ما فرقی ندارد، حتی وقتی مدافع نداشتیم با حضور امیر حزبیان در تیم ملی جوانان موافقت کردیم. در هر صورت تیم ملی همیشه ارجحیت دارد.  

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سؤال دیگر در خصوص اینکه محمدنبی امروز اعلام کرد که درخواست کی‌روش از بین مربیان ایرانی تنها آقای نکونام بوده است، آیا شما به تیم ملی می‌روید؟ عنوان کرد: از شخص کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنم. به هر حال در فوتبال دنیا اینکه مربی بزرگی از شما تعریف و تمجید کند و حتی شما را به عنوان دستیار انتخاب کند، اعتبار دارد. همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم کارکردن کنار مربیان بزرگ دنیا برای مربیان یک دانشگاه درس است و من از این بابت خوشحالم و امیدوارم که کی‌روش در تیم ملی بهترین نتیجه و موفقیت‌ها را کسب کند. ضمن اینکه در حال حاضر نیز الان عموم جامعه از شرایط تیم ملی رضایت دارند.  

وی ادامه داد: آقای تاج و آقای نبی به من لطف داشتند و لطف دارند و صحبت‌هایی شده اما حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم. سال‌هاست که اینجا کار می‌کنم و همان طور که ابتدای فصل، میانه فصل و اکنون با پیشنهادهایی مواجه بوده‌ام اما دوست ندارم حتی یک هوادار فولاد از من ناراحت شود و این به خاطر سال‌ها خاطره خوبی است که به وجود آمده است و در این قضیه تصمیم‌گیرنده باشگاه فولاد است و من می‌خواهم باشگاه فولاد به بزرگی‌اش ادامه دهد.

نکونام تأکید کرد: در هر صورت تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم. اول فصل هم می‌توانستم جدا شوم اما خودم را همیشه مدیون هواداران فولاد می‌دانم. اوایل که آمدم برایشان سخت بود اما الان ارتباطی داریم که جدانشدنی است. مردم خوزستان همه به من لطف دارند و نمی‌توانم این را با چیزی عوض کنم و این ارتباط همیشه در قلب و ذهن من است. اگر هواداران ناراحت شوند عذاب وجدان می‌گیرم و همان طور که باشگاه فولاد اعلام کرده است با جدایی من مخالف است و من هم دیگر صحبتی ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ورزشی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 1
    با سلام و احترام ، تو را به خدا این آقای جواد نکونام را بی دلیل ، اینقدر بزرگ و بولد نکنید .
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      بقیشونم همیتطور
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    نکونام از کیروش بهتره من خودم بازیکن پدیده بودم
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    باورم نمیشود.چه اتفاقی در 3 ساله گذشته که او این چنان جواب میدهد خارج از درک من هست. اما انچنانکه من در اخبار مختلف در بین جملات میخوانم ان است که نکو نام نمیخواهد با کیروش همکاری کند. غم انگیز است و غیر توجیه از نظر من شاهدی دور از روابط استاد و شاگردی که تنها انتظار پیشرفت ان میرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس