انقلاب زنده و پویا است/حضور در دفاع مقدس یکی از الطاف الهی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع جانبازان پیشکسوت نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه حضور در دفاع مقدس یکی از الطاف الهی برای همه ما بوده، اظهار داشت: در قرآن کریم خداوند مجاهدان را برگزیدگان دانسته و امیرالمومنین (ع) این مفهوم را در نهج‌البلاغه به نوع دیگر بیان کرده همانا جهاد دری است از درهای بهشت که خدا روی بندگان خاص خود این در را گشوده، و لذا ادای این حق بسیار مهم است و خوشا جانبازانی که ادای این حق را به خوبی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه از گذرگاه مرگ چیزی را نمی‌توان عبور داد مگر همین توشه‌ای که شما مجاهدان با مجاهدت خود به همراه دارید، ادامه داد: این بهترین توشه‌ها برای آخرت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه انقلاب زنده و پویا است و چون زنده و زنده کننده است دشمن دارد ادامه داد: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه اسلام حق حیات بر گردن ما دارد و انقلاب هم به عنوان زنده کننده اسلام همین حق را بر گردنمان دارد، گفت: این یعنی اسلام زنده است و چون زنده است دشمن دارد و چون تأثیر گذار و در حال حرکت است دشمن دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: از وجه دیگر هم باید دید، اگر دشمن نداشتیم و به ما حمله نشد نگران باشیم چون ممکن است از راه خارج شده باشیم.

حاجی صادقی ادامه داد: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند مراقب باشید یک جمهوری اسلامی مرده و بدلی برایمان درست نکنند، همین موضوع است. همه امتحان می‌شویم بزرگترین وجه امتحان جهاد است، اهل جهاد هستند که در ایمانشان صادق هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جوهر انسان‌ها در مبارزه روشن می‌شود و دفاع مقدس به عنوان جهاد، عامل حیات انقلاب بود، بدون جهاد انقلاب اسلامی می میرد و بزرگترین فلسفه گرامیداشت آن همین موضوع است.

وی تاکید کرد: جهاد در زندگی مؤمن تعطیلی ندارد؛ سرتاسر زندگی جهاد است ابزار و نوع جهاد در هر جبهه و صحنه متفاوت است. یک جا هجمه نظامی و یک جا فتنه یعنی حمله چراغ خاموش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به جانبازان حاضر در مراسم گفت: شما صحابی انقلاب و امام انقلاب هستید، در این شرایط با دشمنی که شکست خورده مواجه هستید که در میدان عملیات دنبال فتنه است؛ امروز در برابر فتنه جهاد کبیر لازم است، مؤلفه ای قرآنی که رهبر معظم انقلاب باب آن را از قرآن برای ما گشودند، در واقع جهاد کبیر ما در همه جهادهاست که یکی جهاد تبیین، جهاد افشاگری و کنار زدن نقاب‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در فتنه خواص بیشتر از عوام ریزش می‌کنند و ریزششان پیداتر است؛ علم و لباس و موقعیت نمی‌تواند نجات دهنده باشد، فقط ایمان و بصیرت نجات دهنده است.

وی افزود: در همه دهه‌های انقلاب فتنه داشتیم و تجربه‌های ما در انقلاب در رابطه با مواجهه با فتنه‌ها زیاد است.

حاجی صادقی ادامه داد: عزیزان محکم و با جسم دردناک و دل پر سوز راه بیافتید و در برابر این جنگ جدید و فتنه که می‌خواهد ارکان انقلاب را بزند بایستید، مهم این است چه کسی از این سفره جهاد بیشتر بهره ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خطاب به جانبازان تاکید کرد: قطعاً زوال ابر قدرتی آمریکا را خواهید دید، قطعاً نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را خواهید دید، قطعاً به همراه رهبر معظم انقلاب پرچم انقلاب را تحویل امام موعود خواهید داد، مهم این است که در این مسیر ثابت قدم باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رهبرم خامنه ای من بفدایت IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    انقلاب ما مجری دستورات پیامبران خداست وحامی مومنین نجیبان مستضعفین توابین وازاده های عالم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس