امنیت لبنان برگرفته از آمادگی مقاومت است

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که لبنان در آستانه دستاوردهای جدید در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار دارد و بیروت دشمن را در موضع ضعف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که لبنان در آستانه دستاوردهای جدید در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار دارد و بیروت دشمن را در موضع ضعف قرار داده است.

وی افزود: امروز ما شاهد دستاوردهای جدیدی در کشور درباره ترسیم مرزهای دریایی هستیم و آنچه امروز آشکار شده این است که موضع لبنان قوی و موضع دشمن ضعیف است.

صفی الدین با تاکید بر اینکه لبنان به خاطر آمادگی مقاومت، امن است و با وحدت ملی خود حقوق دریایی خود را به دست آورده است، افزود: تل آویو از معادله ای که مقاومت ترسیم کرده در هراس است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله: لبنان یک کشور امن و مطمئن و قدرتمند است و دشمن در مقابل این اقتدار دچار دستپاچگی شده است، البته صهیونیست ها بسیار ضعیف تر از تهدیدهای شبانه روزی بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی است و ما این واقعیت ها را می دانیم.

صفی الدین ادامه داد: زمانی که اوضاع داخلی حساس است و شاهد فشارهای آمریکا و غرب و دخالت کشورهای حاشیه خلیج فارس و پیچیدگی ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی و مالی مختلف هستیم، باید همه این مسائل مد نظر قرار گیرند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: همه می دانند که انتخاب رئیس جمهوری به یک توافق حداقلی نیاز دارد و شعار و توهم در این زمینه هیچ فایده ای ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس