کد خبر 1423098
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
قیمت‌ها در بازار رمزارز ۱۱ مهر ۱۴۰۱؛ توقف بیت‌کوین؛ عقب‌نشینی ترا کلاسیک

قیمت بیت‌کوین با افت یک درصدی در شبانه‌روز گذشته به ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار رسید. ارزش ترا کلاسیک در همین مدت ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش مشرق، بیت‌کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۱۱ مهر درحالی ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار به‌ثبت رسید که رهبر بازار ارز دیجیتال از روز ۱۶ سپتامبر یعنی ۲۵ شهریور حوالی مرز ۱۹ هزار دلار آرام گرفته است. همزمان با افت یک درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، اغلب ارز دیجیتال سرشناس افت‌وخیز محدودی را تجربه کردند و ارزش کل بازار با رشد جزئی نیم‌درصدی به حدود ۹۶۰ میلیارد دلار رسید. این وسط ارزش ترا کلاسیک یا همان لونا کلاسیک نزدیک ۱۰ درصد آب رفت.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۱۱ مهر به ۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار رسید. ارزش بیت‌کوین درقیاس با دیروز حدود ۲۷۰ دلار تقلیل پیدا کرد تا بازدهی روزانه این ارز دیجیتال منفی یک درصد لحاظ شود. در ۲۴ ساعت گذشته کف و سقف قیمت بیت‌کوین به‌ترتیب ۱۸ هزار و ۹۷۰ دلار و ۱۹ هزار و ۳۵۰ دلار به‌ثبت رسیده و نسبت به هفته قبل یعنی دوشنبه چهارم مهر، شاهد بازدهی مثبت دو درصدی این ارز دیجیتال هستیم. آن روز بیت‌کوین روی پله ۱۸ هزار و ۸۰۰ دلار ایستاده بود. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین نسبت به قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، حدود ۷۲ درصد برآورد می‌شود. از طرفی حجم ۳۶۵ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، تسلط این ارز دیجیتال را به کل بازار، معادل ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۸۵ دلار

قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۱۱ مهر هزار و ۲۸۵ دلار به‌ثبت رسید. به‌این ترتیب قیمت اتریوم درقیاس با دیروز حدود دو درصد تقلیل پیدا کرد. صبح دیروز اتریوم هزار و ۳۱۵ دلار ارزش داشت و در این مدت بین دو محدوده هزار و ۲۷۰ تا هزار و ۳۱۵ دلار رفت‌وبرگشت داشته است. درقیاس با هفته قبل نیز شاهد نوسان محدود اتریوم هستیم. دوشنبه هفته قبل اتریوم هزار و ۲۹۵ دلار خرید و فروش می‌شد و بازدهی هفتگی آن تقریبا صفر درصد به‌ثبت رسیده است. نسبت به قله تاریخی اتریوم نیز، افت قیمت این ارز دیجیتال معادل ۷۳ درصد محاسبه می‌شود. همچنین حجم معاملات اتریوم به ۱۵۸ میلیارد دلار رسید تا سهم این ارز دیجیتال از کل بازار به ۱۶.۵ درصد برسد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، دوج‌کوین، شیبا و ترون در شبانه‌روز گذشته نوسان محدودی داشت، اما در این مدت ۱۰ درصد از ارزش ترا کلاسیک آب رفت. کاردانو که با نماد ADA و سهم ۱.۵ درصدی از بازار، هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، طی شبانه‌روز اخیر بازدهی منفی سه درصد را به‌ثبت رساند و صبح امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۰.۴۱۹ دلار معامله شد. قیمت دوج‌کوین به ۰.۰۵۹ دلار تقلیل پیدا کرد تا بازدهی روزانه این یکی منفی دو درصد محسوب شود. قیمت ترون با رشد یک درصدی به ۰.۰۶۱ دلار ارتقا پیدا کرد و شیبا بدون تغییر قیمت در شبانه‌روز گذشته ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شد. ترا کلاسیک، اما ظرف یک روز ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. با این حال بازدهی هفتگی ترا کلاسیک که رتبه ۳۱ را بین انواع ارز دیجیتال در اختیار دارد، نزدیک به مثبت ۷۰ درصد برآورد می‌شود. قیمت ترا یا همان لونا نیز با افت هفت درصدی در شبانه‌روز اخیر به ۲.۴۳ دلار رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۸ هزار و ۸۰۰ دلار

۱۹ هزار و ۳۷۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۹۵ دلار

هزار و ۳۱۵ دلار

هزار و ۲۸۵ دلار

کاردانو

۰.۴۴۲ دلار

۰.۴۳۲ دلار

۰.۴۱۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۵۹ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

ترون

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۱ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۸۶ دلار

۰.۰۰۰۳۵۶ دلار

۰.۰۰۰۳۱۹ دلار

ترا

۲.۰۵ دلار

۲.۶۱ دلار

۲.۴۳ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس