برقراری امنیت دریایی اهداف حضور ۵ ناوگروه جمهوری اسلامی درآبهای آزاد جهان است

فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت : در زمان حاضر پنج ناوگروه جمهوری اسلامی با هدف برقراری امنیت دریایی به صورت همزمان در دریاها و آبهای آزاد جهان حضور دارند.

به گزارش مشرق، امیردریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سومین آیین مشترک تحلیف دانش آموختگی دانشجویان ارتش در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : از میان این ناوگروه ها، ناوشکن جماران ، سهند و دنا به عنوان آخرین دستاوردهای این نیرو در دریا ماموریت دارند.
وی اظهارداشت : ضمن آنکه یک ناوگروه هم به برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است تا بتواند در رزمایش مرکب حضور پیدا کند.
به گفته فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی این ناوگروه مانند گذشته ماموریتش حفظ و حراست در دریا و برقراری امنیت دریایی و کشتیرانی است. 
دریادار ایرانی در باره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : امروز در همین راستا و تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب شاهد به روز رسانی رشته های تحصیلی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر هستیم. 
وی بیان کرد : در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه به دانشجویان افسری آموزش داده می شود.

سومین آیین مشترک تحلیف و دانش آموختگی دانشگاه های افسری نیروهای مسلح آجا،  سپاه و فراجا به صورت متمرکز در دانشگاه امام حسن(ع) تهران  و همزمان در نیروی دریایی نوشهر با حضور شماری از مسوولان استانی و شهرستانی و کشوری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس