پیام‌های بیشتری ازطریق واسطه درنیویورک بین آمریکا وایران تبادل شد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام‌های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.

به گزارش مشرق، در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مذاکره برای لغو تحریم‌ها بحث و تبادل نظر شد.

وزیر خارجه قطر در این گفتگوی تلفنی تاکید کرد که طرف آمریکایی علاقمند است تبادل پیام‌ها و تلاش اتحادیه اروپا بعنوان هماهنگ‌کننده، منجر به دستیابی به توافق و بازگشت به برجام شود.

امیرعبداللهیان نیز اظهار داشت: ما با جدیت برای رسیدن به توافقی خوب، قوی و پایدار تلاش می‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام‌های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقدیم کار اکنون در مسیر درست خود قرار دارد. نحوه استمرار تعامل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران نیز در جریان سفر رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به نشست آژانس در وین از دیگر تحولات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس